Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
K
Last edited by Kiloknaller on 16 Jan 2015 12:45, edited 1 time in total.
wrote:![]()
Als je dit op een feest wordt gedraaid en je hebt geen oordoppen in, kun je je oren volgens mij wel weggooien! Wtf man
Die screech
met weer die gare kicks
DM is niet voor mij weggelegd
DM is niet voor mij weggelegd
Dit slaat echt helemaal nergens op 
-
HHardtraxxer
- 118 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
in hq klinkt het al niet, laat staan live 
Zieke plaat!
Ehhhh sorry ik bedoelde: ik word hier ziek van.
Ehhhh sorry ik bedoelde: ik word hier ziek van.
-
B
Error 404 kick not found
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken. Als er íets 13/12 is zijn het wel de platen van Digital Mindz, en het is dan ook ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken. Als er íets 13/12 is zijn het wel de platen van Digital Mindz, en het is dan ook ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.
Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doenwrote:Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken.
Last edited by Daveytl on 16 Jan 2015 22:18, edited 1 time in total.
Ik wilde er iets over gaan typen, maar jij hebt het al voor me gedaan! Ik kan me ook al die opwinding en enthousiasme herinneren (in ieder geval hier op HT) bij die aankondiging van het eerste album van Radical Redemption, en toen bij z'n eerste optreden op Loudness. Maar kan me niet voorstellen dat er veel mensen uitkijken naar Digital Mindz op Loudness?wrote:Wat ontzettend kut.
HAHAHAHAHAH wat is dit dan
Ik moest keihard lachen bij het horen van die screech.
Helemaal mee eens. Hij zal dit vast wel mooi vinden, dus laat hem lekker maken wat hij leuk vindt. Bovendien zijn er vast wel mensen tegenwoordig die dit helemaal de 'bom' vinden, dus verwacht dat hij hier nog wel even mee doorgaat.wrote:Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doenwrote:Wat ontzettend kut.
Onderhand de hele scene laat weten dat de raw momenteel zo ontzettend eentonig is, en deze kerel blijft doodleuk doorgaan met de grootste inspiratieloze meuk te maken.Of het nou gewaardeerd wordt of niet.
Fijn man.. Heel me trommelvlies opengescheurd