Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS ID

Digital Mindz - ID

B
Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Tvds wrote: beter kunnen = uploaden
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
bloemkool wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
floorfiller bij de KNO arts ja
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit is echt heeeeeel kut. Resonant was leuk Restart the party aardig maar dit is echt poep en wat een inspiratieloze meuk. Dat deze mannen eeens snel vergeten worden
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Hoofdpijn generator :x
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
yowan wrote:
bloemkool wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
floorfiller bij de KNO arts ja
Hahahaha netjes deze. :yes:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Floorfiller? Eerder oorkiller.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 minutes ago
J oey wrote:
Floorfiller? Eerder oorkiller.
Die houd ik er in :worship: , het nieuwe Hot or Not, of Maak of Kraak
K
Meen je dit serieus?
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Kiloknaller wrote:
Meen je dit serieus?
Is een quote van iemand anders hier.
B
:lol: Origineel komt uit het Defend the Raw topic
J
1 posts member since 2015
last seen Jan 2015
Mod edit: Weg
S
Vind het zo slecht nog niet. Die kicks vind ik altijd wel gaan, alleen die screeches zijn wel echt super irritant.
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Jan 2016
Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Digital Mindz :bomb: :bomb:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
ijsklontje wrote:Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Ben je nog dronken van het weekend joh?
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Jan 2016
Laud wrote:
ijsklontje wrote:Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind! :drool:
Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort tracks :thumbsup:
Iedereen zijn eigen mening toch? :thumbup:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Pipa wrote:Resonant was leuk Restart the party aardig maar dit is echt poep en wat een inspiratieloze meuk.
Inderdaad, Resonant is vet. Beter maakt ie gewoon weer dat soort dingen :(
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Dit is ook niet mijn smaak (vooral die oerlelijke screech), maar de meeste reacties hier vind ik nog minder dat het hele nummer..
pim0412 wrote:ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.
Pipa wrote:Dat deze mannen eeens snel vergeten worden
Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Wat een pauperzooi is dit. Uitleg is denk ik niet nodig.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Wat de fuck?? :lol:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Daveytl wrote:Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.
Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.
kevin-field wrote:Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.
Ik zou ook vooral selectief gaan quoten, want zo wordt mijn post heel anders natuurlijk ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
pim0412 wrote:
Daveytl wrote:Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doen :P Of het nou gewaardeerd wordt of niet.
Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.
Ik kan het met ook niet voorstellen en ik vind de muziek vreselijk, maar het is gewoon lastig om er van te zeggen of hij het zelf wel leuk vindt wat die doet of niet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 minutes ago
ijsklontje wrote:
Laud wrote:
Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort tracks :thumbsup:
Iedereen zijn eigen mening toch? :thumbup:
Meer Hardstyle luisteren.
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
ttthijss wrote:Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
Alleen zitten ze er tegenwoordig vol mee