Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
wrote: beter kunnen = uploaden
wrote: beter kunnen = uploaden
floorfiller bij de KNO arts jawrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Hahahaha netjes deze.wrote:floorfiller bij de KNO arts jawrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Floorfiller? Eerder oorkiller.wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Die houd ik er inwrote:Floorfiller? Eerder oorkiller.wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Meen je dit serieus?wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Is een quote van iemand anders hier.wrote:Meen je dit serieus?wrote:Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Ben je nog dronken van het weekend joh?wrote:Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind!![]()
Digital Mindz![]()
Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort trackswrote:Ben je nog dronken van het weekend joh?wrote:Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind!![]()
Digital Mindz![]()
Inderdaad, Resonant is vet. Beter maakt ie gewoon weer dat soort dingenwrote:Resonant was leuk Restart the party aardig maar dit is echt poep en wat een inspiratieloze meuk.
wrote:ongelofelijk dat hij een platform heeft gekregen om op te releasen en al helemaal dat ie op de laatste Loudness stond, want het is gewoon ontzettend onverdiend.
Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.wrote:Dat deze mannen eeens snel vergeten worden
Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.wrote:Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doenOf het nou gewaardeerd wordt of niet.
Ik zou ook vooral selectief gaan quoten, want zo wordt mijn post heel anders natuurlijkwrote:Heeft toch erg veel weg van puur misgunnen, omdat het je smaakt niet is. Normaals, ik hou er ook niet van maar er zijn mensen die het wel waarderen. Loop gewoon met een grote boog om Digital Mindz heen en laat hem lekker de muziek maken die 'ie wilt.
Ik kan het met ook niet voorstellen en ik vind de muziek vreselijk, maar het is gewoon lastig om er van te zeggen of hij het zelf wel leuk vindt wat die doet of niet.wrote:Toch kan ik het me haast niet voorstellen dat je dit iedere keer weer wil doen als producer. Je zou toch zeggen dat je het onderhand zelf ook wel gaat horen dat de ene track nog meer op de vorige lijkt dan de ander? En daarbij ook dat het gewoon geforceerd hard is? Iedere keer moet de screech weer scherper en de kick lomper.wrote:Als die het zelf leuk vindt dan moet ie dit toch gewoon blijven doenOf het nou gewaardeerd wordt of niet.
Meer Hardstyle luisteren.wrote:Nope, ik kan nou eenmaal genieten van dit soort trackswrote:Ben je nog dronken van het weekend joh?wrote:Volgens mij ben ik de enige die dit gruwelijk vet vind!![]()
Digital Mindz![]()
![]()
Iedereen zijn eigen mening toch?
Alleen zitten ze er tegenwoordig vol meewrote:Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.