Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?wrote:Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Vreselijk dit! vond die kick niet zo erg al gaat die me nu wel meer irriteren.
En al helemaal geen fan van die schelle screech, net een klein kind dat loopt te krijsen!
Enige wat je dan wilt doen is een klap geven zodat het hopelijk ze klep houdt. Maar dat doe je niet neeeeeeeeee
En al helemaal geen fan van die schelle screech, net een klein kind dat loopt te krijsen!
Enige wat je dan wilt doen is een klap geven zodat het hopelijk ze klep houdt. Maar dat doe je niet neeeeeeeeee
Om dat laatste beetje energie op te maken natuurlijk!! Helemaal uit je plaat en lekker zagen.wrote:Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?wrote:Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
Waar is de bass in die kicks gebleven?
Alleen maar punch en een screech die je trilharen decimeert.
Alleen maar punch en een screech die je trilharen decimeert.
Not sure if...wrote:Om dat laatste beetje energie op te maken natuurlijk!! Helemaal uit je plaat en lekker zagen.wrote:Ik vraag me nu af hè, waarom vind jij deze plaat leuk?wrote:Af en toe zo'n plaat als dit op het einden van een set vind ik echt vet. Persoonlijk.
Wat een &%#$%^&*( screech zeg. Hij mag sowieso wel wat zachter, of gewoon weg, is denk toch het beste.
Wauw, heb veel kut platen gehoord maar dit slaat echt alles. De rillingen lopen over mn lichaam, bah.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Kick zelf opzich niet heel verkeerd, alleen die verrekte screech doet pijn aan me oren