Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Deetox & Lange Frans - Het Land Van (Q123)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q123
Artiest
557 posts member since 2010
SAIN7 wrote: Soort van Bass Modulators, Atmozfears of Wasted Penguinz?
Nah dat is wel gelijk een hele ommekeer :P .. Sowieso met oog op Loudness e.d. zal ik eerst gewoon doorgaan met de wat hardere tracks. Wellicht in 2016 wat meer experimenteren :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Deetox wrote:
Nah dat is wel gelijk een hele ommekeer :P .. Sowieso met oog op Loudness e.d. zal ik eerst gewoon doorgaan met de wat hardere tracks. Wellicht in 2016 wat meer experimenteren :)
Alive at Night had laatst al een prachtig artikel over RawPhoric >.< Misschien is dat een hokje waar je in kan duiken :lol:

Afgezien van de zoveelste kut term die bedacht wordt vind ik dat wel de meest interessante hardstyle die uitkomt tegenwoordig. Wat Prefix & Density en Thera op het moment aan het doen zijn :love:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
SAIN7 wrote:Wasted Penguinz?
Rustaaaahggg
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Rickzel wrote:
Deetox wrote:
Alive at Night had laatst al een prachtig artikel over RawPhoric >.< Misschien is dat een hokje waar je in kan duiken :lol:

Afgezien van de zoveelste kut term die bedacht wordt vind ik dat wel de meest interessante hardstyle die uitkomt tegenwoordig. Wat Prefix & Density en Thera op het moment aan het doen zijn :love:
Alive at Night heeft wel vaker van die artikelen waarvan je niet heel vrolijk wordt, niet al te serieus nemen dus :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Deetox wrote:Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^
Het klinkt zeker goed, maar het klinkt een beetje raar, zo hoor je het niet vaak dat de melodie/lead samen loopt met de kicks. Dat gevoel had ik in de Ziggo dome ook al, maar het zal wennen zijn. Vind het juist een beetje vernieuwend, ondanks dat je er niet voor hebt gekozen.

Mocht de track uit komen, veranderen jullie dan nog wel de zin "Frikandellen die je tot diep in de ziggo dome kan bestellen en X-Qlusive export nummer één is"? Dat is voor XQ leuk maar ik denk dat dat voor buitenstaanders beetje vreemd klinkt haha.
Donateur
last seen Aug 2024
Kun je eten in de Ziggodome?
Artiest
p-stylez wrote:
Deetox wrote:Ik ben door jullie nog haast gaan twijfelen ook :P, maar het zit gewoon goed hoor :) Heb het zelf nog even gecheckt en laten checken door andere producers en ook tijdens de mastering zijn er geen problemen geconstateerd. Persoonlijk vind ik het ook gewoon goed klinken ^^
Het klinkt zeker goed, maar het klinkt een beetje raar, zo hoor je het niet vaak dat de melodie/lead samen loopt met de kicks. Dat gevoel had ik in de Ziggo dome ook al, maar het zal wennen zijn. Vind het juist een beetje vernieuwend, ondanks dat je er niet voor hebt gekozen.

Mocht de track uit komen, veranderen jullie dan nog wel de zin "Frikandellen die je tot diep in de ziggo dome kan bestellen en X-Qlusive export nummer één is"? Dat is voor XQ leuk maar ik denk dat dat voor buitenstaanders beetje vreemd klinkt haha.
Ik ben aan het wachten op nieuwe vocals :).. Ziggodome blijft er denk ik wel in, maar XQ zal idd vervangen worden.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dit begint haast een beetje op een groepsproject te lijken :lol:

Nee, alleen maar goed dat er wat met feedback wordt gedaan :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Deetox wrote:
p-stylez wrote:

Ik ben aan het wachten op nieuwe vocals :).. Ziggodome blijft er denk ik wel in, maar XQ zal idd vervangen worden.

Of of of... Elke keer dat je hem wilt draaien de Ziggodome vervangen net zoals ze doen met 'defqon.1' en symbols en hardbass vocals overal tussenplakken.
Of die van DBSTF dat ze daar defqon.1 tussen hebben geplakt.

Weet niet hoe de zin gaat waar Ziggodome in voor komt alleen volgens mij wel makkelijk om zoiets er in te maken, of het moet gewoon alleen ZiggoDome blijven.

Heel veel 'of' nou succes ermee en laat maar wat horen als je hem gaat uitbrengen :)

Edit: typische actie van mij weer. Zal XQ steeds vervangen door de evenementnaam waar je hem draait en ZiggoDome wel laten ja :)
Donateur
last seen Aug 2024
Image

typisch jij weer heahhh
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hahaha ja dit is er weer eentje hoor :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Zat in de trein en was moe :$
Hebben jullie ook weer wat te lachen.
B
:surrender:
Hardtraxxer
119 posts member since 2015
last seen Nov 2016
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
View on SoundCloud

Instrumental
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Met de vocals van Lange Frans is het ook een prima plaat, maar persoonlijk zou ik een instrumental toch wel een heel stuk vaker opzetten; wat een sfeer :drool:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
Heb zelf echt een ontzettende hekel aan nederlandstalige vocals dus ik vond hem toen ik hem via de XQ Holland filmpjes hoorde eigenlijk 3x niks. Zonder die vocals vind ik het echter een heel fijn plaatje
V
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2015
last seen Jun 2016
Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?
Artiest
Vlegel wrote:Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?
Nee
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vet gedaan! Eens gekeken of Deetox me ligt nadat ze op Qlimax blijkt te staan en deze doet het wel goed bij mij, met name de instrumentale versie.
K
Best leuke sfeer neergezet in deze track! Kick komt me trouwens wel bekend voor.. Uit een track van The Anarchist volgens mij! Helaas pakken de solo's van Deetox me nog steeds niet, denk dat het door de kwaliteit van de tracks komt waar het mijns inziens nogal tekort schiet.. Maar goed wat niet is kan nog komen en komt vast en zeker nog wel :cool:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Vlegel wrote:Is de tweede climax kick nou een E-Force kick?
Lijkt er niet eens op.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Leuk ook in de Qlimax mix van je.
Zal Lange Frans vaker komen optreden of is dit niet ter spraken?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik hou zelf ook niet van Nederlandse vocals, maar voor een feest als XQ is dit wel echt een geweldige track. Om hem dan uit te brengen of te draaien met die vocals vind ik dan minder, dan heb ik toch liever die dub versie van de Qlimax promomix. Verder had ik niet zo'n track van Deetox verwacht. De melodie in de climax geeft erg veel energie mee en is heel vet, en zelfs de omlaag pitchende kicks vind ik niet storend.

Maar:
janlul wrote:Die melodie lijkt wel n beetje op die van firestarter
Dit was inderdaad ook het eerste wat ik dacht toen ik 'm hoorde.

@Sain7, nu doe je het er gewoon om xd
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Blijf deze maar opzetten, vind hem echt geniaal goed :loving: