Te gekke plaat komt deze ook nog ik HQ of niet?
vast ooit wel eenswrote:Te gekke plaat komt deze ook nog ik HQ of niet?
vast ooit wel eenswrote:Te gekke plaat komt deze ook nog ik HQ of niet?
Als de hele melodie 'naar voren' zou worden geschoven zou het totaal niet meer klinkenwrote:Heel dik idee. Maar ook ik vind het een afknapper dat de melodie niet op de eerste kick begint.
Maar dat is mijn mening.
We kunnen er 6 van maken?wrote:5 pagina's..?
Ja en als het topic niet uitwrote:Dat krijg je als de producer reageert op opmerkingen in dit topic, juist zeer positief toch lijkt me?
Wat maakt dat uit? Dat je 1 beat langer moet wachten op de synth?wrote:Heel dik idee. Maar ook ik vind het een afknapper dat de melodie niet op de eerste kick begint.
Maar dat is mijn mening.
Youtube link staat in de OP, probeer die eenswrote:In de eerste climax lijkt de kick de synth helemaal weg te drukken..Kan ook door fb komen? 2e climax klinkt al iets beter! Het idee achter de track is echt tof alleen de uitvoering m.b.t. de kwaliteit vind ik nog te matig! Maargoed ze geeft zelf aan dat ze hiermee bezig is dus ik kijk uit naar haar volgende releases
Nog steeds hetzelfde.. Dan vind ik het waarschijnlijk gewoon niet lekker klinkenwrote:Youtube link staat in de OP, probeer die eens
Ik vind dit juist super vet gedaanwrote:Oke het kan aan mij liggen hoor maar heb steeds het idee dat de melodie te laat is, dat de kick en de melodielijn niet tegelijk afgespeeld worden