wrote:Afgelopen zaterdag gehoord in Sans, klapt er aardig op
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Black Magic
- 02Still Here (Delete Remix)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zie mezelf nog voorbij stuiteren @ filmpje. Heerlijke track, ging snoeihard, kan niet wachten op HQ 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
al een HQ? 
Heerlijke track! Zin in Defqone uno 
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Valt niet veel op te maken uit het filmpje, maar wat er uit op te maken valt is tot nu toe positief
-
D
- 9 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
ditwrote:Wat een herrie in het filmpje. hopen dat het hq niet zo klinkt, want hier kan ik niks mee.
Dit is vast gewoon een echt live plaatwrote:ditwrote:Wat een herrie in het filmpje. hopen dat het hq niet zo klinkt, want hier kan ik niks mee.
-
DHardtraxxer
- 65 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Hoe kun je dit nu herrie noemen
Prima plaatje, doet me beetje denken aan de (oude) sound van CO2
verschrikkelijk vet. echt super, wat een energie, 
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2012
- last seen Apr 2016
Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt

wrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()
-
I
"Kneuzen" die tenminste wel vanaf seconde 1 helemaal uit hun plaat gaanwrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()
Heerlijke track btw
Love die kneusjes!
Die hebben deze ( alcatrazz ) dag de mooiste van al mijn optredens gemaakt
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ja, want het gaat er ook echt om hoe je eruit ziet, en hoe je je toont.wrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()
Jezelf zo tonen omdat je de muziek zo ongelofelijk vet vind kan natuurlijk niet. Je bent echt een kneus als je zonder zorg hoe je eruit ziet losgaat op de muziek, en je eigen ding doet.
Damn.. Wat voelt het bevrijdend om ook zo'n kneus te zijn
Zoekt de "Vind ik leuk" knopwrote:Ja, want het gaat er ook echt om hoe je eruit ziet, en hoe je je toont.wrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()
![]()
Jezelf zo tonen omdat je de muziek zo ongelofelijk vet vind kan natuurlijk niet. Je bent echt een kneus als je zonder zorg hoe je eruit ziet losgaat op de muziek, en je eigen ding doet.![]()
Damn.. Wat voelt het bevrijdend om ook zo'n kneus te zijn
Een beetje met respect omgaan is niet al te veel gevraagd toch? Staat ook in onze huisregels (Lees die maar even door:) https://hardtraxx.com/announces ... 20683.htmlwrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Hele Vette Plaat Dit! 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Yeaaaaaaaah
Heerlijk stuk muziek
Heerlijk stuk muziek
De puurheid van hardstylewrote:Weet niet wat hier zo bijzonder aan?
Gewoon goan!
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Gelukkig voel ik me niet als enigste aangesproken!wrote:Hele hele vette muziek, jammer dat er van dat kneuzen volk op theracords afkomt![]()
![]()