Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Black Magic
- 02Still Here (Delete Remix)
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
goddamn dit moet echt puur geweld zijn 
Masteringwrote:Hier kan ik dus absoluut niks uithalen....
Die Thera doet wel echt alle elementen na van de track, lijkt net alsof hij wat te maken heeft met die track
Lijkt me sowieso logisch als labelboss toch dat ik de tracks van t label volledig ken
maar mastering doe ik idd ook, net als de track straks uitbrengen, dus in dat geval heb ik zeker wat met de track te maken haha!
Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
JA! Deze is gruwelijk
Kan zo niet wachten op een HQ!
Nu hopen dat m'n verwachtingen niet te hoog zijn
Kan zo niet wachten op een HQ!
Nu hopen dat m'n verwachtingen niet te hoog zijn
Zeeeeer benieuwd hiernaar
Klinkt veelbelovend en vond je vorige release ook super!
Ik vind dit ook veel te veel weg hebben van PP, die hebben er vast ook mee te maken.wrote: Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Nee man, je hoort toch zo dat dat de Wasted Penguinz zijn...wrote:Ik vind dit ook veel te veel weg hebben van PP, die hebben er vast ook mee te maken.wrote: Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Lekker plaat Diana!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Aja deze was zaterdag egt gruwelijk!!!
!! voor live hij egt dikk!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Ging goed hard op Incarnaton, laat die release maar komen! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Briljant deze 
Whoeee klinkt in LQ al erg vet!
Zeer benieuwd naar betere kwaliteit! 
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Wat een herrie in het filmpje. hopen dat het hq niet zo klinkt, want hier kan ik niks mee.