F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
goddamn dit moet echt puur geweld zijn 
Masteringwrote:Hier kan ik dus absoluut niks uithalen....
Die Thera doet wel echt alle elementen na van de track, lijkt net alsof hij wat te maken heeft met die track
Lijkt me sowieso logisch als labelboss toch dat ik de tracks van t label volledig ken
maar mastering doe ik idd ook, net als de track straks uitbrengen, dus in dat geval heb ik zeker wat met de track te maken haha!
Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,827 postssince 2011
JA! Deze is gruwelijk
Kan zo niet wachten op een HQ!
Nu hopen dat m'n verwachtingen niet te hoog zijn
Kan zo niet wachten op een HQ!
Nu hopen dat m'n verwachtingen niet te hoog zijn
Zeeeeer benieuwd hiernaar
Klinkt veelbelovend en vond je vorige release ook super!
Ik vind dit ook veel te veel weg hebben van PP, die hebben er vast ook mee te maken.wrote: Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Nee man, je hoort toch zo dat dat de Wasted Penguinz zijn...wrote:Ik vind dit ook veel te veel weg hebben van PP, die hebben er vast ook mee te maken.wrote: Blijft jammer dat wanneer een meid tracks produceert er WEL elke keer twijfels bijzitten en dat altijd moet worden weerlegt
Lekker plaat Diana!
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
597 postssince 2010
Aja deze was zaterdag egt gruwelijk!!!
!! voor live hij egt dikk!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
6,064 postssince 2010
Ging goed hard op Incarnaton, laat die release maar komen! 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Briljant deze 
Whoeee klinkt in LQ al erg vet!
Zeer benieuwd naar betere kwaliteit! 
G
Hardtraxxer
last seen Sep 2018
91 postssince 2012
Wat een herrie in het filmpje. hopen dat het hq niet zo klinkt, want hier kan ik niks mee.