HS EP 2 tracks

Deetox - Black Magic

E
Ik weet zeker dat ik deze koop als ie uit is. een van de weinige tracks...
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago 5,541 postssince 2009
Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago 5,235 postssince 2010
Volgens mij lijken ze echt niet op elkaar maargoed.
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2020 508 postssince 2012
Heerlijke plaat!
Wil deze echt is een keertje live horen.
Artist
557 postssince 2010
flevoboys wrote:Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Bedankt voor het compliment ^^ ..
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026 5,124 postssince 2009
flevoboys wrote:Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Klopt voor geen meter :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago 6,064 postssince 2010
Deenite wrote:Hardstyle = Hardstyle. Raw en Nu bestaat niet, f*ck die hokjes. De clown die daar mee over de beek is gekomen, zucht... :/

Lekkere plaat D! Wil 'm wel eens live aanschouwen! :yes:
De raw-vertakking leidde de speciale raw-stages op verscheidene feesten op, waar ik zeer zeer dankbaar voor ben. Ik dacht dat B-front het de wereld in leidde, dus Bob :worship:.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago 6,064 postssince 2010
The Skribbler wrote:Prachtig momentje: toen deze track zaterdag werd gedraaid op DF door TC allstars, ben ik op een van de weinige rustmomenten van de plaat toch ff naar Diana gelopen, om te zeggen 'jezus Diana, wat heb je toch een BEEST VAN EEN TRACK gemaakt!' waarop ze zei, een lief klein blond meisje zoals ze is 'ja, ik ben er ook best trots op :innocent: '

DAS GODVERDOMME TERECHT DIANA! Heerlijk apparaat, dit!
Hahaha, mooi dit, ik gaf er ook een compliment over op DF, ergens buiten, en toen zei ze precies hetzelfde :P ze heeft geoefend, ze verwachtte de complimenten al :evil:.
Hardtraxx Veteran
Mr Lellebel wrote:
Klopt voor geen meter :P
Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025 3,027 postssince 2011
Nee, echt niet gwn :P
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
flevoboys wrote:Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.
Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...
Hardtraxx Veteran
RAW-vizion wrote:
flevoboys wrote:Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...
Filmpje uit de beginpost bedoel je?
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023 1,827 postssince 2011
flevoboys wrote:
RAW-vizion wrote:
Filmpje uit de beginpost bedoel je?
Dit filmpje ;)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026 5,255 postssince 2011
Donateur
last seen Sep 2023 4,055 postssince 2009

Released

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer