Ik weet zeker dat ik deze koop als ie uit is. een van de weinige tracks...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Black Magic
- 02Still Here (Delete Remix)
-
E
Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Volgens mij lijken ze echt niet op elkaar maargoed.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Heerlijke plaat!
Wil deze echt is een keertje live horen.
Wil deze echt is een keertje live horen.
Bedankt voor het complimentwrote:Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Klopt voor geen meterwrote:Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
De raw-vertakking leidde de speciale raw-stages op verscheidene feesten op, waar ik zeer zeer dankbaar voor ben. Ik dacht dat B-front het de wereld in leidde, dus Bobwrote:Hardstyle = Hardstyle. Raw en Nu bestaat niet, f*ck die hokjes. De clown die daar mee over de beek is gekomen, zucht...![]()
Lekkere plaat D! Wil 'm wel eens live aanschouwen!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Hahaha, mooi dit, ik gaf er ook een compliment over op DF, ergens buiten, en toen zei ze precies hetzelfdewrote:Prachtig momentje: toen deze track zaterdag werd gedraaid op DF door TC allstars, ben ik op een van de weinige rustmomenten van de plaat toch ff naar Diana gelopen, om te zeggen 'jezus Diana, wat heb je toch een BEEST VAN EEN TRACK gemaakt!' waarop ze zei, een lief klein blond meisje zoals ze is 'ja, ik ben er ook best trots op'
DAS GODVERDOMME TERECHT DIANA! Heerlijk apparaat, dit!
Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Stillwrote:Klopt voor geen meterwrote:Er is eigenlijk haast geen verschil tussen Black Magic en deze plaat : View on YouTube Ik vond al dat Black Magic veel Delete sounds had. Kan iemand dit een beetje verklaren?
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...wrote:Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
Here remix qua opbouw, sounds, vocals heel veel lijkt op Black Magic. Dan vooral de 1e climax, excact die opbouw en de uiteindelijke climax is nagenoeg hetzelfde als Black Magic.
Filmpje uit de beginpost bedoel je?wrote:Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...wrote:Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit filmpjewrote:Filmpje uit de beginpost bedoel je?wrote:Je weet wel dat in dat filmpje van Black Magic dat hier staat als 2de plaat de Delete remix zit heh...wrote:Misschien heb ik het een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoelde dat ik vind dat Still
View on YouTube
wrote:Kan dicht;
Deetox - Black Magic / Still Here (Delete Remix) (THER079)