Bron dat dit een nieuwe DBSTF is?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Die figuren in dat youtube filmpje
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Was deze niet van f8trix??
ja lekker trackje hoor
benieuwd van wie deze is dan als het niet DBSTF zijn
Ondanks dat ik niet van dit soort kicks houd kan deze track me nog best wel boeien, leuk wegluister nummertje.
1potnatwrote:Was deze niet van f8trix??
btw source = DBSTF twitterwrote:IT is a new track called "twisted mind fantasy"
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
inderdaad..wrote:1potnatwrote:Was deze niet van f8trix??
Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Jammer van de kicks, want die vocals zijn erg lekker, maar komen nu niet tot hun recht. 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
mooie vergelijking man.wrote:Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
de hele opbouw is perfect, en dan die kick, lijkt wel electro ofzo
. je zo denken dat ze zelf horen dat er iets niet klopt. kicks veranderen en echt een top plaat
. je zo denken dat ze zelf horen dat er iets niet klopt. kicks veranderen en echt een top plaat
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
jij hebt ook altijd wat te zeiken emmerick.wrote:mooie vergelijking man.wrote:Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen
Ik krijg bij deze kicks het gevoel alsof ik op drillpudding ga zitten.
Wat een meuk, zet maar bij andere muziek dit
Wat een meuk, zet maar bij andere muziek dit
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Is dit hardstyle?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
wrote:Is dit hardstyle?
Vind het heel erg op give it up lijken, Misschien nieuwe Noisecontrollers?
Lijkt me vreemd als dbstf erover tweet en er van nc niks af komt.wrote:Vind het heel erg op give it up lijken, Misschien nieuwe Noisecontrollers?
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Zulk soort tracks kun je toch ook niet vergelijken. Als kicks zoals die plaat van thera onder deze track zitten dan past het waarschijnlijk voor geen meter erbij. Als alle tracks allemaal dezelfde soort kicks zouden hebben zou het ook maar saai zijn toch.wrote:Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen