Lekkere track, vette sounds kicks gaan inderdaad harder live dan dat je in de preview hoort: View on YouTube
Word aangeschaft
Word aangeschaft
Dat heet een mening, mijn vriend.wrote:Gezeur hier altijd ook over kicks![]()
05. D-block & S-te-Fan - Harder Styles Reality..Twisted Mind Fantasy (They found it necessary to change the title;)
oke man, goede post.wrote:Nu mogen ze vast ook naar Giel Beelen
Paar berichten boven je.wrote:De naam is toch gewoon Twisted mind fantasy?
Op Facebook zeggen ze zelf weer gewoon dat het Twisted Mind Fantasy is hoor. En de vocalen zijn door Diederik zelf ingesproken.wrote:Paar berichten boven je.wrote:De naam is toch gewoon Twisted mind fantasy?
Jah klopt, maar als hun zelf zeggen dat het niet zo is.wrote:In z'n Hardstyle Sessions zegt ie nochtans Harder Styles Reality..
In de podcast stond eerst ''Harder Styles Reality'' Toen ging iedereen comments plaatsen dat de titel fout was. toen heeft Isaac de description aangepast met: Twisted mind fantasy. Het is dus gewoon Twisted Mind Fantasy.wrote:In z'n Hardstyle Sessions zegt ie nochtans Harder Styles Reality..
Die gedachte kreeg ik ook, iets wat helemaal niet verkeerd is. Het mist wel wat kracht/drive. Hier hadden ze naar mijn gevoel wat meer kunnen uithalen.. Zonde!wrote:Lijkt trouwens wat op Give it up.
Vind je? Ik vind ze juist wel wat hebben. Iets wat me al direct aansprak.wrote:Die vocals zijn ook irritant en te veel aanwezig.
Tja, misschien ook een kwestie van wennen. Hoorde 'm gisteren tijdens m'n werk, vond ik 'm al minder storend.wrote:Vind je? Ik vind ze juist wel wat hebben. Iets wat me al direct aansprak.wrote:Die vocals zijn ook irritant en te veel aanwezig.
:')wrote:Vind deze kick 100x harder dan de standaard dong deng dong kicks die je tegenwoordig hoort.
Denk dat je dit pas moet oordelen als je 'm op een goed geluidssysteem hoort.