Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

D-block & S-te-Fan - Twisted Mind Fantasy

J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
emmerick wrote:
jordifcg wrote:Vergelijk deze "rotzooi" eens met the battle (thera). Dat zijn kicks die je een schop onder je hol geven. Dit zijn kicks die je simpelweg een zomerbriesje bezorgen
mooie vergelijking man.
Wat wil je hier nou mee bereiken man? Dit is toch kut van de bovenste plank, jezus. En dan zo weer zeggen; ' ja ik vind dit ook kut' blabla. Voeg eens iets toe.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Alle harde kicks zijn immers ook hetzelfde. :kiss:
Ik vind het maar een zwak excuus voor slappe kicks, sorry.
Zo bedoelde ik mijn post niet. Ik vind de kicks in de track goed bij de track passen (ik zeg niet dat het mijn smaak is overigens). Er wordt hier bij veel tracks geklaagd over dat de kicks niet hard genoeg zijn, maar niet bij iedere track past zo'n harde kick.
S
Lekkere plaat met een fijne kick.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bij iedere hardstyle track past een harde kick. Dat de generatie van tegenwoordig daar niet aangewend is of dat ze andere muziek als hardstyle willen doen voorkomen is iets anders.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Ik las de reacties eerst door maar aangezien ik normaal 'zachte' kicks een stuk beter kan pruimen dan de rest van Hardtraxx en de opbouw best wel lekker was had ik nog best wel wat hoop.

Helaas. :sick:
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Lyst wrote:Bij iedere hardstyle track past een harde kick. Dat de generatie van tegenwoordig daar niet aangewend is of dat ze andere muziek als hardstyle willen doen voorkomen is iets anders.
Wat een harde kick is, is tot op zeker hoogte ook wel subjectief.
Dat de hardstyle breder is geworden wil niet zeggen dat het ook maar geen hardstyle meer is.
Overigens zijn er ook hardstyle tracks van heel wat jaren terug die ook niet zo hard zijn als een hoop tracks die je nu hebt. Hardstyle is ook harder geworden.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Mehh
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Lekker nummer, zit een lekkere drive in :)
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Totaal niet mijn ding!
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
D-tone wrote:Totaal niet mijn ding!
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2015
Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
TheChaosRulerz wrote:Dit mag in mijn ogen niet eens hardstyle heten!!
Die track van Zany wel dan? Ik vind het een beetje tegenstrijdig wat er nu gebeurd. Omdat zany aanbeden word door HT, is een track met ongelofelijk zwakke kicks opeens creatief, en deze track van DBSTF mag opeens geen hardstyle meer heten, terwijl het qua kick ongeveer het zelfde is...
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2015
Ook underwater van zany is in mijn ogen geen hardstyle!!
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Vind jij tracks uit 2002 wel hardstyle dan? Met enkel een reversed bass op 145 bpm en een simpele synth? Ik wel. Hardstyle is gewoon enorm breed geworden sinds die tijd, het is harder geworden, maar ook wat softer bij bepaalde artiesten.

De eerste drop vind ik wel vet, 2de drop wat saai en de vocals vind ik afschruwelijk.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
iMark wrote:
Die track van Zany wel dan?
Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel. Het is niet uit te leggen maar mij pakt Underwater. Bij dit nummer krijg ik meer een "we doen maar wat" idee.
A
Darknezz wrote:
iMark wrote:
Die track van Zany wel dan?
Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.
Deze niet dan?
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.[/quote]
Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
InsaneJunkie wrote:Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.
Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet[/quote]

Hoe weet je dat nou? Omdat jij het niet leuk vindt?
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Lekkere doffe kicks en de drive van die undersound die tussen de stukjes door zit vindk echt goed en lekker :thumbup:
heerlijk anders plaatje
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
InsaneJunkie wrote:Daar zit nog een achterliggende gedachte achter als ik daar naar luister. Die plaat zit goed in elkaar, er is over nagedacht i.p.v. zomaar wat in elkaar te knallen zoals deze rommel.
Deze niet dan?[/quote]

Neen .. duidelijk niet[/quote]

Precies, dat gevoel heb ik dan teminste.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Niks voor mij -.-
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Duruz wrote:Mehh
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
CosmicDestination wrote:
Duruz wrote:Mehh
Dit.
Net voorbij gekomen op Q-Dance radio, de kicks à la Give It Up en In The Air. :/
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Heerlijk plaatje! De kicks klinken live veel harder dan menigeen thuis kan beoordelen. De kicks dreunen live echt door. Top plaatje!