hmm hoop dat ie morgen dan wel op hardstyle.com staat.
25 is 25 en niet 28
Makkelijk praten als je t album niks vind hewrote:Joh relax, dan hoor je het maandag.. Tot die tijd lekker de samples luisteren ofzo.
Ik ga geen previews luisteren, ik houd me inwrote:Joh relax, dan hoor je het maandag.. Tot die tijd lekker de samples luisteren ofzo.
Dan bel je eerst even?wrote:Ik ga geen previews luisteren, ik houd me inwrote:Joh relax, dan hoor je het maandag.. Tot die tijd lekker de samples luisteren ofzo.
En wanneer komt het album nou wel? wie zegt dat het maandag komt? wie weet ligt ie dan nog steeds niet in de winkel, fiets ik weer voor niks naar de stad.
euhmm, omdat recess niet heilig is en alles als eerste heeft?wrote:hoe kan het vandaag al binnen zijn als op recess staat binnen een halve week
http://www.recess.nl/cddvd/products/mus ... fan/41570/
Gewoon bestellen bij hardstyle.com met een t-shirt, heb ik ook gedaan:) Ik hoop dat hij dan inderdaag morgen ''op de deurmat'' ligt;)wrote:Bol.com doet er volgens de site ook al 2-4 werkdagen over. :o
Als je in eindhoven zit, waarom ga je freaky dan niet langs? Die hebben 'm volgens de site al dagen op voorraad liggen.wrote:Eindhoven: Media Markt, FRS en Midtown niet, in Valkenswaard FRS ook niet, nog langer wachten dus
Ik heb ´m ook besteld met een shirt via hardstyle.com, kon de actie niet laten lopen natuurlijk, zoals het er naar uit ziet, zal morgen het shirt en de cd op de deurmat liggen!wrote:Gewoon bestellen bij hardstyle.com met een t-shirt, heb ik ook gedaan:) Ik hoop dat hij dan inderdaag morgen ''op de deurmat'' ligt;)wrote:Bol.com doet er volgens de site ook al 2-4 werkdagen over. :o
Voor mij geldt hetzelfde!wrote:Ik heb ´m ook besteld met een shirt via hardstyle.com, kon de actie niet laten lopen natuurlijk, zoals het er naar uit ziet, zal morgen het shirt en de cd op de deurmat liggen!wrote:Gewoon bestellen bij hardstyle.com met een t-shirt, heb ik ook gedaan:) Ik hoop dat hij dan inderdaag morgen ''op de deurmat'' ligt;)wrote:Bol.com doet er volgens de site ook al 2-4 werkdagen over. :o