Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album

D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (Artist Album)

Label
Scantraxx Evolutionz
Catalogue number
EVO 006
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
T-shirt + cd kom maar binnen!!!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Kryptica wrote:Ik hoop dat hij in België dit weekend in de FRS ligt :D
Je moet hem bestellen volgens mij, Of je moet naarde toff gaan. maar in de FRS hier. Ik betwijfel het! CD van Brennan heart Kwam hier ook niet in te liggen :)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
bRt_ wrote:
Kryptica wrote:Ik hoop dat hij in België dit weekend in de FRS ligt :D
Je moet hem bestellen volgens mij, Of je moet naarde toff gaan. maar in de FRS hier. Ik betwijfel het! CD van Brennan heart Kwam hier ook niet in te liggen :)
Maar die van Project One dan weer wel, dus ik twijfel ook. Ik zal hem toch moeten bestellen dan, ik zal wel zien na het weekend of hij al dan niet in de FRS lag ;)
M
Hardtraxxer
71 posts member since 2009
last seen Dec 2014
hij kan misschien al morgen bij frs liggen?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
martijnH4H wrote:hij kan misschien al morgen bij frs liggen?
Ik hoop het :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Loop stage in de stad, dus ga in mn pauze ff langs FRS en Media Markt, doe daarna wel verslag :cool:
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Dakpan wrote:
Loop stage in de stad, dus ga in mn pauze ff langs FRS en Media Markt, doe daarna wel verslag :cool:

Nice! :thumbup: Ben benieuwd...
Als hij er is ga ik hem vanmiddag ook ff halen :thumbsup:
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Ben benieuwd of hardstyle.com hem vandaag levert! :)
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
Net ff gebeld met FRS in Almere maar hij kon hem niet vinden in zijn assortiment.
Hij stond ook niet op hun site dus... Ben benieuwd :innocent:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Als het goed is, moet de Media Markt hem vandaag hebben. Tenminste, vorige zeiden ze nog dat hij vandaag uitkwam. Maar goed, ik heb hem via Hardstyle.com besteld, dus hoop dat hij zsm binnen is :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot
DBSTF Twitter..

Moet dus wel te halen zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Khadber wrote:
From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot
DBSTF Twitter..

Valt me echt mee dat die niet uitgesteld is. Maar reken er nog steeds niet op een kopie in mn handen te hebben vandaag.
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
Khadber wrote:
DBSTF Twitter..

Helaas niet :( Net bij FRS geweest maar ze hadden hem nog niet binnen. Konden deze ook niet vinden in het systeem... :thumbdown:
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Volgens mij word deze vandaag ook niet geleverd door hardstyle.com, slechte zaak! :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Niks gevonden in de FRS en MM van Rotterdam. Zoals verwacht :slow:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Jamerrrr
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Kreeg net een email van hardstyle.com:

'Thank you for shopping at Hardstyle.com. Hardstyle.com received your order and is going to process it.'

oftewel deze is nog niet eens verzonden, en zal dus vandaag ook niet geleverd worden, ben ik bang. :thumbdown:
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
wesletje92 wrote:Kreeg net een email van hardstyle.com:

'Thank you for shopping at Hardstyle.com. Hardstyle.com received your order and is going to process it.'

oftewel deze is nog niet eens verzonden, en zal dus vandaag ook niet geleverd worden, ben ik bang. :thumbdown:
Same here! Hoop dat ie dan vandaag nog wordt verzonden en morgen dus hier is!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Kryptica wrote:Ik zal hem toch moeten bestellen dan, ik zal wel zien na het weekend of hij al dan niet in de FRS lag ;)
Laat me dan iets weten als hij er ligt dan haal ik hem ook. Ik ga een zwaar weekend tegemoet dus ik kan niet gaan kijken! :beer:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
sanderovic wrote:
wesletje92 wrote:Kreeg net een email van hardstyle.com:

Same here! Hoop dat ie dan vandaag nog wordt verzonden en morgen dus hier is!
Ook hier;) +1
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
wesletje92 wrote:Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:
x2! Track & trace werkt nog niet, maar uit ervaring weet ik dat het na 11e wel werkt en dus vandaag nog verzonden wordt;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Nog niemand m binnen dus ?
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
sanderovic wrote:
wesletje92 wrote:Opnieuw mail gehad van hardstyle.com hierbij word de track&trace link doorgestuurd, dus hopelijk word het pakketje vandaag verzonden, en morgen geleverd! :thumbup:
x2! Track & trace werkt nog niet, maar uit ervaring weet ik dat het na 11e wel werkt en dus vandaag nog verzonden wordt;)
Dan vanavond na 11e maar eens kijken op de Track&Trace, ik vind het eigenlijk niet kunnen, de 25e is opgegeven als release, dan horen de mensen deze toch ook gewoon binnen te hebben, en niet een dag later?
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
Normaal gesproken krijg je een pre-order ook op de dag van de release thuis! (tenzij tnt vertraging heeft) maar in dit geval wordt hij pas op de release datum gestuurd.