Ah.wrote:Omdat alle nummers van het album van brennan heart waren gefilmd en D-Block & S-Te-Fan ook
en om dat anders alle hardstyle liefhebbers er rap op uitgekeken zouden zijn
En dat zijn wettelijke overtredingen?
Ah.wrote:Omdat alle nummers van het album van brennan heart waren gefilmd en D-Block & S-Te-Fan ook
en om dat anders alle hardstyle liefhebbers er rap op uitgekeken zouden zijn
waar?wrote:kijk naar het antwoord van jowan van fusion
staat bij wist je dat topicwrote:waar?wrote:kijk naar het antwoord van jowan van fusion
link?
Ik heb nog een track om er aan toe te voegen namelijk: D-Block & S-te-Fan vs Dj Isaac - Music is Whywrote:wrote:Welke Tracks weet jij dan ?wrote:je weet al ene paar tracks dus
dan kun je van brenann heart
crypsis ook aal een maken
en bioweapon![]()
Zeg er Me 3
Check top dbstf:
1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
Maar natuurlijk weet je t nooit 100% zeker allemaal, dit topic is misschien een beetje te vroeg geopend
Komen die erop joh... :')wrote:en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen
x2wrote:als music made addict erop komt is het album zo goed als verneukt :') :') :')
De Music Made Addict vinyl is al lang gereleased. Of begrijp ik je ze nou verkeerd?wrote:dat zou ik wel een lelijke actie vinden komt er dan ook nog een keer een release van de music made addict vinyl
je begrijpt me verkeerd kijk hun releasen music made addict en shallow planet nog keer op de cd en ik bedoelde gaan ze dan ook de vinyl NOG EEN KEER OPNIEUW releazen snap jewrote:De Music Made Addict vinyl is al lang gereleased. Of begrijp ik je ze nou verkeerd?wrote:dat zou ik wel een lelijke actie vinden komt er dan ook nog een keer een release van de music made addict vinyl
gast kap nou eens met dat gezeik over hoe ik schrijf als je er problemen meej hebt jammer of ben je hier om daar heletijd over te zeikenwrote:Misschien als je je zinnen beter formuleert wel...
Maar heel even eerlijk.. Hebben ze dat echt gezegd? Bron?wrote:en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen
ik had ergens een keertje gelezen: het album bestaat uit 10 of 11 tracks aangevuld met de laatste vinyl.wrote:Maar heel even eerlijk.. Hebben ze dat echt gezegd? Bron?wrote:en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen
Ik ben al een tijd klaar met die track. DBSTF draaide hem sinds.. Begin dit jaar? Nu nog steeds en dan word hij in Augustus gewoon nog een x door je neus geboord..
Nee dankjewel..