Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 30 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album

D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (Artist Album)

Label
Scantraxx Evolutionz
Catalogue number
EVO 006
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sayenjumper wrote:Omdat alle nummers van het album van brennan heart waren gefilmd en D-Block & S-Te-Fan ook
en om dat anders alle hardstyle liefhebbers er rap op uitgekeken zouden zijn
Ah.
En dat zijn wettelijke overtredingen? :/
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
kijk naar het antwoord van jowan van fusion
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
Sayenjumper wrote:kijk naar het antwoord van jowan van fusion
waar?

link?
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Jesper-HardBeatz wrote:
Sayenjumper wrote:kijk naar het antwoord van jowan van fusion
waar?

link?
staat bij wist je dat topic
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Zit wta in wat ze ermee hebben gedaan met het eraf halen, zou ej ook niet leuk vinden als je opeens jouw mix op een andere pagina zo vinden zonder jouw toestemming.
Maar ja heb het zelf ook geluisterd dus vind het eigenlijk wel jammer maar dit was toch bedoeld om met elkaar over hun nieuwe album te praten xd.

Ik kan niet wachten tot ik hem kan kopen. :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Benieuwd naar het album. Brennan & acti komen er ook nog wel in normaal :D
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2009
last seen May 2011
freddyadu8 wrote:
HardStyler wrote:
Sayenjumper wrote:je weet al ene paar tracks dus
dan kun je van brenann heart
crypsis ook aal een maken
en bioweapon
Welke Tracks weet jij dan ? :x
Zeg er Me 3

Check top dbstf:
1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance

Maar natuurlijk weet je t nooit 100% zeker allemaal, dit topic is misschien een beetje te vroeg geopend
Ik heb nog een track om er aan toe te voegen namelijk: D-Block & S-te-Fan vs Dj Isaac - Music is Why
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
Ik heb nog een track om er aan toe te voegen namelijk: D-Block & S-te-Fan vs Dj Isaac - Music is Why[/quote]
ja zo zijn er nog een paar he
teqnology
shiverz
ride with uz (max enforcer remix)
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Guide4U wrote:en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen ;)
Komen die erop joh... :')
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ride with uz (max enforcer remix),, Hoe verneuk je een nummer! :thumbdown:
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
als music made addict erop komt is het album zo goed als verneukt :') :') :') :cry:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dorus ML wrote:als music made addict erop komt is het album zo goed als verneukt :') :') :') :cry:
x2
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Gewoon belachelijk dat ze al eerder gereleasde nummer erop zetten. Heeft Project One dat gedaan ? Nee.
Brennan Heart ? Nee.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
dat zou ik wel een lelijke actie vinden komt er dan ook nog een keer een release van de music made addict vinyl >.<
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dj rudestylez wrote:dat zou ik wel een lelijke actie vinden komt er dan ook nog een keer een release van de music made addict vinyl >.<
De Music Made Addict vinyl is al lang gereleased. Of begrijp ik je ze nou verkeerd?
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
Dennis Aka Mash wrote:
Dj rudestylez wrote:dat zou ik wel een lelijke actie vinden komt er dan ook nog een keer een release van de music made addict vinyl >.<
De Music Made Addict vinyl is al lang gereleased. Of begrijp ik je ze nou verkeerd?
je begrijpt me verkeerd kijk hun releasen music made addict en shallow planet nog keer op de cd en ik bedoelde gaan ze dan ook de vinyl NOG EEN KEER OPNIEUW releazen snap je :P
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Misschien als je je zinnen beter formuleert wel...
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
_dp_ wrote:Misschien als je je zinnen beter formuleert wel...
gast kap nou eens met dat gezeik over hoe ik schrijf als je er problemen meej hebt jammer of ben je hier om daar heletijd over te zeiken
Last edited by Dj rudestylez on 06 Jul 2009 17:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Guide4U wrote:en ze hadden gezegd dat Music Made Addict en Shallow Planet er ook nog op komen, dus die zijn daar ook aan toe te voegen ;)
Maar heel even eerlijk.. Hebben ze dat echt gezegd? Bron?

Ik ben al een tijd klaar met die track. DBSTF draaide hem sinds.. Begin dit jaar? Nu nog steeds en dan word hij in Augustus gewoon nog een x door je neus geboord..
Nee dankjewel..
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Khadber wrote:
Maar heel even eerlijk.. Hebben ze dat echt gezegd? Bron?

Ik ben al een tijd klaar met die track. DBSTF draaide hem sinds.. Begin dit jaar? Nu nog steeds en dan word hij in Augustus gewoon nog een x door je neus geboord..
Nee dankjewel..
ik had ergens een keertje gelezen: het album bestaat uit 10 of 11 tracks aangevuld met de laatste vinyl.
maar ik ben ff kwijt waar ik dat gelezen had ;)
maar over dat van Yannick en eerder gereleasedde tracks: Crypsis zijn album waren alleen maar gereleased :P
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ja daarom ook dat ik zijn album niet heb gaan halen. Album met gereleasde tracks moet ik niet hebben. :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
misschien doen ze dat om tegen de 20 liedjes aan te zitten,, zou verneukt zijn :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Eh, is toch heel normaal dat er eerst een of 2 singletjes uitkomen, dan een album, en dan meer singles? Waarom zou dat met hardstyle anders moeten zijn? Crypsis had 2/3 van zn album al gereleased, Activator ook al een paar tracks (maar niet lang voor het album).

Ik heb er niks op tegen iig. Sla m gerust over op het album. Het zal ook niet zo zijn dattie meteen veel meer gedraaid wordt, toch?

EDIT: En trouwens, het is volgens mij economisch gezien alleen maar slim. Mensen die niet zo heel erg in de hardstyle zitten, maar die wel 1 of 2 keer DBSTF hebben gezien bijv., die zien die cd ergens liggen, kijken op de achterkant. Veel meer kans dat ze 'm kopen als ze er tracks op zien staan die ze al kennen en leuk vinden, toch?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt. Bovenstaande dus.