Staan ook in dit topic dacht ik.. En anders in wist je dat..wrote:Als je naar youtube gaat en daar gewoon defqon 2009 d-block & s-te-fan in typt en dan filmpjes zoekt van stanleydan krijg je al een hele hoop nieuwe nummers, ze klinken zo lekker!!!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album
D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz (Artist Album)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO 006
vind ik echt een waardeloos nummerwrote:Ik hoop eigenlijk wel dat ze de 'Kingdom Edit 2009' erop gooien!!
+5wrote:vind ik echt een waardeloos nummerwrote:Ik hoop eigenlijk wel dat ze de 'Kingdom Edit 2009' erop gooien!!
nee vind die Max Enforcer remix wel echt goed
Ik vind 'm niks aan, de orrigineel is veeeeeeeel mooier!wrote:nee vind die Max Enforcer remix wel echt goed
Zo is dat. Dit soort platen staan sowieso op zich, die hoor je niet te remixen vind ik. En Kelly heeft hem gewoon dik verkracht in mijn ogen.
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
in mijn ogen heeft hij hem juist opgeneukt en hem beter gemaaktwrote:Zo is dat. Dit soort platen staan sowieso op zich, die hoor je niet te remixen vind ik. En Kelly heeft hem gewoon dik verkracht in mijn ogen.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
dus One Blade geremixd door Noisecontrollers vind je ook niks?wrote:Zo is dat. Dit soort platen staan sowieso op zich, die hoor je niet te remixen vind ik. En Kelly heeft hem gewoon dik verkracht in mijn ogen.
Dat is toch ook een pareltje opzichzelf
weet iemand bekend making van release datum?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
In september hebben ze ergens gezegd. Precieze datum is nog niet bekend denk ikwrote:weet iemand bekend making van release datum?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ja op de website stond september,,, volgens mij bij dat bericht van die gast uit australia met zijn tatoo groot op zijn rug,, Music made addictzwrote:In september hebben ze ergens gezegd. Precieze datum is nog niet bekend denk ikwrote:weet iemand bekend making van release datum?
Ik had iets gehoord dat hij met Mysteryland helemaal af zou zijn 
dat zou wel beter zijn kan niet wacht op dit album 
Staat ook in een artikel.. Mysteryland is de "Album release set" van DBSTF. Dus hij zal er wel vlak na komen.wrote:Ik had iets gehoord dat hij met Mysteryland helemaal af zou zijn
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
gister de nummertjes voor de eerste keer gehoord, vind ze wat softjes! Ride with us remix vind ikj dus ook echt .. njaah laten we zeggen origineel is veel beter !!!
edit- Toch los gegaan op hun setje
edit- Toch los gegaan op hun setje
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik vind maar 2 nummers tot nu toe de moeite op de CD dat ik gehoord heb van Youtube. Maar toch ga ik hem kopen 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
let's dance en the sound of the tunder en dreamer of dreams
het zijn geen platen die 5 jaar later nog gedraaid zullen worden maar klinken behoorlijk lekker

-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Vind ik ook wel goede nummers. Heerlijke synth in Dreamers of Dreams.wrote:let's dance en the sound of the tunder en dreamer of dreams![]()
het zijn geen platen die 5 jaar later nog gedraaid zullen worden maar klinken behoorlijk lekker
![]()
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
sound of thunder sucks standaard nummer van d & s vind dreamers of dreams wel vet en music is why ook 
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Alle filmpjes van stanley3x0 zijn verwijderd
hij had altijd mooie filmpjes maar scantraxx heeft dit geregeld.
Kan ik ook aan een kant wel snappen .. maar werl jammer want hij had altijd goede kwaliteit filmpjes

Kan ik ook aan een kant wel snappen .. maar werl jammer want hij had altijd goede kwaliteit filmpjes
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
nee komt door Fusion
van tobyduohardstyle ook door fusionwrote:nee komt door Fusion
Wat voor wettelijke overtredingen waren er dan op dat kanaal waardoor Scantraxx de boel wilde closen?wrote:Alle filmpjes van stanley3x0 zijn verwijderd![]()
Omdat alle nummers van het album van brennan heart waren gefilmd en D-Block & S-Te-Fan ookwrote:Wat voor wettelijke overtredingen waren er dan op dat kanaal waardoor Scantraxx de boel wilde closen?wrote:Alle filmpjes van stanley3x0 zijn verwijderd![]()
en om dat anders alle hardstyle liefhebbers er rap op uitgekeken zouden zijn