Ja dat is een track die niet op de TL staat vermeld namelijk: Max Enforcer - Submarine Squad. Het Hardbass Anthem van 2007. Heeft niks met Psycho te maken duswrote:Valt het jullie ook op dat psycho van de hardbass cd 2011 vanaf 3:10 heel anders klinkt dan psycho van de originele release op tillt black?
Daar kwam ik dus net achter
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Psycho
- 02Killshot
Oooooh ik denk al..
Beter hadden ze die dan wel in de tl gezet
Ik allemaal nog denken dat dat psycho was
Beter hadden ze die dan wel in de tl gezet
Ik allemaal nog denken dat dat psycho was
Is echt tachtig keer gezegd in het Topic over de Hardbass CD 
Deze track begint helaas nu al wat te vervelen
wordt veels te vaak gedraaid..
-
D
en dan voornamelijk Psycho.. en dat zei ik ook al,, heel veel setjes hier op HT hebben als afsluiter Psycho.. erg jammer want zo begint de track erg snel te vervelenwrote:Deze track begint helaas nu al wat te vervelenwordt veels te vaak gedraaid..
Ja klopt, ik bedoel ook psycho ff vergeten er neer te zettenwrote:en dan voornamelijk Psycho.. en dat zei ik ook al,, heel veel setjes hier op HT hebben als afsluiter Psycho.. erg jammer want zo begint de track erg snel te vervelenwrote:Deze track begint helaas nu al wat te vervelenwordt veels te vaak gedraaid..
Van blijdschap of van verdriet?wrote:Kga gewoon huilen van deze release.
Het enige wat ik goed vind aan Psycho zijn de harde kicks en de screeches, dat is het. Leuk voor een keertje maar ik word er nou niet bepaald warm van.
Van verdriet helaas. Mij veel te rauw. Geef mij maar melo'swrote:Van blijdschap of van verdriet?wrote:Kga gewoon huilen van deze release.
Je houdt van melodieën en je bent fan van theracords 
Over het algemeen heeft Theracords gewoon een gruwelijke kick. Vind ook lang niet alles ervan vet, maar degene die vet zijn vind ik ook echt vetwrote:Je houdt van melodieën en je bent fan van theracords
Super lekker dit aan het eind van de avond! 
Zeker Thera's solo tracks zijn anders vaak heel melodieus!wrote:Je houdt van melodieën en je bent fan van theracords
Ja, maar theracords is nu niet het eerste label waar ik aan denk bij melodieën 
Misschien niet nee, maar je kan ervoor zeker ook terechtwrote:Ja, maar theracords is nu niet het eerste label waar ik aan denk bij melodieën
Juist ja. Volgens mij heb je niet echt een eigen mening als ik zo je posts lees want het slaat nergens op.wrote:Over het algemeen heeft Theracords gewoon een gruwelijke kick. Vind ook lang niet alles ervan vet, maar degene die vet zijn vind ik ook echt vetwrote:Je houdt van melodieën en je bent fan van theracords
Meer dan kicks en screeches zit er ook niet in dit nummer....wrote:Het enige wat ik goed vind aan Psycho zijn de harde kicks en de screeches, dat is het. Leuk voor een keertje maar ik word er nou niet bepaald warm van.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zieke aan Psycho is dat de screech in de climax, als je gewoon even goed luistert, ook lijkt alsof iemand schreeuwt. Het is bijna sadistisch, naja ik heb al eens omschreven wat ik van de hardheid van deze plaat vind, maar dat maakt het ziek. Ja als raw liefhebber zijn dit toch plaatjes die het voor je doen, ook al vind ik het overall plaatje niet eens briljant.
Kuddegedrag?
Maar een eigen mening geven is altijd goed
Ik vind deze plaat niet slecht, maar mij lijkt het gewoon heel de track door een beetje van hetzelfde. Gaat bij mij nogal snel vervelen. (dan heb ik het over psycho)
Killshot vind ik gewoon niets aan.
Ik vind deze plaat niet slecht, maar mij lijkt het gewoon heel de track door een beetje van hetzelfde. Gaat bij mij nogal snel vervelen. (dan heb ik het over psycho)
Killshot vind ik gewoon niets aan.
Dit zijn voor mij typische plaatjes om te luisteren vind ik het niet veel aan. Maar als ik ze live hoor denk ik dat ik ze echt gruwelijk vet ga vinden!
Je kan vinden wat je wilt. Deze tracks vind ik gewoon ruk en volgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.wrote:Juist ja. Volgens mij heb je niet echt een eigen mening als ik zo je posts lees want het slaat nergens op.wrote:Over het algemeen heeft Theracords gewoon een gruwelijke kick. Vind ook lang niet alles ervan vet, maar degene die vet zijn vind ik ook echt vetwrote:Je houdt van melodieën en je bent fan van theracords
Ga dan lekker op Youtube reagerenwrote:volgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
+1wrote:Ga dan lekker op Youtube reagerenwrote:volgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.
Laten we met zijn allen lekker gaan zeiken op iemand die dit niet bijzonder vind. 
-
M
Echt hé, respecteer elkaars meningen gewoon. Ik kan mij best voorstellen dat iemand dit niets aan vind het is ook lomp gebeuk maar ga diegene er dan niet op aanvallen ofzo, beetje kinderachtig.