dik dik dik dik ! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Psycho
- 02Killshot
Benieuwd naar wat Black ons brengen gaat. In ieder geval een heerlijke eerste release
!
Weet nog dat Psycho me in het begin totaal niet kon boeien. Mening is al sterk veranderd, dees komt in de verzameling
Vet!! Lang op moeten wachten.
Ben ook benieud naar tillt black!
Ben ook benieud naar tillt black!
Zonder twijfel!!! Dit is echt wel de release van het jaar!!!1!1! Wordt toch niet meer overtroffen!
:')
-
D
Psycho
Killshot
eerste release van TilltBlack en gelijk een
release
Killshot
eerste release van TilltBlack en gelijk een
Psycho is echt dik
Killshot kan me nog niet echt boeien:(
Killshot kan me nog niet echt boeien:(
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
word dat gezegt? Nee, dus zeur er dan ook niet overwrote:Zonder twijfel!!! Dit is echt wel de release van het jaar!!!1!1! Wordt toch niet meer overtroffen!
On: lekker, alleen beetje lang geduurt
Gewoon perfecte afsluiters, niet te moeilijk en gewoon rammen met die harde kicks.
Benieuwd wat TiLLT Black in de toekomst nog gaat brengen..

Benieuwd wat TiLLT Black in de toekomst nog gaat brengen..
Wat een heerlijke quotewrote:Psycho is pure moord, elke keer als ik op repeat druk sterft er een kind
Last edited by Oxbow on 17 Feb 2011 12:28, edited 1 time in total.
-
A
Hard en lomp, das alles...
Psycho vind ik wel vet. Zal het zeker goed doen op het eind van de avond.
Kill Shot vind ik echt een stuk minder.
Kill Shot vind ik echt een stuk minder.
-
THardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2010
- last seen Feb 2012
wrote:Hard en lomp en Heerlijk!, das alles...
Dit vind ik nou een echt goede "duistere/rauwe" track!
Bij sommige tracks die hier op Hardtraxx compleet de hemel in geprezen worden vanwege hun hardheid/rawheid of whatever heb ik zoiets van: "Moet ik dit nou geweldig vinden? Is dit "duister"? :')"
Maar bij deze komt het gevoel tenminste goed over
Bij sommige tracks die hier op Hardtraxx compleet de hemel in geprezen worden vanwege hun hardheid/rawheid of whatever heb ik zoiets van: "Moet ik dit nou geweldig vinden? Is dit "duister"? :')"
Maar bij deze komt het gevoel tenminste goed over
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
tillt black wat een release om een sublabel mee te starten. Heb al tijdje gewacht op deze release. Hopen dat hij ook een beetje vlot gereleased wordt. Psycho wat een gekke track! En killshot ook gewoon lekker hard en rauw zoals t hoort!
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Tilt Black,kan wel eens het rauwste label van nl gaan worden!
Psycho:
Killshot
beide erg vet moet ik zeggen...erg benieuwd wat Tillt black gaat brengen
Killshot
beide erg vet moet ik zeggen...erg benieuwd wat Tillt black gaat brengen
Heeel dik!
denk volgende release:
Sasha F - Animal Side / Sacrifice en die 2 andere die nieuw zijn waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet.
denk volgende release:
Sasha F - Animal Side / Sacrifice en die 2 andere die nieuw zijn waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet.
khoop het...volgens tita lagen ze bij masteringwrote:Heeel dik!![]()
![]()
![]()
denk volgende release:
Toevallig weet ik zelf dat het Psycho & Killshot zijn, en tita bedankt voor je CatID. Laat maar staan dan
Lekkere nummers, zonder twijfel
!
Lekkere nummers, zonder twijfel
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Heeeeel erg vet! voor mij persoonlijk de lekkerste beukplaat sinds midnight, who wants this en magic. Mooi dat ze voor dit soort platen een apart sublabel creeren, erg benieuwd wat dit gaat brengen.