paauw, 1e en 3e knappen er het hardste op 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Catatonic Overload - Make RAW not WAR Part 2 (THER-057)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-057
- 01Goddamn
- 02Overtime
- 03S.I.T.E.
Zeker dikke tracks! Vind het chaotische juist vet eraan, vind het gewoon net goed vallen in me oren. 
Goddamn
Op Loudness was die echt HEER-lijk. Niet bepaald een track die thuis goed tot z'n recht komt, desondanks erg fijn.
Sprakeloos... Gewoon sprakeloos...
Verder moet Goddamn natuurlijk wel even 6,8% gepitched worden
Ik blijf het herhalen, wat een heldenplaat! 
Verder moet Goddamn natuurlijk wel even 6,8% gepitched worden
Goddamn:
Overtime:
S.I.T.E: intro is wat minder maar dan die climax
hele dikke release weer van Co2
Overtime:
S.I.T.E: intro is wat minder maar dan die climax
hele dikke release weer van Co2
6,8% vanwaar die precisie?wrote:Sprakeloos... Gewoon sprakeloos...
Verder moet Goddamn natuurlijk wel even 6,8% gepitched wordenIk blijf het herhalen, wat een heldenplaat!
Heel veel raw draai ik niet, maar deze wil ik zeker hebben!
Goddamn, wat een track en de vocals zijn geweldig!
Kan ie niet 2 weekies eerder uitkomen
wil m live draaien.
Goddamn, wat een track en de vocals zijn geweldig!
Kan ie niet 2 weekies eerder uitkomen
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind hier niet veel aan.
Denk dat veel mensen anders hadden verwacht, vooral de kicks. Het luistert nu thuis wel lekker weg, een stuk minder rauw dan ik dacht. Maar dat zal live wel een ander verhaal zijn.
Goddamn: Plaat op het niveau van The Sexual Thrill
Fantastisch dus
Overtime: Lekker vaag chaotisch nummer, klinkt erg lekker, maar overtreft goddamn niet!
S.I.T.E: Lekker lomp, net als Overtime. Wederom gruwelijke kicks! maar net als overtime, iets minder als Goddamn
Overtime: Lekker vaag chaotisch nummer, klinkt erg lekker, maar overtreft goddamn niet!
S.I.T.E: Lekker lomp, net als Overtime. Wederom gruwelijke kicks! maar net als overtime, iets minder als Goddamn
Chukkels ik geef je misschien wel gelijk. Release van het jaar!

wrote:6,8% vanwaar die precisie?wrote:Sprakeloos... Gewoon sprakeloos...
Verder moet Goddamn natuurlijk wel even 6,8% gepitched wordenIk blijf het herhalen, wat een heldenplaat!
wrote:t mot weer op 160 bpm uitkomen gok ik
Die screeches en vocals in Goddamn.
Rest eerlijk gezegd stuk minder, pakken me niet echt na 1 keer luisteren. Maar Goddamn is zeker niveautje Paralyzed en The Sexual Thrill, en misschien daarover heen zelfs.
Rest eerlijk gezegd stuk minder, pakken me niet echt na 1 keer luisteren. Maar Goddamn is zeker niveautje Paralyzed en The Sexual Thrill, en misschien daarover heen zelfs.
Ow thuis komt deze zeker tot zijn in recht in mijn oortjes hoorwrote:GoddamnOp Loudness was die echt HEER-lijk. Niet bepaald een track die thuis goed tot z'n recht komt, desondanks erg fijn.
Mijn god, wat een bruute release dit!
Goddamn duidelijk de beste, het totaal plaatje is gewoon perfect. Intro, mid intro, break, climax, vocals, kicks, bass.. Gewoon alles. Overtime en S.I.T.E. zijn ook super dik!
Goddamn en Overtime hoef ik niets over te zeggen, lees de reacties van het hele topic haha!
Straight In The Eye die climax
GODNONDEJU!
Straight In The Eye die climax
-
DHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Erg lekkah, zo hoort hij te zijn
hahaha wat rammen johwrote:Erg lekkah, zo hoort hij te zijn![]()
![]()
![]()
haha zo ging het op Loudness dus ook, wat een geweld 
Wat klonk dat super daar zegwrote:haha zo ging het op Loudness dus ook, wat een geweld