Vind em zowel normaal als op 160 bpm lekker 
Die break in SITE doet me trouwens enorm aan een hardcore break denken.
Dat is juist wat ik mis in t hardstyle van tegenwoordigwrote:Ik vind Overtime niet zo veel aan, hij is wel hard, maar ik vind hem nogal chaotisch.
Daarnaast vind ik Goddamn heeerlijk met die screetches en die ramt er zo lekker op los!!![]()
S.I.T.E vind ik echt een geweldig nummer
Bij de 160 bpm wordt de track weer verneukt gewoon goddamn draaien op 156 bpmwrote:geef mij die 160 bmp goddamn maar
Kans dat Goddamn op Intents wordt gedraaid is toch niet vrij grootwrote:Goddamn pas na intentswildeh em graag in me intents setje doen
Vet! Laten we het hopen.wrote:Luna support de release, dus misschien dat er in de Blue wel iets voorbij komt.
Zou wel vet zijn tussen al het geweld van Crypsis doorwrote:Vet! Laten we het hopen.wrote:Luna support de release, dus misschien dat er in de Blue wel iets voorbij komt.
Schandalig!wrote:Luna support de release, dus misschien dat er in de Blue wel iets voorbij komt.
Misschien vinden zatox en headhunterz de tracks gewoon niet leuk, of misschien hebben ze de tracks nog helemaal niet gehoord...wrote:Schandalig!wrote:Luna support de release, dus misschien dat er in de Blue wel iets voorbij komt.![]()
Headhunterz en Zatox supporten Psycho, maar durven geen support te geven aan kwalitatief veel betere tracks zoals deze aan Theracords? Eeuwig zonde. Gelukkig dat Luna er iets beter over nadenkt en Chain Reaction ook wel met behoorlijk Thera dingen. Verwacht het van Chris One ook wel dat hij aardig wat Theracords support en wellicht dat een aantal Fusion artiesten jullie nu ook wel meer in de picture krijgen, na de DR-Remix
Haha, ja geniaal, die vocals maken het zo vet!wrote:God damn, you think you're cool, you think I'm not, you think you tough
God damn, you think you hard, you think I'm soft, you think you rough
God damn, you talking shit, better close your lips, you need to hush
Before the end of the night I'm gonna have to take your ass to church!
Psycho is zo kapot gehyped door iedereen dat hij ook wel opgepikt moest worden.wrote: Headhunterz en Zatox supporten Psycho, maar durven geen support te geven aan kwalitatief veel betere tracks zoals deze aan Theracords? Eeuwig zonde. Gelukkig dat Luna er iets beter over nadenkt en Chain Reaction ook wel met behoorlijk Thera dingen. Verwacht het van Chris One ook wel dat hij aardig wat Theracords support en wellicht dat een aantal Fusion artiesten jullie nu ook wel meer in de picture krijgen, na de DR-Remix