Volgens mij heeft Thera dan bereikt wat hij wilt van de tracks op zijn label.wrote: Live was deze wel erggg vet
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Catatonic Overload - Make RAW not WAR Part 2 (THER-057)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-057
- 01Goddamn
- 02Overtime
- 03S.I.T.E.
wat een heerlijke plaat is dit zeg
...zeker beter als Paralyzed 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Last edited by TheDizZorder on 16 May 2011 15:24, edited 2 times in total.
Live natuurlijk een stuk beter dan thuis. Deze doet het denk ik ook vooral goed op hoger BPM. Dat gezegd, vind ik 'm thuis ook nog behoorlijk lekker 
Echt een heerlijke plaat zeg
Misschien wel beter dan The Sexual Thrill, maar daarvoor moet ik m eens op een harde geluidsinstallatie horen.
Last edited by Grozny on 16 May 2011 15:40, edited 1 time in total.
Bedoel je het embedden of de track? Delen > Long link. Zo'n link van youtu.be werkt niet om te embedden.
-
TArtiest
- last seen May 2022
ahaaaaaaaa.... ! raaaaarrrrrr :pwrote:Bedoel je het embedden of de track? Delen > Long link. Zo'n link van youtu.be werkt niet om te embedden.
Overtime is ook heeeeerlijk, en Goddamn is gewoon episch, wat een release nu al
als de 3e track nou ook nog van zo'n niveau is!
edit: jah hoor, ook de 3e track is gruwelijk, wel ietsje minder dan de andere 2 maar nog steeds erg dik!
release van het jaar denk ik vooralsnog
als de 3e track nou ook nog van zo'n niveau is!
edit: jah hoor, ook de 3e track is gruwelijk, wel ietsje minder dan de andere 2 maar nog steeds erg dik!
release van het jaar denk ik vooralsnog
Last edited by Pommer on 16 May 2011 15:48, edited 1 time in total.
-
TArtiest
- last seen May 2022
Last edited by TheDizZorder on 16 May 2011 15:41, edited 2 times in total.
Jemig wat een geweld zeg
Overtime is ook gewoon 
Last edited by Grozny on 16 May 2011 15:46, edited 1 time in total.
-
M
Fantastische release dit! Helemaal mijn ding.
Beetje hetzelfde gevoelwrote:Valt mij persoonlijk wel wat tegen na al het ophemelen van deze track.
Zeker een vette track, maar heb nog niet dat ik deze geweldig vind
Live was deze wel erggg vet
Hierdoor nog geen slechte track
Part 1 was de voorzet en dit is de afmaker, wat een dikke release
!
wrote:Part 1 was de voorzet en dit is de afmaker, wat een dikke release!
helemaal mee eens wat een geweld
In mijn opinie wordt dit de DIKSTE release van 2011 so far!
Goddamn: precies zoals ik het wil hebben. Op Loudness was het al klaarkomen geblazen en ben momenteel weer vochtig
Overtime: JEZUS wat vet ook!
Ik dacht dat Goddamn veruit het allervetst zou worden deze release, maar deze... Is ook gewoon e-norm hard!!
S.I.T.E.: Ik vind de opbouw heel lekker met de trommels. Vervolgens klapt er natuurlijk weer keihard in met een zieke climax
Gewoon een prima add-on voor deze release
Verder...

Goddamn: precies zoals ik het wil hebben. Op Loudness was het al klaarkomen geblazen en ben momenteel weer vochtig
Overtime: JEZUS wat vet ook!
S.I.T.E.: Ik vind de opbouw heel lekker met de trommels. Vervolgens klapt er natuurlijk weer keihard in met een zieke climax
Verder...
Heb Catatonic Overload nog nooit wat gevonden en ook hier vind ik de tracks te chaotisch en zijn de synths te schel.
Beginpost aangepast
.
De release is verder erg dik! Vind S.I.T.E. persoonlijk wat minder, maar die andere 2 zijn heeeel erg dik !
De release is verder erg dik! Vind S.I.T.E. persoonlijk wat minder, maar die andere 2 zijn heeeel erg dik !
Dit zijn toch wel echt vette tracks, al had ik zelf liever soms wat andere kicks gezien.
Goddamn blijft gewoon hartstikke lomp! S.I.T.E. vind ik de minste, doordat ik de intro net wat te zwak vind voor bij de vocals.
Goddamn blijft gewoon hartstikke lomp! S.I.T.E. vind ik de minste, doordat ik de intro net wat te zwak vind voor bij de vocals.
Vond Part 1 wat tegenvallen maar dit is echt
Heerlijke release!
Heerlijke release!
Hele dikke release! Vind denk ik Overtime het vetste maar Goddamn doet er vrij weinig voor onder. 
Beter dan part 1 is ie zeker!
Beter dan part 1 is ie zeker!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heerijke release