HS Unreleased Single

Catatonic Overload - Cursed

O
Hardtraxx Addict
last seen May 2016 1,337 postssince 2011
Dit klinkt beter live dan uit mijn speakers, zonder twijfel :D
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014 1,851 postssince 2009
Chukkels wrote:
Nando wrote:
DjThera wrote:Lame joke natuurlijk :P
Haha. xd Maar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!
Waar de neuk heb jij gezeten op HD? :huh:
Mssn rond die tijd dat ie werd aangerand door die kerel, toen was nando te druk met wegrennen :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019 1,831 postssince 2009
Er komen binnenkort wat THERAFREE voor de zomer uit neem ik aan! (A)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
Wat is er precies gezegd dan? :P Heb er volgens mij niks van meegekregen.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago 7,275 postssince 2009
http://www19.zippyshare.com/v/54902801/file.html
Rond de 40 minuten.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021 6,527 postssince 2011
Genieten :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026 4,683 postssince 2012
Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025 16,532 postssince 2009
Nando wrote:Die preview is de climax toch? Mid-intro was echt nog 10 keer zo dik. :worship:
Mid-intro doet me nu nog meer denken aan een willekeurige TOA-track. Lekker dramatisch en een zweverige opbouw naar een climax. Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt. Die anti in de 2e climax is wel zooooooooooooooo godverdomde geil! :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
Chukkels wrote:Verschil met een TOA-track is dat deze hierna wél gigantisch hard doorbeukt.
Hahaha :lol: Deze beukt inderdaad zo veel harder door dan een willekeurig TOA nummer. Bedankt voor het lachen op deze vroege ochtend.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015 4,027 postssince 2012
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
hun stijl blijft toch een van de beste :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026 3,165 postssince 2010
jordifcg wrote:Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.
J
Hardtraxx Veteran
Inno wrote:
jordifcg wrote:Tot de dag van vandaag doodzonde dat deze twee helden gestopt zijn. Wat een heerlijke inbreng hadden hun kunnen meegeven aan de opkomst van Theracords. Er zat zoveel talent in vrijwel elk nummer. Nog steeds niks meer bekent over een solo carrière van één van heren?
Heb 't er met Thera op een XXlerator Raw een keer over gehad... Gaat helaas niet gebeuren en als ik 't goed begreep zit 't er ook absoluut niet meer in in de toekomst. Doodzonde imo.
Een van hun zat laatstens toch in de studio met een andere hardstyle artiest? Was het niet High Voltage?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015 4,027 postssince 2012
nee Warface :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago 17,580 postssince 2010
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010
Rickzel wrote:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al een half jaar waren gestopt...
Same here! :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago 7,980 postssince 2013
Maximum wrote:
Rickzel wrote:
ik vergeef het mezelf nooit meer dat ik die CO2 sound pas ben gaan waarderen toen ze al ruim een jaar waren gestopt...
Same here! :cry:
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Inno wrote:
:(
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023 1,827 postssince 2011
wat is deze heerlijk zeg :cry:
R
Hardtraxxer
last seen May 2018 157 postssince 2012
ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45
J
Hardtraxx Veteran
Die heeft bij mij ook vaak aan gestaan. Gemaakt toen ze net uit elkaar gingen, bazenset.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026 4,683 postssince 2012
Rubbereend wrote:ook ik heb hun veel te laat ontdekt :cry:

ik mis al die platen zo zo erg... ook schande dat die platen nauwelijks meer gedraait worden. gelukkig heb ik 2 maanden terug dit setje weer ontdekt en draai t sinds dien wekelijks http://l5d.nl/sn19d45
Oeii hier ben ik heel blij mee :yay:

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago