Dit stijltje niet gewend van hun....
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Lekker hoor! Lekkere drive, lekkere kicks en een dikke screech! Dikke beuktrack weer 
break is beetje ala seismic/the beholder. Klinkt wel leuk 
hele vette plaat weer, echt een bom energie, deze moet ik echt live horen 
Die preview is de climax toch? Mid-intro was echt nog 10 keer zo dik. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik vind m erg dik. Heb ik niet vaak bij CO2's 
Zeer aangenaam verrast! Is wel echt totaal anders dan de wat eerdere releases, iets meer mainstream. Maar wel heel erg netjes gedaan!
-
T
Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Hoop dat deze nog wel een release krijgt na het stoppen van CO2?
1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze!wrote:Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen
t kwam eigenlijk ook door die opmerking jawrote:1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze!wrote:Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen
Maar gaat er nog wat mee gebeuren? 
Damn you!wrote:1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze!wrote:Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
in de intro ziet erg veel drive hou ik van
kick is ook stevig
klinkt erg lekker weer!
-
T
Nou weet ik niet goed wat ik hier van moet denken...wrote:t kwam eigenlijk ook door die opmerking jawrote:1e track die je kan waarderen en dan stoppen ze!wrote:Dit is de eerste track die ik echt kan waarderen
Deze track pakt me echt ! lekker,deze komt als laaste uit zeker? met de remix van warface?
Haha.wrote:Lame joke natuurlijk
Waar de neuk heb jij gezeten op HD?wrote:Haha.wrote:Lame joke natuurlijkMaar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!
Wat dan?wrote:Waar de neuk heb jij gezeten op HD?wrote:Haha.wrote:Lame joke natuurlijkMaar uh... Komt deze nog nooit als free of zo? Ik wil die mid-intro verdomme eens in HQ horen!
-
K
wrote: Wat dan?
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Wajoo... Het gaat live natuurlijk altijd veel harder maar beter is de hq ook zo vet!