Ohja heeft brennan een eigen label?
wrote:Ik vind het opzich wel een leuk nummer, maar hij is gewoon kapot gedraaid. Hoef hem nu echt niet meer te horen
Source: junodownload.com
wrote:Ik vind het opzich wel een leuk nummer, maar hij is gewoon kapot gedraaid. Hoef hem nu echt niet meer te horen
Not sure if.. we'll he got trolled haha nice!wrote:Hap?wrote:Not sure if... Maar... Nog nooit van gehoord? Leef jij onder een steen? Snelle release? Haha deze is nou geloof ik al bijna een jaar bekend of zowrote:Vette plaat, lose my mind! Nooit van gehoord nogEindelijk eens een snelle release van Brennan Heart!
OT: Blijft gewoon nog een geweldige plaat
Oké, Zany - Purify Your Senseswrote:Kom op, we gaan allemaal vertellen wat er op ons gala voor muziek werd gedraait
Mijn ma vindt Ambassador Inc - Put this on youtube (Wildstylez rmx) een mooi plaatjewrote:intro is nice, melodie ook vocals hadden wat minder gekund maar voor mainstream en lekker zat meebleren goed te doen, zelfs ons pap vind deze plaat vet
wrote:Komt deze maandag dan op Hardstyle.com?
wrote:Een topplaat binnen de mainstream, maar zo ontiegelijk overhyped en overplayed dat de interesse bij mij compleet weg is.
waar staat dat dan geschreven beste meneerwrote:Zwaar kut, want de bedoeling was dat moeders dit leuk zou vindenwrote:intro is nice, melodie ook vocals hadden wat minder gekund maar voor mainstream en lekker zat meebleren goed te doen, zelfs ons pap vind deze plaat vet
Dat heb je zelf een keer gezegd, of was je dat alweer vergeten?wrote:waar staat dat dan geschreven beste meneerwrote:Zwaar kut, want de bedoeling was dat moeders dit leuk zou vindenwrote:intro is nice, melodie ook vocals hadden wat minder gekund maar voor mainstream en lekker zat meebleren goed te doen, zelfs ons pap vind deze plaat vet
Dit is nou typisch zo'n opmerking die echt niks toevoegt.wrote:Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.
Wildstylez zei ooit in een interview dat hij graag muziek zou willen maken die zijn moeder leuk vond, vandaar.wrote:ok..
wrote:Wildstylez zei ooit in een interview dat hij graag muziek zou willen maken die zijn moeder leuk vond, vandaar.wrote:ok..
Braakneigingen! BLEGH!,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''