Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
HS Single

Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (BHM01)

Label
Brennan Heart Music
Catalogue number
BHM01

Source: junodownload.com

J
jefta21 wrote:Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.
Is er dan een verschil tussen dagjesvolk en hardtraxxers? :P :P :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
JEFSKIII wrote:
jefta21 wrote:Dit is nou typisch zo'n plaat die bij het dagjesvolk heel goed valt.
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
jambekkie wrote:
Jolle wrote:
Wildstylerz wrote:ok..
Wildstylez zei ooit in een interview dat hij graag muziek zou willen maken die zijn moeder leuk vond, vandaar.
,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''
Braakneigingen! BLEGH!
aah nooit meegekregen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Nijidik wrote:
JEFSKIII wrote:
Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...
En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.
Held ben je ook :D
Nijidik wrote:Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...
Dan ken je Hardtraxx dus niet :)
N
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago
patrickjeb wrote:
Dakpan wrote:En naast tripbrillen schijnen dagjesmensen vaak ook oogkleppen te dragen.
Held ben je ook :D
Nijidik wrote:Ja, dagjesvolk houd van mainstream. Hardtraxx alleen van Theracords en Spoontech...
Haha, nee want elke mainstream plaat wordt afgezeken, op de hele speciale na, en over rauwe en oldskool zooi wordt alleen maar lof gesproken. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nijidik wrote:
Patrickjeb wrote:
Haha, nee want elke mainstream plaat wordt afgezeken, op de hele speciale na, en over rauwe en oldskool zooi wordt alleen maar lof gesproken. ^^
Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)
N
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago

Dan weet ik niet waar jij kijkt, maar er zijn genoeg mainstream platen die gewoon goed worden gevonden en er zijn ook genoeg rauwe platen die niet goed worden gevonden ;)
Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.

Overigens prima track, ik vind hem helaas net als velen hier overplayed, maar blijft leuk om af en toe te horen en mee te zingen. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nijidik wrote:Vooruit dan, maar er is een reden dat dit forum Haattraxx genoemd wordt/werd.
Omdat dagjesvolk niet wilt dat hun favoriete track, slecht wordt gevonden...
S
Nijidik wrote:

Overigens prima track, ik vind hem helaas net als velen hier overplayed, maar blijft leuk om af en toe te horen en mee te zingen. :)
Als jij zo verder gaat interesseert het niemand hier nog een kloot wat jou mening is over tracks.
N
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago
Spablauw wrote:
Nijidik wrote:

Als jij zo verder gaat interesseert het niemand hier nog een kloot wat jou mening is over tracks.
Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen. Je luistert gewoon wat je zelf leuk vind, doe ik ook. Al wordt een track helemaal afgekraakt hier en ik vind hem top, luister ik hem evengoed. Nu kappen we met deze discussie en gaan we weer ontopic ok?
J
Voor de 4e keer.... :lol:

Komt deze morgen al?
Gezien ze met Hardstyle.com een week eerder zijn?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nijidik wrote:Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen.
Beetje rare manier van denken, denk ik zo.. Als jij denkt dat jou mening niet boeit, waarom deel je hem dan?
M
Hardtraxxer
161 posts member since 2010
last seen May 2019
JEFSKIII wrote:Voor de 4e keer.... :lol:

Komt deze morgen al?
Gezien ze met Hardstyle.com een week eerder zijn?
Ik zou zeggen ja, omdat de bron juno is en Hardstyle.com er om bekend staat releases een week eerder exclusief te verkopen.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik hoorde trouwens afgelopen vrijdag nog het origineel, de vocals zijn dus gejat, weet alleen niet welke plaat het nou precies was.
N
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago
patrickjeb wrote:
Nijidik wrote:Alsof mij de mening over tracks van andere boeit, en alsof andere mensen de mening van andere serieus nemen.
Beetje rare manier van denken, denk ik zo.. Als jij denkt dat jou mening niet boeit, waarom deel je hem dan?
Omdat ik voor de rest van de dag niks te doen heb, en moet hem ergens kwijt. Nee, ik neem aan dat jullie door mijn mening een track niet minder goed gaan vinden of juist beter. En ik spreek me inderdaad tegen, puntje voor jou.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Nijidik wrote:
Omdat ik voor de rest van de dag niks te doen heb, en moet hem ergens kwijt. Nee, ik neem aan dat jullie door mijn mening een track niet minder goed gaan vinden of juist beter. En ik spreek me inderdaad tegen, puntje voor jou.
Oke, jou neem ik dus niet meer serieus.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?
K
We houden alleen van Industrial.

Leuke plaat, jammer dat ik hem helemaal kan dromen tegenwoordig.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
p-stylez wrote:Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?
Jij zeker! :evil:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nijidik wrote:
Wat doe je in godsnaam op dit forum.. Ten eerste er klopt niks van wat je zegt, want er zijn hier meer dan genoeg "Mainstream" liefhebbers! Dus doe je
Dakpan wrote:oogkleppen
is af! En zoek een ander forum :-)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Gaat nergens meer over, nummer is al 6 maanden oud en nu besluiten ze hem een keer te releasen. Drama :sick:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
BTW, dit is toch geen sampler? Daar gooi je toch meer tracks op? Tenminste, ik dacht dat dat de bedoeling was.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
p-stylez wrote:Heerlijk, een te vrolijke track die mij na 5000x luisteren en live horen nog niet is gaan vervelen, draai hem zelf ook regelmatig (floorfiller he!). Ben ik nu een dagjesmens?
Dit dus :)

+ dat het de favoriete plaat was van men overleden vriend... Doet nu toch altijd iets speciaals met me
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2010
last seen Aug 2012
The Indicator wrote:Drama