Interesseert me niet dat hij vaak is gedraaid. Blijft een vet nummer! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (BHM01)
- Label
- Brennan Heart Music
- Catalogue number
- BHM01
- Lose My MindYouTube
Source: junodownload.com
Zeker geen slecht nummer. De track had alleen veeeeel eerder gereleased moeten worden.
Ik vind het opzich wel een leuk nummer, maar hij is gewoon kapot gedraaid. Hoef hem nu echt niet meer te horen 
Not sure if... Maar... Nog nooit van gehoord? Leef jij onder een steen? Snelle release? Haha deze is nou geloof ik al bijna een jaar bekend of zowrote:Vette plaat, lose my mind! Nooit van gehoord nogEindelijk eens een snelle release van Brennan Heart!
Hap?wrote:Not sure if... Maar... Nog nooit van gehoord? Leef jij onder een steen? Snelle release? Haha deze is nou geloof ik al bijna een jaar bekend of zowrote:Vette plaat, lose my mind! Nooit van gehoord nogEindelijk eens een snelle release van Brennan Heart!
OT: Blijft gewoon nog een geweldige plaat
deze werd toch voor het eerst op DQ08 gedraaid? 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Rond die tijd ja !wrote:deze werd toch voor het eerst op DQ08 gedraaid?
-
A
Decibel 2011 
Serieus?wrote:Not sure if... Maar... Nog nooit van gehoord? Leef jij onder een steen? Snelle release? Haha deze is nou geloof ik al bijna een jaar bekend of zowrote:Vette plaat, lose my mind! Nooit van gehoord nogEindelijk eens een snelle release van Brennan Heart!
Hap
Daarom ook de ''not sure if''
n1 tho, u got me, haha
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
egt kicke track.
Is wel leuk om thuis af en toe te luisteren, maar vind het niet echt een plaat om los te gaan... En sowieso overplayed 
Vind stiekem Running Late leuker...
Vind stiekem Running Late leuker...
-
S
Mooie plaat, alleen jammer dat ze over and over played is. 
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Deze werd gewoon gespeeld bij ons gala. 
Bij mijn gala werd Frontliner - Spacer, en Dirk jan Dj - Pak een punt gedraaidwrote:Deze werd gewoon gespeeld bij ons gala.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Vind hem nog steeds lekker
. Heb hem hier thuis niet vaak aangehad, en verder heb ik hem ook weinig gehoord op feesten
Ik heb hem vaker in random kroegen/op telefoons/op straat etc gehoord dan op feestenwrote:Vind hem nog steeds lekker. Heb hem hier thuis niet vaak aangehad, en verder heb ik hem ook weinig gehoord op feesten
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Als ik vaak ga stappen wordt er geen hardstyle gedraaid, en als er ergens hardstyle wordt gedraaid ga ik er liever niet heen omdat er toch alleen maar kaas wordt gedraaidwrote:Ik heb hem vaker in random kroegen/op telefoons/op straat etc gehoord dan op feestenwrote:Vind hem nog steeds lekker. Heb hem hier thuis niet vaak aangehad, en verder heb ik hem ook weinig gehoord op feesten
wrote:Vind hem nog steeds lekker. Heb hem hier thuis niet vaak aangehad, en verder heb ik hem ook weinig gehoord op feesten
Leuk nummer. Die vocals zijn idd wel erg cheesy, maar verder is het gewoon een prima/ leuk nummer.
pfff.... kon die Running Late Remix en die andere nieuwe track er niet gelijk bij ofzo! 
Bij mij The Dream Goes On, Psyko Punkz Tony Star Tool, Turbo, Coming Home & Nobody Said It Was Easy :')wrote:Bij mijn gala werd Frontliner - Spacer, en Dirk jan Dj - Pak een punt gedraaidwrote:Deze werd gewoon gespeeld bij ons gala.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
was zeker vet!
tot dat je hem 10000x gehoort hebt...
kan hem echt niet meer horen gewoon
tot dat je hem 10000x gehoort hebt...
kan hem echt niet meer horen gewoon
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Oja ook nog So High erbij, wat een kenners die DJ's.wrote:Bij mij The Dream Goes On, Psyko Punkz Tony Star Tool, Turbo, Coming Home & Nobody Said It Was Easy :')wrote:Bij mijn gala werd Frontliner - Spacer, en Dirk jan Dj - Pak een punt gedraaidwrote:Deze werd gewoon gespeeld bij ons gala.