wrote:weer een pareltje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The 4th Kind (Original Mix)
- 02The 4th Kind (Original Edit)
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dit nummer is echt net nieuw gast!wrote:hey, wordt eens gereleased.
en ik wil 'm nu!
Ik weet zelf ook best hoe lang het kan duren voordat een track gereleased wordt hoor
Maar ik wil deze gewoon zo snel mogelijk hebben 
Ik weet zelf ook best hoe lang het kan duren voordat een track gereleased wordt hoor
Haha oh zo bedoel je het. Dan deel ik die mening uiteraard! Hebben!wrote:en ik wil 'm nu!
Ik weet zelf ook best hoe lang het kan duren voordat een track gereleased wordt hoorMaar ik wil deze gewoon zo snel mogelijk hebben
Nice plaat
. Wel totaal andere stijl dan Everything Starts/Changes, maar hij doet er niet voor onder.
High Voltage ook nog n collabje met Radical Redemption voor op z'n nieuwe album, hij wordt wat actiever dan de afgelopen tijd
, en ik denk niet dat ik dat ga betreuren.
High Voltage ook nog n collabje met Radical Redemption voor op z'n nieuwe album, hij wordt wat actiever dan de afgelopen tijd
verpest het nou niet...wrote:hey, wordt eens gereleased.
Ooooh man wat is deze vet. Heel ziek! 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Veel beter dan Delusion naar mijn mening, die kick klinkt zo heilig
Iemand enig idee wanneer deze uitkomt?
-
J
Denk eind dit jaar pas met een beetje geluk Fusion ''tegenwoordig'' kennende.wrote:Veel beter dan Delusion naar mijn mening, die kick klinkt zo heilig![]()
Deze track is gewoon een en al perfectie 
Weet niet of het op HardBass anders was, maar op Inception viel deze qua kicks nogal tegen. Voor de rest een fantastische plaatwrote:Die kick klinkt zo heilig![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja dat was erg jammer. Had hem wel verwacht.
Daar werd ie helaas niet gedraaid, had 'm wel verwacht.wrote:Weet niet of het op HardBass anders was, maar op Inception viel deze qua kicks nogal tegen. Voor de rest een fantastische plaatwrote:Die kick klinkt zo heilig![]()
Staat op de Qapital website in HQ 
LQ bedoel je denk ik?wrote:Staat op de Qapital website in HQ
I think you is overdriving. Is better kwaliteit then heard before.wrote:LQ bedoel je denk ik?wrote:Staat op de Qapital website in HQ
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Wel lekker 
Hahahahawrote:I think you is overdriving. Is better kwaliteit then heard before.wrote:LQ bedoel je denk ik?wrote:Staat op de Qapital website in HQ
Kende hem nog niet
Maar mijn god zeg wat een plaat 
Is hier eigenlijk al wat meer over bekend? Heb er tot nu toe nog niks weer over gehoord.
Had echt een heel vette plaat geweest als de kick (jezus wat zeik ik veel over kicks vandaag) wat steviger was geweest. Desalniettemin kijk ik uit naar het moment dat ik 'm kan draaien! 
-
A
Toch fijn om zo nu en dan eens te zien dat er nog originele tracks worden gemaakt
Maar even serieus, heeeeeeeerlijk nummertje! Wil ik zeker live horen!
Maar even serieus, heeeeeeeerlijk nummertje! Wil ik zeker live horen!