Wil er op terugkomen. Kicks zuigen hard.wrote:Alles aan dit nummer is goed. Vocals zijn erg vet verwerkt.
Tracklist · 2 tracks
- 01B-Front & High Voltage - The 4th Kind (Original Mix)
- 02B-Front & High Voltage - The 4th Kind (Original Edit)
O
Hardtraxxer
last seen Aug 2025
662 postssince 2009
O
Hardtraxxer
last seen Aug 2025
662 postssince 2009
wat dacht je van volgend jaar een keer? Deze zal voorlopig niet uitkomen denk ikwrote:Is het al bekend wanneer deze eens released wordt? Brute track namelijk
C
Hardtraxx Addict
last seen 5 hours ago
1,631 postssince 2012
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
801 postssince 2011
Epische plaat! Ben ook benieuwd naar die andere tracks van High Voltage!
wrote:Kicks vallen me een beetje tegen tbh
A
Hardtraxx Elite
2,912 postssince 2013
Geil nummertje. Kicks vallen iet wat tegen in HQ.
Redelijke plaat. Kicks kunnen veeeeel beter. De rest pakt me ook niet echt. Ik zet Everything Starts/Changes weer op.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
801 postssince 2011
Unleashed? Daar staat ie niet opwrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Unleashed 3 (DP Podcast)wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opwrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
666 postssince 2013
heb ik m ook gehoord inderdaadewrote:Unleashed 3 (DP Podcast)wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opwrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opwrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
Lezenwrote:wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opwrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
I
Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
Mee eenswrote:Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
Same here.wrote:Mee eenswrote:Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
sfeer is bizar vet, wat niet anders kan bij deze combi
.
Niks mis met de kicks vind ik, hele track is fuuuuuuuucking vet 
Released