wrote:For the Girls is echt briljant..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
B-Front & Digital Punk - For The Girls/Panic Attack (FUSION103)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION103
- For The GirlsYouTube
- Panic AttackYouTube
Source: tinyurl.com
Gisteren 2 keer live gehoord, wat een geweldwrote:wrote:For The Girls!
-
M
Ja idd, tering fijn nummer!wrote:Gisteren 2 keer live gehoord, wat een geweldwrote:wrote:For The Girls!
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
For The Girls

die midlead is ZOOOOOOO VET!
die midlead is ZOOOOOOO VET!
Weet nu al dat For The Girls in mn top 3 staat van dit jaar. Echt zoooo'n gruwelijke track 
die vocals, geniaal, dat maakt voor mij echt het nummer 
Nu zo gelijk,voor mn werk ff halenwrote:@ Hardstyle.com
For The Girls ging (2x!) gruwelijk lekker op Intents zeg. Maximaal pompen 
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Ik vind de vocals van For The Girls erg vet, maar voor de rest panic attack the betere plaat! Kicks vind ik lekkerder, melodie wat meer mijn smaak en de outro knalt veel lekkerder door.
Maar ja, dat is mijn mening.
Maar ja, dat is mijn mening.
Mooi dat het toch voornamelijk For The Girls is die ik langs zie komen hier in het topic 
Wat een ongelofelijk lekkere plaat is dat
Wat een ongelofelijk lekkere plaat is dat
Vind beide tracks echt lekker, alleen For The Girls togh wel tikkie lekkerder 
For The Girls live
heb me wel kapot gelachen op een ander forum, ik citeer!
"Ik vind For The Girls zo waardeloos. Dat geluid in die intro is net zo'n geluid die ik dan met fruity loops zou maken en zou denken wtf, laat ik maar weer stoppen voor vandaag. Dan komt plots de climax in. Plots betekent meestal dus geen opbouw. Totaal geen energie aanwezig dus. Daarnaast is het een B-Front melo, dus valt er geen touw aan vast te knopen. Echt veel bass zit er niet in.
Panic Attack klinkt al wat meer naar een Fusion track. Toch vind ik dit geen hoogwaardige track. Echt veel laag zit er niet in, maar dat schijnt B-Front geen ruk uit te maken, zo zijn alle releases.
Ik vind dit een van de matigste releases op Fusion ooit. B-Front, verlaat dit label! "
vooral die laatste zin heeft mij gierend aan het lachen gemaakt!
totaal geen energie aanwezig, hahahaha goeie man!

"Ik vind For The Girls zo waardeloos. Dat geluid in die intro is net zo'n geluid die ik dan met fruity loops zou maken en zou denken wtf, laat ik maar weer stoppen voor vandaag. Dan komt plots de climax in. Plots betekent meestal dus geen opbouw. Totaal geen energie aanwezig dus. Daarnaast is het een B-Front melo, dus valt er geen touw aan vast te knopen. Echt veel bass zit er niet in.
Panic Attack klinkt al wat meer naar een Fusion track. Toch vind ik dit geen hoogwaardige track. Echt veel laag zit er niet in, maar dat schijnt B-Front geen ruk uit te maken, zo zijn alle releases.
Ik vind dit een van de matigste releases op Fusion ooit. B-Front, verlaat dit label! "
totaal geen energie aanwezig, hahahaha goeie man!
Whaha iddwrote:For The Girls live![]()
totaal geen energie aanwezig, hahahaha goeie man!![]()
![]()
Hij weet volgens mij niet waar B-front/Fusion voor staat
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
dwazige reactie idd 
wrote:
Bob zijn reactie:
djbfront Bob van der Palen
its always good to criticize as long it's based on facts not on your own opinion
Ik wou zeggen GHF, maar die is blijkbaar al tijdje off. Heb daar eigenlijk nooit gekeken.
Wat een trieste site trouwens zeg
Wat een trieste site trouwens zeg
Hoezo ik vind dit ook een kutrelease hoor. Facking lelijke kick en er zit ook gewoon weinig laag in. En het is ook niet hard. Zany kicks zijn hard, deze Beholder achtige sounds zijn gewoon hol.