HS Single 2 tracks

B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015 (FUSION282)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION282
YouTubeB-Front & Digital Punk - For The Girls 2015

Tracklist · 2 tracks

1. 01B-Front & Digital Punk - For The Girls (2015) (Original Mix)
  2. 02B-Front & Digital Punk - For The Girls (2015) (Original Edit)
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024 1,018 postssince 2013
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015 (FUSION282)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/02/2016

Tracks:
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015

Samples:
View on YouTube

Bron: Fusion
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2018 801 postssince 2011
Voorbij horen komen op Qbase, dikke edit! Niet te veel aan veranderd, prima zo :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 3,045 postssince 2014
Inderdaad, was weer bang voor Firestorm/Rest in Hell sounds.

wat een dooie sfeer zeg, voor loudness begrippen. Maar wel begrijpelijk bij Digital Punk
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024 5,671 postssince 2013
View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
last seen May 2020 2,477 postssince 2012
2x gehoord op q-Base, leuke edit. Niet al te veel aan gesleuteld, dat maakt em goed :thumbup:
B
Hardtraxxer
last seen Sep 2017 403 postssince 2014
Horen we hem weer is wat vaker :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
Nee, doe mij maar gewoon het origineel. Deze kicks hoef ik er niet onder te hebben.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2017 1,424 postssince 2009
Daveytl wrote:Nee, doe mij maar gewoon het origineel. Deze kicks hoef ik er niet onder te hebben.
dit dus!
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Inderdaad.
Hardtraxx Veteran
een edit maken zonder de kicks te veranderen had ook gekunt.. maarja digital punk he
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago 30,644 postssince 2010
Op Q-Base voorbij horen komen. Irritante edit, van mij mogen ze het origineel gewoon blijven draaien.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020 2,477 postssince 2012
yowan wrote:een edit maken zonder de kicks te veranderen had ook gekunt.. maarja digital punk he
B-Front heeft hier aan mee gewerkt hoor. Kort door de bocht om weer alles op DP te steken :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago 4,987 postssince 2013
Zonder een edit had je het origineel toch nooit meer gehoord, dus vind deze edit nog wel te pruimen om hem zo weer eens op een feest te kunnen horen. Neemt niet weg dat het origineel > deze edit.
Hardtraxx Veteran
Die oude kicks waren prima, en B-Front is niet zo iemand die kicks zou vervangen door kuttere. Dit schuif ik dus op DP af. B-front draait het origineel ook nog vaak zat

Dat is niet kort door de bocht.
Last edited by yowan on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024 5,671 postssince 2013
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015 (Fusion282)

Label: Fusion Records
WEB release: 25/02/2016

Tracks:
B-Front & Digital Punk - For The Girls 2015

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Hardtraxxer
last seen Mar 2024 78 postssince 2014
Wat is dit nou weer voor grap dat Fusion zo'n edit released :/. Zo heel gek veel is er niet veranderd, zit een nieuwere kick onder, de screech is wat aangepast en hier en daar nog wat geluidjes toegevoegd maar dat is vrij minimaal naar mijn mening.

Op zich niet heel erg om aan te horen voor de afwisseling maar ik heb toch liever het origineel. Die blijft nog steeds erg lekker :)
Hardtraxx Veteran
yowan wrote:Die oude kicks waren prima
dit is kut, alsof iemand hier serieus voor gaat betalen.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2022 1,360 postssince 2014
Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.
Hardtraxxer
last seen Jan 2024 682 postssince 2013
Nieuwe kick onder de melodie klinkt lekker, in de rest van de plaat is het een beetje 'te'.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026 11,820 postssince 2013
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago 14,129 postssince 2008
kevin-field wrote:Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.
Misplaatst? niet mee eens, en ik vind het juist leuk als je een grotere variatie aan kicks in een set hoort.
Hardtraxx Veteran
Delt-A wrote:
kevin-field wrote:Vond het origineel vroeger niet zo veel, nu juist wel! Vind de kicks van het origineel ook niet zo misplaatst eigenlijk in deze tijd. Had deze plaat een edit nodig? Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk.
Misplaatst? niet mee eens, en ik vind het juist leuk als je een grotere variatie aan kicks in een set hoort.
jullie zijn het dus wel met elkaar eens
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2022 1,360 postssince 2014
Delt-A wrote:
Kicks zoals van het origineel hoor je in een gemiddeld setje van tegenwoordig minder vaak dan van de remix. Welke versie vind jij beter dan (qua kicks)?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago 14,129 postssince 2008
Oh vanwege het eerste zinsdeel, dat je het origineel niet zo veel vond, las ik dat je het juist wèl misplaatste kicks vond. Het woordje niet niet gelezen..
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Wie heeft deze edit nou gemaakt dan? Totaal overbodig en ook nog eens een veel slechtere uitvoering dan het origineel.

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago