gewoon op de buy knop drukken naast het grote plaatje... niet op de tracks zelf
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
B-Front & Digital Punk - For The Girls/Panic Attack (FUSION103)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION103
- For The GirlsYouTube
- Panic AttackYouTube
Source: tinyurl.com
Haha, per ongeluk met de verkeerde datum toegevoegd... lekker 
Haha gaat lekker daar,als iemand hem gekocht heeft gaat hij zeker weer lekken!wrote:En er weer afgehaald.
Maat van me heeft hem al gekocht..Gaat daar nu moeilijk over worden gedaan?
Hij heeft er gewoon voor betaald,dus sta je gewoon in je recht ! of ze moeten echt contact met hem gaan opnemen en ze geld terug geven.
Tja, de scenedudes zullen hem ook ongetwijfeld al hebben gekocht..wrote:Maat van me heeft hem al gekocht..Gaat daar nu moeilijk over worden gedaan?
Bonnetje bewaren zou ik zeggen (zou ik sowieso altijd doen, maar goed).
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
FOR THE GIRLS
EINDELIJK 
wrote:For the girls is echt een vette track, gave albumart ook trouwens!
Heb de "minder legale" download portals doorzocht en er staat nog niets. Dus denk dat ze geluk hebben bij Fusionwrote:Tja, de scenedudes zullen hem ook ongetwijfeld al hebben gekocht..wrote:Maat van me heeft hem al gekocht..Gaat daar nu moeilijk over worden gedaan?
Bonnetje bewaren zou ik zeggen (zou ik sowieso altijd doen, maar goed).
Als je hem koopt mag je hem draaien inderdaad. Zo makkelijk is het wel. Het is niet zijn fout dat Hardstyle.com een fout gemaakt heeft lijkt mij zo.
Eindelijk? Die track is pas net bekend en wordt nu al gereleasedwrote:FOR THE GIRLS![]()
![]()
![]()
EINDELIJK
-
R
Niets voor mij. 
hij is idd niet gelekt heb ook ff gekken maar nergens staat hij erwrote:Heb de "minder legale" download portals doorzocht en er staat nog niets. Dus denk dat ze geluk hebben bij Fusionwrote:Tja, de scenedudes zullen hem ook ongetwijfeld al hebben gekocht..wrote:Maat van me heeft hem al gekocht..Gaat daar nu moeilijk over worden gedaan?
Bonnetje bewaren zou ik zeggen (zou ik sowieso altijd doen, maar goed).. Maar als hij hem wilt draaien dan is dat geen probleem toch?
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
For The Girls
Panic Attack is ook dik
Panic Attack is ook dik
wrote:Maat van me heeft hem al gekocht..Gaat daar nu moeilijk over worden gedaan?
ik had em ook gekocht maar de download links doen t niet.... dus vind t knap dat die t van je maat wel doen
support van hs.com zegt nl dat de release op de site stond maar de mp3's helemaal nog niet aanwezig waren
Over een week dus alReleasedate 06 June 2011
Net op twitter heeft Fusion inderdaad aangekondigd dat hij aanstaande maandag beschikbaar is 
For the Girls is echt briljant.. 2x live gehoord en wat gaat ie hard! 
Oeh beter, gaat echt lekker die releases bij Fusionwrote:Over een week dus alReleasedate 06 June 2011
Ik vond hem voor ik hem live had gehoord al superrrr dik maar na Emporium afgelopen zaterdag mag hij echt snel komen nuwrote:For the Girls is echt briljant.. 2x live gehoord en wat gaat ie hard!
En juist OMDAT hij zo leeg en hol klinkt is het zo'n vette plaat! Het beukt, het knalt, zingt lekker mee, HEERLIJK!
-
A
Niet zoveel aan