Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single

Atmozfears - Up Top

S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Als ze in plaats van iedere week een nieuwe track maken, eens goed de tijd zouden nemen voor een track misschien dat het dan wat beter zou klinken.
Alle tracks zijn net niet, of ruim niet zoals in dit geval.
Je zou toch denken na al dat 'kontje-gelik' bij de topproducers dat ze capable moeten zijn om een track te maken dat bijdrage levert aan de scene.
E
Steffnov wrote:Ah, dit is dus dat ene hoekje van het forum waar men de troll accounts nog niet kent :lol:
Vitalityx0 wrote:Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.
Ah, een track of set mag je dus pas vet vinden bij gratie van een grote massa? Sorry, maar ik kan thuis beter een weloverwogen mening over een plaat vormen dan live.

OT: heb die set ook zitten checken, maar deze was de enige die ook maar een klein beetje bij is gebleven, en dat was omdat ik de vocals van Angerfist & Outblast - Odious ken, waarin ze overigens vele malen beter worden toegepast. Maar goed, daar houdt de vergelijking ook wel op. Als je me had gezegd dat dit een nieuwe plaat op A2 was geweest (van Artic ofzo) had ik het ook geloofd. Nog steeds niet heel best, maar sowieso beter dan het andere werk van die set, en de kwelling die ik mee maakte toen ik Timmetje een maand terug live mocht meemaken.
Steffnov ga is terug naar je hardcore hok

Jij hebt geen verstand van hardstyle :D
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Net horen langskomen in de Magic Show en klonk vet. :)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vitalityx0 wrote:
nielstil wrote: Ik vind elke plaat van hun 'gewoon'. Geen enkele sprint er boven uit en na een half uur livestream van XQ wildstylez had ik het echt wel gehad... Moet gewoon wat meer tempo/variatie in hun sets/platen komen
Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.
alsof ik nog nooit op een feest geweest ben >.<

mag ik thuis de platen van k3 ook slecht vinden, uiteraard is het met sfeer tijdens een concert dan wel mijn smaak
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Wow, dit is best een vette track! :o Harde kick voor hun doen zeg. Lekkere drive er in ook. Voooral in 't laatste stuk.

Vind 't alleen jammer dat de kick op een gegeven moment omlaag wordt gepitched. Dat voegt weinig toe en 't klinkt niet zo mooi.
E
Atmozfears zijn gewoon geweldig :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Entourage wrote:Atmozfears zijn gewoon geweldig :)
HAHAHHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIE GRAP MAN HAHAHAHAHAHA
E
SL8492 wrote:
Entourage wrote:Atmozfears zijn gewoon geweldig :)
HAHAHHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIE GRAP MAN HAHAHAHAHAHA
Simpele ziel :')
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Kijk die kindjes eens vechten. Ze leren zo snel :$
E
Elexz wrote:Kijk die kindjes eens vechten. Ze leren zo snel :$
Who the fack ben jij nou weer? :x
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.
N
jefta21 wrote:Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.
niks mis met het topic maar met de mensen die reageren ;)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik vind de melodie heel erg op deze 2 tracks lijken.

View on YouTube
View on YouTube (intro)
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Wel leuk dat er iets anders geprobeerd wordt, proberen ze btw bolivia opbouw na te doen? Kicks klinken niet lekker in ieder geval.. :/
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
N
nieuwe source :)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Krijg je ni genoeg views via youtube zelf en ga je daarom alles hier ook nog is poste? >.<
N
nielstil wrote:Krijg je ni genoeg views via youtube zelf en ga je daarom alles hier ook nog is poste? >.<
als ik het voor de views deed had ik mijn ouwde account met 60.000 views niet afgesloten
of was ik verder gegaan om me kanaal van 200.000+ kijkers youtube.com/Notoriouskaffa.
Dus nee views heb ik genoeg.
En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)
J
Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
JEFSKIII wrote:Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?
Is zijn onderschrift. Wordt aan gewerkt.

Aub nu weer over de track. Er staat al meer dan genoeg bagge rin dit topic.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Khadber wrote:
JEFSKIII wrote:Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?
Is zijn onderschrift. Wordt aan gewerkt.

Aub nu weer over de track. Er staat al meer dan genoeg bagge rin dit topic.
Fuckin irritant inderdaad. Net als deze plaat btw.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Notoriouskaffa wrote: En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)
Ja dezelfde video die je op de eerste pagina ook al had gepost.. >.<

OT: Leuk geprobeerd, maar die hardere stijl ligt hen niet vind ik, voor mij mogen ze bij hun gewone stijl blijven en de kwaliteit ipv de kwantiteit nog een beetje opkrikken. :]
N
Qlown wrote:
Notoriouskaffa wrote: En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)
Ja dezelfde video die je op de eerste pagina ook al had gepost.. >.<

OT: Leuk geprobeerd, maar die hardere stijl ligt hen niet vind ik, voor mij mogen ze bij hun gewone stijl blijven en de kwaliteit ipv de kwantiteit nog een beetje opkrikken. :]
Die is er weer in ge'edit want het vorige kanaal waar die op stond is verwijderd.
Vraag maar aan Khadber als je me niet gelooft ;)
R
Epic deze track