Last edited by Fusionmania on 22 Jan 2013 14:24, edited 1 time in total.
Wat een baggerzooi weer dit
Monster is dan wel leuk
wrote:Jullie zien Atmozfears staan dus het is automatisch crap? Lekker nr hoor, best een harde kick! het is niet echt rauw, maar wel harder dan wat ze normaal maken. Kan een leuke release worden met Monster! Veel drive in de Mid-intro. Hele vette synth, komt me wel bekend voor trouwens (die wildstylez track?).
Eens, al heb ik helemaal niks met Leap in the Dark.wrote:Kan een leuke release worden met Monster!
wrote:En weer een..........Wat is dat toch met die Linkin Park vocals de laatste tijd?
wrote: Waar heb jij last van???
Maar wel technisch de bestewrote:Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten...
Waar slaat dat nou weer op?wrote:Maar wel technisch de bestewrote:Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten...
die snap ik ook niet helemaal hahawrote:Maar wel technisch de bestewrote:Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten...
Zelfs dan snap ik hem nog nietwrote:Hij bedoeld technisch qua sounds
Want voor de muziek van Thera hoef je niet goed te weten hoe elke sound in elkaar zit en hij is niet technisch begaafd idd.wrote:Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.