Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch 
Siek hoorwrote: Achja, ik had hem toch al
Siek hoorwrote: Achja, ik had hem toch al
Volgens Tim is het een oude versie, inmiddels al vaak veranderdwrote:Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch
Wowowoow wij moeten ook in zo'n promo-poultje terecht komen manwrote:Siek hoorwrote: Achja, ik had hem toch al
Moet je er niet zo slordig mee omgaanwrote:Volgens Tim is het een oude versie, inmiddels al vaak veranderdwrote:Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch
Tweet jij 't ff naar ze? Die kickchange maakt 't zo vet.wrote: Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.
Toen dacht ik nog dat die veranderende kick het inmixen van de volgende (hardere) track was, maar achteraf bleek dat dus niet, aangename verassingwrote:Die kickchange is echt vet!
Stond bij Loudness even met m'n mond open van verbazing, je zag iedereen ook ineens zo'n 'awhhh' gezicht trekken en de zaal ging lekker.
jij moet je echt gaan gedragen....wrote:Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.
Want?wrote:jij moet je echt gaan gedragen....wrote:Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.
Zij snappen er helemaal niets van. Iedereen weet dat kickswitch de officiële term is.wrote:In één topic is "kickchange" ineens een woord geworden dat iedereen gebruikt? :')
Even hierop inhaken: ze zijn niet meer met 2, enkel Tim is nog over.wrote:Ja deze komt op hun album, waarvan we snel info over krijgen
Ojawrote:Even hierop inhaken: ze zijn niet meer met 2, enkel Tim is nog over.wrote:Ja deze komt op hun album, waarvan we snel info over krijgen