die hardcore achtige kicks zijn zo geen toegevoegde waarde
passen helemaal niet in de track! Vind hetzelfde bij Destroy 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zeker leuker met die kicks, maar kan even niet plaatsen waar ik die eerder heb gehoord.
Zoiets lekkers had ik niet verwacht van Atmozfears !
Dit dus! Vind ze normaal gesproken niets bijzonders, maar toen ik het livesetje van qapital aan het terugluisteren was kwam ik tot mijn verbazing achter dat het van Atmozfears was.wrote:![]()
dit bevalt me wel, atmozfears gaan soort van raw in hun stijl, klinkt als een zeker goede plaat 
Ik snap het even niet... deze versie: View on YouTube hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
wrote:Dit dus! Vind ze normaal gesproken niets bijzonders, maar toen ik het livesetje van qapital aan het terugluisteren was kwam ik tot mijn verbazing achter dat het van Atmozfears was.wrote:![]()
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
In livesetjes/radioshows waar ie gedraaid word, bijv. Thera @ H4H zoals hierboven.wrote:Ik snap het even niet... deze versie: View on YouTube hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
De kicks zijn ondertussen gewijzigd, daarom verschillen stukjes op Youtube met wat je hoort in setjes. De kicks in de uiteindelijke release zullen nog een stukje harder zijn.wrote:In livesetjes/radioshows waar ie gedraaid word, bijv. Thera @ H4H zoals hierboven.wrote:Ik snap het even niet... deze versie: View on YouTube hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?
-
R
Blijft toch een dikke track dit
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
J
Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.wrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Onzin! Die is al veel vaker van te voren gedraaid. Had niks met Rebirth te maken.wrote:Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.wrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
J
Oke tof. Dan is mijn waarschijnlijkheid niet correct, dat maakt het geen onzin.wrote:Onzin! Die is al veel vaker van te voren gedraaid. Had niks met Rebirth te maken.wrote:Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.wrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
R
Eigelijk welwrote: Oke tof. Dan is mijn waarschijnlijkheid niet correct, dat maakt het geen onzin.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
Final version is zonder de kickchangewrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
Doe mij de originele versie maar... Die hardcore kicks verprutsen 't juist vind ik. Flink harde hardstyle kicks zijn beter.
-
CHardtraxx Elite
- last seen Mar 2024
Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.wrote:Final version is zonder de kickchangewrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
R
wrote:Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.wrote:Final version is zonder de kickchangewrote:Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
-
W
Deze mag ook wel gereleased worden van mij 
Luister jij 2 nummers per minuut aan je comments te zien?wrote:Deze mag ook wel gereleased worden van mij
-
R
Wannabewrote:Deze mag ook wel gereleased worden van mij
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
Helaas wel ja, is wel heel respectloos om een track zomaar te uploadenwrote:Gelekt hihi
Lekken via CD's of wat dan ook is al kut zat voor de artiest, laat staan dat mensen je promo's zomaar online gooien..
Achja, ik had hem toch al
EDIT: gelekte versie is niet eens de afgeronde.