Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Activator - Authentic Style

Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Arthurhoihoi wrote:Besteld, hopelijk komt 'ie snel :thumbup:

Who is makin' that fuckin' noise?
Not me :x
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Arthurhoihoi wrote:Besteld, hopelijk komt 'ie snel :thumbup:

Who is makin' that fuckin' noise?
Dat vind ik de enige écht lekkere track op het album :D.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
ik heb um binnen en wat ziet die CD er vet uit!!! lijkt wel een vinyl met een strak hoesje eromheen :)

vind tot nu toe alleen Sinister Owl echt bagger de rest is lekker :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Stokbrood wrote:ik heb um binnen en wat ziet die CD er vet uit!!! lijkt wel een vinyl met een strak hoesje eromheen :)

vind tot nu toe alleen Sinister Owl echt bagger de rest is lekker :thumbsup:
Ik ook! Albumart is echt ge-wel-dig! Great job Qre8tive!
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ik heb em vandaag gekregen, ben em nu aant luisteren, echt een relaxt cd'tje! Die tweede cd is ook zwaar chill.
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Stomme vraag miss, ligt ie al bij de FRS? Kan zelf niet zomaar even kijken want et is 20 km... en me scooter licht aan stukken...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Thund3R wrote:Stomme vraag miss, ligt ie al bij de FRS? Kan zelf niet zomaar even kijken want et is 20 km... en me scooter licht aan stukken...
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INT ... &SubCat=01" target="_blank" rel="nofollow

FRS site is je vriend.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:
Thund3R wrote:Stomme vraag miss, ligt ie al bij de FRS? Kan zelf niet zomaar even kijken want et is 20 km... en me scooter licht aan stukken...
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INT ... &SubCat=01" target="_blank" rel="nofollow

FRS site is je vriend.
Genre: House, techno en trance :cry:
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Teknizion wrote:
Khadber wrote:
Simizle wrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).

2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt.
Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoor ;).
Produceert hij alle platen voor die DJ's?
Bij Francesco Zeta kijkt hij alleen mee. Tatact is samen met Tatanka en Stephy is verhuist naar Saifam neem ik aan. Dus een solo TBY valt ook wel weer mee, maar hij heeft het inderdaad druk zat ;)
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Tatanka zit niet bij Saifam. Alleen het releasen van zijn muziek wordt door saifam geregeld. Hij heeft wel zijn eigen label. ;)

Je kunt het vergelijken met A2 records. Dat is eigenlijk ook nog een alleen staand label maar toch wordt hun muziek door een van de grotere verspreidt.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Zijn eigen label is DJ untited Zanzatraxx en rara waar zit DJ united bij?
Hij beheert zijn label gewoon zelf, hij bepaald de releases ed.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
Zie _dp_ :thumbup:

edit: laat maar :)
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
ik vind het een 4/10

geen vet albumm dus.
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Vandaag aangekomen, ben nu Sinister Owl aan het luisteren :thumbsup: Wat een schitterend doosje trouwens
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Echt een zeer geslaagd album. Bijna geen enkele track op dit album verveeld en er zitten echt enkele geile toppertjes tussen. Heerlijk bezig die Activator, dat ie maar snel op de grotere feesten mag komen te staan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Echt een zeer geslaagd album. Bijna geen enkele track op dit album verveeld en er zitten echt enkele geile toppertjes tussen. Heerlijk bezig die Activator, dat ie maar snel op de grotere feesten mag komen te staan.
Komt hij niet.. Lang verhaal, meesten weten het onderhand wel.
Donateur
last seen Mar 2017
Oh, ik niet. Want hij houdt niet van grote massa's of wat?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
dawasiknie wrote:Oh, ik niet. Want hij houdt niet van grote massa's of wat?
Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, iemand die het uit wil leggen ?
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Hij heeft er persoonlijk geen trek in geloof ik. Hij treedt liever op de achtergrond zegmaar, kijk naar Michel Pollen ook zoiets
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
een producrer, geen performer.

daar komt het bij michel pollen EN bij activator op neer.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Heb hem sinds gister binnen! En wat is het toch een heerlijke cd!
Donateur
last seen Mar 2017
stynch wrote:een producrer, geen performer.

daar komt het bij michel pollen EN bij activator op neer.
Nee hoor Activator draait ook gewoon hoor, stond vorig jaar bijv. op Emporium. Dat ie niet draait op de grotere feesten heeft blijkbaar met contracten te maken ;)

Michel Pollen z'n 2 Dj's, Tony/Dozer en Luc van Veghel, zijn pas sinds kort een beetje doorgebroken en geboekt.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2011
Hij had toen in dat Q-Dance interview aangegeven dat hij zijn droom is om op Qlimax te staan. Ik denk dat Q, of in ieder geval de grotere organisatoren, het niet aandurven om hem als een van de headliners te noteren. Zijn stijl spreekt natuurlijk vooral liefhebbers aan.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Guide4U wrote:Hij had toen in dat Q-Dance interview aangegeven dat hij zijn droom is om op Qlimax te staan. Ik denk dat Q, of in ieder geval de grotere organisatoren, het niet aandurven om hem als een van de headliners te noteren. Zijn stijl spreekt natuurlijk vooral liefhebbers aan.
Ja Q-Dance zal eens een gedurfte line up maken..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Guide4U wrote:Hij had toen in dat Q-Dance interview aangegeven dat hij zijn droom is om op Qlimax te staan. Ik denk dat Q, of in ieder geval de grotere organisatoren, het niet aandurven om hem als een van de headliners te noteren. Zijn stijl spreekt natuurlijk vooral liefhebbers aan.
Q-dance wrote:De echte liefhebbers zullen dit jaar een voorkeurspositie bekleden.
Hoewel iedere organisatie natuurlijk blij is als een evenement uitverkocht raakt ziet Q-dance toch echt liever een strand vol echte liefhebbers losgaan. Vandaar dat ruim een kwart van de kaarten wordt gereserveerd voor onze trouwe bezoekers. Daarnaast kan Q-dance bij deze mededelen dat de gemeente Almere toestemming heeft verleend om een groter stuk strand te mogen gebruiken, waardoor er 3000 bezoekers meer van Defqon.1 kunnen genieten.
xd -.-