Ik ben zooo benieuwd naar dit! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Authentic Style
- 02Activator
En je vinylhoes ziet er weer geniaal uit!
B-side is alvast 10/10. Fucking heerlijk nummer.
Geef eens een sampletje dan :Owrote:B-side is alvast 10/10. Fucking heerlijk nummer.
zeker, super mooi gemaaktwrote:En je vinylhoes ziet er weer geniaal uit!
HEERLIJK nummer jah!!wrote:B-side is alvast 10/10. Fucking heerlijk nummer.
Youtube ??wrote:Geef eens een sampletje dan :Owrote:B-side is alvast 10/10. Fucking heerlijk nummer.
En ook Authentic Style staat op youtube:
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollowwrote:Geef eens een sampletje dan :Owrote:B-side is alvast 10/10. Fucking heerlijk nummer.
hier een sample!
Leuk dat je dit hier post!
Vinyl cover ziet er goed uit en activator kennende de tracks ook!
Alle jezus!!
als ik dit hoor kan ik gewoon niet wachten op dat complete Album
als ik dit hoor kan ik gewoon niet wachten op dat complete Album
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Activator - Authentic style sample toegevoegd. Niet zo goede kwaliteit maar .. Als er een HQ is verander ik het wel effe 
Mooie vinylhoes man 
En verder klinken deze tracks echt heerlijk, A1 is niet zo goed te horen maar het lijkt me wel een nice plaat als je dit hoort
En verder klinken deze tracks echt heerlijk, A1 is niet zo goed te horen maar het lijkt me wel een nice plaat als je dit hoort
B-kant is een lekker nummer ja met een behoorlijk originele sound! Nu hopen dat die kick perfect in elkaar zit als ik hem straks in HQ ga luisteren!
Van A kan ik eigenlijk alleen de melodie goed beoordelen, die is prachtig. Ben benieuwd naar de rest.
Van A kan ik eigenlijk alleen de melodie goed beoordelen, die is prachtig. Ben benieuwd naar de rest.
Activator!
weer twee geweldige nummers zo te horen
weer twee geweldige nummers zo te horen
Zoooo die B Side is een goeie hé! Zeker aanschaffen dit album als ie uit is!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Best wel goede nummers 
Edit: En mooie vinyl cover
Edit: En mooie vinyl cover
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
B side is echt zo lekker!
Nego draaide de A-Kant los afgelopen maandag, luisterde toevallig. Lekkere track.
Als je luistert naar de preview is het de eerste deun in de eerste track als je hem in de studio ziet zitten.
Als je luistert naar de preview is het de eerste deun in de eerste track als je hem in de studio ziet zitten.
Activator is lekker bezig! De B-side is ook zo'n heerlijk nummer 
-
J
Zijn de WEB's al vrijgegeven of is dit weer een megaleak? :p
Ze staan nog niet op Juno, dus denk dat het een leak iswrote:Zijn de WEB's al vrijgegeven of is dit weer een megaleak? :p
Er is inderdaad een leak. Een vriend van me die veel iligaal download heeft ze al..