Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Activator - Authentic Style

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Activator heeft maanden hard gewerkt aan een “masterpiece” wat voor elke muziekliefhebber natuurlijk een must moet zijn om te hebben. Over ongeveer 2 a 3 weken zal het album in de Nederlandse winkels te vinden zijn.
Bron: 2 Dangerous nieuwsbericht (9-8-2009)
H
Hardtraxxer
604 posts member since 2008
last seen Jul 2010
en 15 Juni @ astral
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
is ie er vandaag? ook bij FRS ofzo?
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ravenwood wrote:is ie er vandaag? ook bij FRS ofzo?
iig in Arnhem niet :(. Op recess.nl staat nog steeds als pre order. Kan hem nergens krijgen behalve @ bol.com , maarja 5 tot 10 werkdagen verzending :\ wtf.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik kijk morgen hier in apeldoorn wel ff :D
H
Hardtraxxer
604 posts member since 2008
last seen Jul 2010
uit @ Freaky!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
harderstyles wrote:uit @ Freaky!
Vanavond even bestellen :D!
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Hij is voor mij niet zo koopwaardig, ga geen album aanschaffen voor 3 leuke nummers.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Beter komt er een full van Lullaby, moet ik hebben!
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Dorus ML wrote:Hij is voor mij niet zo koopwaardig, ga geen album aanschaffen voor 3 leuke nummers.
Mijn mening.
Donateur
1973 posts member since 2008
Bij nader inzien vind ik de cd ook niet zo super, idd een stuk of 3 leuke tracks maar dan houdt het alweer op....
Ik hoor ook veel niet-passende vocals in sommige tracks (mijn mening dan he..) :huh:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Vind het album super! :)
Lekker eenvoudig, niet teveel nu-style. Vocals zijn inderdaad soms een beetje tenenkrommend :P
Hoewel ik de vocals van figalicious wel echt geweldig vind :D
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).

2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Simizle wrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).

2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt.
laat me niet lachen... headhunterz en NC harder als activator :x heb je de CD geluisterd?
Overigens die 2cd's zijn bullshit, 1 cd is alleen maar oud werk ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Simizle wrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).

Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoor ;).
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Khadber wrote:

Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoor ;).
Produceert hij alle platen voor die DJ's?
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Khadber wrote:

ACTIVATOR :worship:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dit album is puur goud, er is niemand met een soorgelijke sound als Activator.
De trancy synths zijn echt energiek en veel tracks met reversed bass <3.

Bombs:
Activator :worship:
Authentic Style :clap:
Everything <3
Welcome To The Record Shop :yay:

High Quality Tracks:
Back In The Days
Lullaby
This Is The Place
Time To Rave
Kick My Brain
Fuckin Noize

Average Productions:
Sinister Owl
One I Love
Figalicious
Set You Free
Move Your Feet

Nummers die ik nooit meer op zet:
Rising Sun
Supersonic Bass :sick:
Easy Living
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
zoals Lyst het zei heb ik het een klein beetje, maar ik vind Rising Sun en Some Easy Living juist wél goed. Wat blijven die melodien in je kop zitten zeg! :P

Ik vind het album geweldig, vergeleken bij Project One en Zany's album vind ik hier minder nummers op die ik meteen slecht vind. en een pluspuntje voor de reversed bass!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
CD = verzonden.. Waarschijnlijk kan ik hem vanavond luisteren!! :D

Ik was eerst een beetje klaar met Easy Living.. Maar de laatste dagen.. Ik weet niet. Ik zet die clip-YT film toch verdomd graag op.. Track heeft wat!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Easy Living kan ik ook goed naar luisteren :thumbsup:

Maar laat even weten wat je er van vind :corn:
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Cd maandag avond besteld en nu nog niks binnen :mad: Schiet es op Astral!!!
Q
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Lekkere, melodische tracks. Tot nu toe Move your Feet mijn favoriet :)
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Waarom nou niet samen met Zatox :cry:
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Besteld, hopelijk komt 'ie snel :thumbup:

Who is makin' that fuckin' noise?