Bron: 2 Dangerous nieuwsbericht (9-8-2009)Activator heeft maanden hard gewerkt aan een “masterpiece” wat voor elke muziekliefhebber natuurlijk een must moet zijn om te hebben. Over ongeveer 2 a 3 weken zal het album in de Nederlandse winkels te vinden zijn.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
en 15 Juni @ astral
is ie er vandaag? ook bij FRS ofzo?
iig in Arnhem nietwrote:is ie er vandaag? ook bij FRS ofzo?
ik kijk morgen hier in apeldoorn wel ff 
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
uit @ Freaky!
Vanavond even bestellenwrote:uit @ Freaky!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hij is voor mij niet zo koopwaardig, ga geen album aanschaffen voor 3 leuke nummers.
Beter komt er een full van Lullaby, moet ik hebben!
Mijn mening.wrote:Hij is voor mij niet zo koopwaardig, ga geen album aanschaffen voor 3 leuke nummers.
Bij nader inzien vind ik de cd ook niet zo super, idd een stuk of 3 leuke tracks maar dan houdt het alweer op....
Ik hoor ook veel niet-passende vocals in sommige tracks (mijn mening dan he..)
Ik hoor ook veel niet-passende vocals in sommige tracks (mijn mening dan he..)
Vind het album super!
Lekker eenvoudig, niet teveel nu-style. Vocals zijn inderdaad soms een beetje tenenkrommend
Hoewel ik de vocals van figalicious wel echt geweldig vind
Lekker eenvoudig, niet teveel nu-style. Vocals zijn inderdaad soms een beetje tenenkrommend
Hoewel ik de vocals van figalicious wel echt geweldig vind
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).
2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt.
2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt.
laat me niet lachen... headhunterz en NC harder als activatorwrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).
Overigens die 2cd's zijn bullshit, 1 cd is alleen maar oud werk
Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoorwrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).
Produceert hij alle platen voor die DJ's?wrote:Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoorwrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).
2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt..
ACTIVATORwrote:Je weet dat Acti tijdens het maken van de CD ook vrolijk verder releast? Hij is een soort solo TBY. Alle Stephy, Francesco Zeta, Activator, Tatact, etcetera zijn allemaal van zijn hand. Hij is labelbaas van Activa, Kattiva en Explosive (dacht ik).. Dan ben je wel goed druk hoorwrote:Dit album is in een stijl waar ik totaal niet van hou.. Het is echt apart. Ik hou toch van het wat hardere en deels melodieus (Noisecontrollers, Headhunterz).
2CD's vind ik sowieso teveel voor 1 artiest. Het album van Project One (was maar 1CD) was ook maar net genoeg, en dat hebben ze in 3 maanden tijd gemaakt..
Dit album is puur goud, er is niemand met een soorgelijke sound als Activator.
De trancy synths zijn echt energiek en veel tracks met reversed bass <3.
Bombs:
Activator
Authentic Style
Everything <3
Welcome To The Record Shop
High Quality Tracks:
Back In The Days
Lullaby
This Is The Place
Time To Rave
Kick My Brain
Fuckin Noize
Average Productions:
Sinister Owl
One I Love
Figalicious
Set You Free
Move Your Feet
Nummers die ik nooit meer op zet:
Rising Sun
Supersonic Bass
Easy Living
De trancy synths zijn echt energiek en veel tracks met reversed bass <3.
Bombs:
Activator
Authentic Style
Everything <3
Welcome To The Record Shop
High Quality Tracks:
Back In The Days
Lullaby
This Is The Place
Time To Rave
Kick My Brain
Fuckin Noize
Average Productions:
Sinister Owl
One I Love
Figalicious
Set You Free
Move Your Feet
Nummers die ik nooit meer op zet:
Rising Sun
Supersonic Bass
Easy Living
zoals Lyst het zei heb ik het een klein beetje, maar ik vind Rising Sun en Some Easy Living juist wél goed. Wat blijven die melodien in je kop zitten zeg!
Ik vind het album geweldig, vergeleken bij Project One en Zany's album vind ik hier minder nummers op die ik meteen slecht vind. en een pluspuntje voor de reversed bass!
Ik vind het album geweldig, vergeleken bij Project One en Zany's album vind ik hier minder nummers op die ik meteen slecht vind. en een pluspuntje voor de reversed bass!
CD = verzonden.. Waarschijnlijk kan ik hem vanavond luisteren!! 
Ik was eerst een beetje klaar met Easy Living.. Maar de laatste dagen.. Ik weet niet. Ik zet die clip-YT film toch verdomd graag op.. Track heeft wat!
Ik was eerst een beetje klaar met Easy Living.. Maar de laatste dagen.. Ik weet niet. Ik zet die clip-YT film toch verdomd graag op.. Track heeft wat!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Easy Living kan ik ook goed naar luisteren
Maar laat even weten wat je er van vind
Maar laat even weten wat je er van vind
Cd maandag avond besteld en nu nog niks binnen
Schiet es op Astral!!!
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009