Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Kiezen tussen Ran-D & Adaro en Zatox, gekozen voor Zatox. Mja was weer 50/50. Als 1 van de 2 dit maar wint. 
Weer zit Zatox in een moeilijke maand. Maar het wordt gewoon Under Attack en SFE. Beide 2 bommen die absoluut in de top 20 staan!
Godver wat is dit lastig. Dan kies ik toch Ran-D boven Zatox. Wat een sterke release is dat.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik ga voor Raw Style, die release wist mensen gewoon maanden te boeien voor en nadat die uitkwam.
Vond deze niet heel moeilijk, die release van Ran-d & Adaro is echt één van de dikste van dit jaar, 2 super vette tracks!
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013)
-
A
Ran D waren 2 dikke platen, maar RawStyle e.p. waren het er 4, daarom Zatox
Here for the Future is ge-wel-dig, typische Pitchertrack, hou ik wel van. Take me Higher ook een prima feel-good track. Enjoy the Music daarentegen is slecht imo, vooral dat Dubstep-achtige stukje.
Zatox release vind ik zelf stukke minder dan de vorige 4-tracker, Poltergeist is wel het dikst.
Ran-D release, pure genialiteit, just art.
The Vision kan ik gewoon niet in dit rijtje zetten qua kwaliteit, sorry.
Conclusie: Jammer voor The Pitcher, maar kan het niet laten om voor Randy te gaan. _0_
Zatox release vind ik zelf stukke minder dan de vorige 4-tracker, Poltergeist is wel het dikst.
Ran-D release, pure genialiteit, just art.
The Vision kan ik gewoon niet in dit rijtje zetten qua kwaliteit, sorry.
Conclusie: Jammer voor The Pitcher, maar kan het niet laten om voor Randy te gaan. _0_
Zatox! Poltergeist vind ik gewoon megaster, die intro 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ran-D release, gewoon omdat ze live zo hard zijn 
Zatox. Raw style is nummer 1 track van dit jaar voor mij. Poltergeist is ook errug dik en The Crew/ HMCUT zijn ook leuk.
Jammer voor Ran-D. under attack is vet, struggle 4 existence niet. En dan is gewoon de kwantiteit doorslaggevend aangezien zatox 2 dikke tracks heeft op deze release en ran-d 1. ZATOX dus!!!
Jammer voor Ran-D. under attack is vet, struggle 4 existence niet. En dan is gewoon de kwantiteit doorslaggevend aangezien zatox 2 dikke tracks heeft op deze release en ran-d 1. ZATOX dus!!!
Zatox. Ran-D vond ik een leuke release, maar niet super.
Wat een bazenplaat van Zatox was dit! No Doubt Raw Style Ep!!
Ran-D & Adaro
Last edited by Oxbow on 23 Dec 2010 17:04, edited 1 time in total.
Under Attack (
) en Struggle For Existence. Zatox ook sterk, maar toch erg herhalend tov Creation EP.
Raw Style haalde het lang niet bij de Creation EP, en eerdere releases van Zatox, het wordt te veel van het zelfde...
The Pitcher erg sterke release, maar mij wat te soft.
Kom ik dus op Ran-D & Adaro. Vind dat absoluut niet dé release van het jaar, maar staat ook wel in mijn top 20
The Pitcher erg sterke release, maar mij wat te soft.
Kom ik dus op Ran-D & Adaro. Vind dat absoluut niet dé release van het jaar, maar staat ook wel in mijn top 20
Under Attack, vanzelfsprekend! BESTE NUMMER VAN 2010!!!!!

Mooie nominaties deze maand, was erg lastig maar uit eindelijk toch voor Zatox gegaan, Under Attack staat ook heel hoog bij me, maar Struggle for Existence weer wat minder al met al krijgt dan toch Raw Style EP mijn stem.
Raw Style EP is voor mij de release van het jaar! Under Attack ook 1 van de beste nummers van het jaar maar Struggle For Existence vind ik dan weer minder. Raw Style staan gewoon 4 kneiter harde bombs op.
Daarom Ran-D, zeer leuke releaseRik wrote:Raw Style haalde het lang niet bij de Creation EP, en eerdere releases van Zatox, het wordt te veel van het zelfde...
Pitcher! Vind de rest nogal smakeloos