Hiero precies hetzelfde verhaalParvuz wrote:Kiezen tussen Ran-D & Adaro en Zatox, gekozen voor Zatox. Mja was weer 50/50. Als 1 van de 2 dit maar wint.
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik ga voor:
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013), vooral voor Under Attack
.
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013), vooral voor Under Attack
Randy moet het afleggen tegen Zatox, 4 hele vette platen 
Duidelijk SFE. Zatox boeit me echt helemaal niks, The Pitcher vond ik wel geinig maar niet meer. Under Attack is leuk maar Struggle For Existence zelf vind ik echt een bom. Vernieuwende sounds, mooi afgewerkt met vocaltjes en een kort breakje en gewoon een heul hoog beukgehalte.
Whooohaaa I've got you under attack!
oh deze is lastig!!!
ehm, ik ga voor zatox. daar heb ik het langst van allemaal op gewacht, en een zeer sterke release!
ehm, ik ga voor zatox. daar heb ik het langst van allemaal op gewacht, en een zeer sterke release!
Weer kwaliteit van Zatox, maar deze keer wel duidelijk de overwinning voor Ran-D 
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Its Raw-Style!!
, mega plaat! 
-
C
Struggle Of Existence / Under Attack zijn goede platen, maar niet zo goed al Zatox - Raw Style EP. Me keuze is dus Zatox - Raw Style EP! 
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013)
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Zatox!
Ran-D & Adaro - Struggle for existence (A2R013)
Nouja, aangezien ther-038 die ver bovenaan staat bij mij en TillT 006 die als tweede volgt er niet bij staan, ga ik voor de Ran-D & Adaro release, die derde staat die maand.
Welke TillT was dat?Lyst wrote:Nouja, aangezien ther-038 die ver bovenaan staat bij mij en TillT 006 die als tweede volgt er niet bij staan, ga ik voor de Ran-D & Adaro release, die derde staat die maand.
Sasha F en Chris One.Sunboom wrote:Welke TillT was dat?Lyst wrote:Nouja, aangezien ther-038 die ver bovenaan staat bij mij en TillT 006 die als tweede volgt er niet bij staan, ga ik voor de Ran-D & Adaro release, die derde staat die maand.
Die had zeker meegekunt in sommige maanden! Drop to your KneesKhadber wrote:Sasha F en Chris One.Sunboom wrote:Welke TillT was dat?Lyst wrote:Nouja, aangezien ther-038 die ver bovenaan staat bij mij en TillT 006 die als tweede volgt er niet bij staan, ga ik voor de Ran-D & Adaro release, die derde staat die maand.
Precies dat:$Parvuz wrote:Kiezen tussen Ran-D & Adaro en Zatox, gekozen voor Zatox. Mja was weer 50/50. Als 1 van de 2 dit maar wint.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Under attack! 
Die van Ran-D is gewoon release van het jaar! 
Zo oneerlijk dat Zatox met 4 dikke tracks hier weggestemd wordt voor Ran-D met 1 dikke track.
De tracks van Zatox waren echt niet zo bijzonder.. Die twee van Ran-D zijn wel aardig, logisch dus dat hij meer stemmen heeft.Gangsterdwerg wrote:Zo oneerlijk dat Zatox met 4 dikke tracks hier weggestemd wordt voor Ran-D met 1 dikke track.