ik denk eerlijk gezegd dat de gehele hardstyle community meer praatte en zat te wachten op de Raw Style E.P. dan op Under Attack, ik vind zowel struggle for existence als Under Attack sterk, maar als ik kijk waar ik toch wel het meest naar uit keek was het wel raw style e.p. maargoed, zo vat ik het op.Edwinn wrote:De tracks van Zatox waren echt niet zo bijzonder.. Die twee van Ran-D zijn wel aardig, logisch dus dat hij meer stemmen heeft.Gangsterdwerg wrote:Zo oneerlijk dat Zatox met 4 dikke tracks hier weggestemd wordt voor Ran-D met 1 dikke track.
Related topics
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (The Purge Remix) (DT253)
- View the latest post: 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy (Twisted Mindz & Anklebreaker Bootleg)
- View the latest post: Pegasus - We can change / Pegasus - Out of tune
- View the latest post: Wildstylez & Demi Kanon – Perfect love (Decibel outdoor 2015 – the festival trailer tune)
- View the latest post: Episode 004. Mark EG Presents: Tune In. Turn On. Drop Out
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right
?
Ik had zelf het idee dat Under Attack meer verwacht werd, heb mensen echt posts over die track zien schrijven in de trant van 'ik kom klaar' et cetera
Ik had zelf het idee dat Under Attack meer verwacht werd, heb mensen echt posts over die track zien schrijven in de trant van 'ik kom klaar' et cetera
Vind persoonlijk Under Attack etc ook niet helemaal wat, maar goed. Smaken verschillen, heb wel vaker rare beslissingen gezien (zoals nu ineens met een machine hype).
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het feit dat mensen hier stemmen voor Under Attack zegt niks over de impact over de gehele scene, sowieso zijn een aantal bezoekers hier bevooroordeeld en het is maar een kleine groep.Sunboom wrote:Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right?
Ik denk dat als je een veel bredere groep pakt, waarbij je steekproef automatisch meer betrouwbaar en valide wordt, je een ander resultaat krijgt.
Dikke +1!Khadber wrote:zoals nu ineens met een machine hype
als we over de hele lijn gaan zien.. Zatox..
Tja. Als je over de hele scene kijkt zal Showtek wel winnen. Deze verkiezing pretendeert ook niet het beeld van de hele scene te geven, het is immers een Hardtraxx-verkiezingSkedoedelefloeps wrote:Het feit dat mensen hier stemmen voor Under Attack zegt niks over de impact over de gehele scene, sowieso zijn een aantal bezoekers hier bevooroordeeld en het is maar een kleine groep.Sunboom wrote:Kennelijk niet, want dan zou daar wel meer op gestemd worden right?
Ik denk dat als je een veel bredere groep pakt, waarbij je steekproef automatisch meer betrouwbaar en valide wordt, je een ander resultaat krijgt.
-
DHardtraxxer
- 100 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
Gekozen voor Zatox, twijfelde ook om op Ran-D te stemmen, maar Zatox heeft meer goede platen op zijn release dus daarom heb ik voor hem gekozen
Tja, hypes komen en gaan, zo is er ook een hele sterke Zatox-hype geweest hoor, begin van dit jaar nog.NandoHS wrote:Dikke +1!Khadber wrote:zoals nu ineens met een machine hype
Als je als meerdere mensen iets vet vinden, wat jij niet bijzonder vind, een hype wilt noemen dan is voor mij de hele nieuwe hardstyle een hypekatamaran wrote:Tja, hypes komen en gaan, zo is er ook een hele sterke Zatox-hype geweest hoor, begin van dit jaar nog.NandoHS wrote:Dikke +1!Khadber wrote:zoals nu ineens met een machine hype
Wat de een een hype vind, vind de andere gewoon een populariteit door goede producties. Ik kijk er niet echt naar om.
-
C
Ran-D & Adaro - Struggle for existence