Ik heet S-te-Fan op FearFM
http://www.fear.fm/user/s-te-fan/676#
Related topics
Active topics in Radio & Radio Shows
- View the latest post: #175 - Electronic Bizznizz presents Hardstyle Bizznizz with friends - 04-07-2025
- View the latest post: Nieuwe hardstyle podcast: Hardstyle Gekkenhuis
- View the latest post: Shoutout @the magic show (en Kevin Kaos)
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
- View the latest post: Automatische Spotify playlists
Moderators
-
M
-
S
-
S
SchokkendEdwinn wrote:
Iedereen gaat je nu toevoegen omdat ze denken dat je stefan van dbstf ben, jwz
oja en: http://www.fear.fm/user/p-stylez/1648
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
verplicht engels 
Terwijl ze zelf geeneens Engels kunnen.. :')
-
S
Zo heet ik op meerdere fora, en nog nooit zoiets meegemaaktp-stylez wrote:Iedereen gaat je nu toevoegen omdat ze denken dat je stefan van dbstf ben, jwz
-
G
learning it the hard wayEdwinn wrote:Terwijl ze zelf geeneens Engels kunnen.. :')
Ik ben zo blij dat ze terugzijn!!!!!!!!! 
2010 kan niet meer stuk
Heb maar gelijk ff mensen waarvan ik de nickname herkende op hardtraxx toegevoegd
2010 kan niet meer stuk
Heb maar gelijk ff mensen waarvan ik de nickname herkende op hardtraxx toegevoegd
mensen doen net alsof jezus weer terug is gekomen op aarde
het is maar fearfm hoor, leuk dat er weer een hardstyle station is
maar ik ben al erg tevreden met hardstation FM
-
FHardtraxxer
- 90 posts member since 2009
- last seen Nov 2017
Er is gelukkig ook een NL gedeelteKSwoosh wrote:learning it the hard wayEdwinn wrote:Terwijl ze zelf geeneens Engels kunnen.. :')
Ik ben zelf (helemaal) geen ster in de Engelse taal.
Maar wij merkte dat de vraag internationaal groot was dus waarom niet?
Eens. Al luister ik eigenlijk nooit live radio.. Ben wel erg benieuwd wat ze er van gaan maken met de 2Dangerous show.Oxbow wrote:mensen doen net alsof jezus weer terug is gekomen op aarde
-
G
beter dat ze alles EN doen als steeds afwisselen, dat werd ook wel beetje amateuristisch ...
ik denk ook dat ze wat moeten doen aan die irritante geluidjes tussendoor.
beter kunnen ze gewoon FearFM steeds tusesndoor laten roepen fzo, met evt slogan erbij, maar die kakgeluidjes vind ik niet meer kunnen, vooral niet nu ze een professioneel internationaal imago willen ontwikkelen.
beter kunnen ze gewoon FearFM steeds tusesndoor laten roepen fzo, met evt slogan erbij, maar die kakgeluidjes vind ik niet meer kunnen, vooral niet nu ze een professioneel internationaal imago willen ontwikkelen.
Nou ja... er is wel enig verschilOxbow wrote:mensen doen net alsof jezus weer terug is gekomen op aarde
als jezus terug zou zijn op aarde dan kan mij dat aan mn anus oxideren
maar nu fearfm terug is ben ik helemaal lijp!
-
FHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Wordt allemaal aan gewerkt 
Ps het is toch leuk dat de mensen het zo waarderen? Althans het geeft ons (de vrijwilligers achter Fear.FM) toch een fijn gevoel dat mensen het leuk vinden.
Ps het is toch leuk dat de mensen het zo waarderen? Althans het geeft ons (de vrijwilligers achter Fear.FM) toch een fijn gevoel dat mensen het leuk vinden.
-
G
ik denk zo ongeveer dat jullie wel minstens de helft van de hardstyle community achter jullie hebben, jullie zijn erg bekend hoorFearFM wrote:Wordt allemaal aan gewerkt
het is leipKlementino wrote:Nou ja... er is wel enig verschilOxbow wrote:mensen doen net alsof jezus weer terug is gekomen op aarde
als jezus terug zou zijn op aarde dan kan mij dat aan mn anus oxideren
maar nu fearfm terug is ben ik helemaal lijp!
Ik weet niet of je vroeger heb geluisterd maar die jingles horen er juist bij.KSwoosh wrote:beter dat ze alles EN doen als steeds afwisselen, dat werd ook wel beetje amateuristisch ...
De helft van de Hardstyle community, dat lijkt me wel heel erg veel..KSwoosh wrote:ik denk zo ongeveer dat jullie wel minstens de helft van de hardstyle community achter jullie hebben, jullie zijn erg bekend hoorFearFM wrote:Wordt allemaal aan gewerkt
-
FHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Of het nu de helft is of het zijn er 10, wat je doet wil je goed doen met de liefde voor je werk.
Zo probeer ik (en ik mag wss wel zeggen heel de van Fear.FM) het wel.
Zo probeer ik (en ik mag wss wel zeggen heel de van Fear.FM) het wel.
-
G
tuurlijk, ik weet dat ze worden gebruikt om het voorkomen van rippen van nummers, maar dat neemt niet weg dat ze wat professionelere geluidjes kunnen gebruiken.Edwinn wrote:Ik weet niet of je vroeger heb geluisterd maar die jingles horen er juist bij.
ik heb niks tegen het gebruik van de geluidjes, maar wel tegen welke geluidjes ze gebruiken.
ipv bijvoorbeeld hans teeuwen of southpark geluidjes zouden ingesproken FearFM promotie geluiden beter zijn.
bijvoorbeeld:
"FearFM" door vrouwen en mannenstem apart zegmaar
"FearFM - The Worlds Leading Radio Station In The Harder Styles Of Music"
"The Harder Styles Of Music" "Brought to you by FearFM"
"FearFM - The number one radio station in the harder styles of music"
Ik vond die New Kids, Southpark en andere geluiden wel grappig altijd.
Eh die hebben ze zeg maar?KSwoosh wrote:tuurlijk, ik weet dat ze worden gebruikt om het voorkomen van rippen van nummers, maar dat neemt niet weg dat ze wat professionelere geluidjes kunnen gebruiken.Edwinn wrote:Ik weet niet of je vroeger heb geluisterd maar die jingles horen er juist bij.
ik heb niks tegen het gebruik van de geluidjes, maar wel tegen welke geluidjes ze gebruiken.
ipv bijvoorbeeld hans teeuwen of southpark geluidjes zouden ingesproken FearFM promotie geluiden beter zijn.
bijvoorbeeld:
"FearFM" door vrouwen en mannenstem apart zegmaar
"FearFM - The Worlds Leading Radio Station In The Harder Styles Of Music"
"The Harder Styles Of Music" "Brought to you by FearFM"
"FearFM - The number one radio station in the harder styles of music"