Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

*Ergert zich een beetje aan die buitenlandse WP aanbidders op fear.fm*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:
Ik weet niet of je vroeger heb geluisterd maar die jingles horen er juist bij.

tuurlijk, ik weet dat ze worden gebruikt om het voorkomen van rippen van nummers, maar dat neemt niet weg dat ze wat professionelere geluidjes kunnen gebruiken.
ik heb niks tegen het gebruik van de geluidjes, maar wel tegen welke geluidjes ze gebruiken.
ipv bijvoorbeeld hans teeuwen of southpark geluidjes zouden ingesproken FearFM promotie geluiden beter zijn.
bijvoorbeeld:
"FearFM" door vrouwen en mannenstem apart zegmaar
"FearFM - The Worlds Leading Radio Station In The Harder Styles Of Music"
"The Harder Styles Of Music" "Brought to you by FearFM"
"FearFM - The number one radio station in the harder styles of music"


Die zitten er ook zeker wel doorheen over het algemeen, maar het is en blijft een feit dat in een 2Dangerous show die geluidjes erbij zitten, ik kan ze zelf altijd goed waarderen, vind het wel grappig. De opening werd natuurlijk ook live gedaan en dan hoort live kloten er wel een beetje bij, dat maakt het juist leuk maar das natuurlijk een kwestie van smaak.

Wees niet bang in setjes van residents en de hardstyle top40 zul je die niet tegen komen, en ook niet in elke show maar 2dangerous gelukkig, misschien helaas voor jou, wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:18 
 

Klementino schreef:
Die zitten er ook zeker wel doorheen over het algemeen, maar het is en blijft een feit dat in een 2Dangerous show die geluidjes erbij zitten, ik kan ze zelf altijd goed waarderen, vind het wel grappig. De opening werd natuurlijk ook live gedaan en dan hoort live kloten er wel een beetje bij, dat maakt het juist leuk maar das natuurlijk een kwestie van smaak.

Wees niet bang in setjes van residents en de hardstyle top40 zul je die niet tegen komen, en ook niet in elke show maar 2dangerous gelukkig, misschien helaas voor jou, wel :P

ik meende dat ik ze ook tijdens een andere set hoorde, maar zal wel aan mij gelegen hebben
zolang et alleen bij 2Dang is, kan et nog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:19 
 

Hoe zit het nou met de tracks, de ene keer staat er wel welke het is en de andere keer Unknown, staat er aardig vaak vind ik terwijl de tracks over het algemeen best bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Hoe zit het nou met de tracks, de ene keer staat er wel welke het is en de andere keer Unknown, staat er aardig vaak vind ik terwijl de tracks over het algemeen best bekend zijn.


Ik denk dat ze die handmatig moeten toevoegen aan de informatie, en met zo'n groot bestand als een radiostation als FearFM heeft aan tracks is dat echt een hels karwei, geloof me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:43 
 

Brennan Heart schreef:
Over here everyone goes crazy when I play MF Point of Perfection! That's why I love the USA soooo much!Openminded DUBSTYLE lovers;-)!


Ok... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Brennan Heart schreef:
Over here everyone goes crazy when I play MF Point of Perfection! That's why I love the USA soooo much!Openminded DUBSTYLE lovers;-)!


Ok... :huh:


Laat hem daar maar mooi blijven dan als het daar zo mooi is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor "top" is er nu op de harder stream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:53 
 

Sainen schreef:
stefaneke schreef:
Brennan Heart schreef:
Over here everyone goes crazy when I play MF Point of Perfection! That's why I love the USA soooo much!Openminded DUBSTYLE lovers;-)!


Ok... :huh:


Laat hem daar maar mooi blijven dan als het daar zo mooi is.


Dacht even dat ik in het wist je dat topic zat :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

http://www.fear.fm/user/ycrep1993/1219

Sorry moest ff :P
Fear FM eindelijk terug :D :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:58 
 

Klementino schreef:
MovingMadness schreef:
Hoe zit het nou met de tracks, de ene keer staat er wel welke het is en de andere keer Unknown, staat er aardig vaak vind ik terwijl de tracks over het algemeen best bekend zijn.


Ik denk dat ze die handmatig moeten toevoegen aan de informatie, en met zo'n groot bestand als een radiostation als FearFM heeft aan tracks is dat echt een hels karwei, geloof me.

Ja dat is heel begrijpelijk ja :P Hopelijk word daar nog iets op verzonnen, zou super fijn zijn als bij iedere track die word afgespeeld ook de titel etc word weergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:58 
 
Donateur

ycrep1993 schreef:
http://www.fear.fm/user/ycrep1993/1219

Sorry moest ff :P
Fear FM eindelijk terug :D :thumbsup: :love:

"Friend request send" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:59 
 

Kryptica schreef:
ycrep1993 schreef:
http://www.fear.fm/user/ycrep1993/1219

Sorry moest ff :P
Fear FM eindelijk terug :D :thumbsup: :love:

"Friend request send" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik dan ook maar he :P
http://www.fear.fm/user/b-resco/1710
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:38 
 

KickinAzz schreef:
*Ergert zich een beetje aan die buitenlandse WP aanbidders op fear.fm*

:yawn: Nou en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Hans Teeuwen & Ome Henk Samples/Jingles die heb ik voor ze gemaakt.

Tijdens de chat van de laatste 2D uitzending heb ik gevraagd wat voor samples er nog moesten komen.
Met die antwoorden ben ik aan de slag gegaan en heb toen ook Theo Maassen & Jochem Myjer samples/jingles gemaakt.

Maar nu vraag ik me af of er nog meer dingen zijn om lache/vette samples van te maken.

Heb een redelijk grote collectie DVD's en heb veel tijd.

Dus als je iets weet. Zet het hier neer en ik zal kijken wat ik kan doen :)

Nogmaals. Super dat Fear weer terug is. Heb me gister prima vermaakt met de uitzending.

Hopelijk wordt er snel een goeie oplossing gevonden voor 2.

(Heb alvast een grote doos Beckers ingeslagen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Oh Cherso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 01:00 
 
Hardtraxxer

@Rik
Top van de harder stream is : Lusteraars piek : 1220 om 13:55 op 07-11-2010
Als je dat tenminste bedoeld?

@Unknow / tracklist
Alle tracks worden in de toekomst weergegeven (ook in mixen).
Echter moet iedere track stuk voor stuk handmatig ingevoerd worden inclusief producer + label + etc etc.

Dan krijg je net zoiets als bij de top40 : http://www.fear.fm/radio/top40

Denk wel een erg leuke feature voor de meeste mensen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
@Rik
Top van de harder stream is : Lusteraars piek : 1220 om 13:55 op 07-11-2010
Als je dat tenminste bedoeld?

@Unknow / tracklist
Alle tracks worden in de toekomst weergegeven (ook in mixen).
Echter moet iedere track stuk voor stuk handmatig ingevoerd worden inclusief producer + label + etc etc.

Dan krijg je net zoiets als bij de top40 : http://www.fear.fm/radio/top40

Denk wel een erg leuke feature voor de meeste mensen ;)

Ja echt top dat dat tijdens het draaien van de mix al te zien is, super :worship:

Die jingles vind ik ook wel grappig, ze duren namelijk maar 1 sec dus voordat je je eraan ergert is het al voorbij. Beter dan bij Qdance/b2s radio waar ze een hele zin oplezen, dan zit je echt te wachten voor het voorbij is als ze die tijdens de climax erin gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 09:50 
 
Artiest

aangezien we in het engels verder gaan kan ik een groot deel van die jingles regelrecht de prullenbak intiefen :)
Maar dont worry... ik wil het ook wat serieuzer aanpakken.. en nieuwe jingles zijn in de maak dus dat komt helemaal goed ;)

offcourse zullen promo's nog steeds beschermd worden want er zijn helaas nog steeds van die kneuzen in de wereld die set-rips gebruiken in eigen mixjes .. waarschijnlijk omdat ze zich dan stoer voelen.

we zijn nu druk bezig met de voorbereidingen van 2dangerous. We gaan uitzenden vanuit een Grand Cafe, zodat iedereen die er bij wilt zijn er gewoon bij kan zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek een mooi plekje in Amsterdam graag! The capital radio station of the harder styles moet natuurlijk in de hoofdstad gestationeerd zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik hoorde dozer zaterdag ook iets zeggen over fearFM in takens maar wat dat precies was weet ik niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:40 
 
Artiest

jeone schreef:
ik hoorde dozer zaterdag ook iets zeggen over fearFM in takens maar wat dat precies was weet ik niet meer?


afgelopen zaterdag was De Fusion of Sound tour in de Takens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FearFM schreef:
@Rik
Top van de harder stream is : Lusteraars piek : 1220 om 13:55 op 07-11-2010
Als je dat tenminste bedoeld?


Haha nee, ik bedoelde wat voor lijst er bezig was...? Hoorde een keer nummer 16 ofzo. Maar was ouder nummer dus dacht miss dat het de top100 van 2008 of 2009 was.

Maar bedankt, dat is ook leuk om te weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:15 
 
Hardtraxx Addict

ook maar aangemeld: http://www.fear.fm/user/wzy/1668
wel leuk dat die terug is :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows