Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:21 
 

Edwinn schreef:
A-maze schreef:
Elke avond gebeden dat Fear.FM terug zou komen. En jawel hoor :woot:


Thanks God. :worship:


No, thanks radionomy. Of jullie je zin, god én radionomy :P
heerlijke openingsshow, maar ik miste eigelijk wat eigen plaatjes (of kon dat ik even weg was) zoals de fearfm anthems? ach. die komen vast nog wel eens op de radio

Ook een lekkere hardstyle top40 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:24 
 
Artiest

kwaliteit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:24 
 
Donateur

tune ff in op Fear FM
Watch Me Grow, 1 van de betere nummers van BH (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand weet of die FearFM Launch show al online staat? Moet namelijk even wat nummertjes terugluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:25 
 

Skedoedelefloeps schreef:
kwaliteit :thumbdown:


Ja dat komt dus ook door die stream wat ik dus net al zei;radionomy. Maar wat wil je dan, rot buma stemra :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:26 
 
Artiest

dellionNL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
kwaliteit :thumbdown:


Ja dat komt dus ook door die stream wat ik dus net al zei;radionomy. Maar wat wil je dan, rot buma stemra :thumbdown:


heeft buma stemra daar vinger in de pap over dan... je kunt toch gewoon 192 kbps stream hebben, buma stemra is gewoon kwestie van geld betalen toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:27 
 

Skedoedelefloeps schreef:
dellionNL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
kwaliteit :thumbdown:


Ja dat komt dus ook door die stream wat ik dus net al zei;radionomy. Maar wat wil je dan, rot buma stemra :thumbdown:


heeft buma stemra daar vinger in de pap over dan... je kunt toch gewoon 192 kbps stream hebben, buma stemra is gewoon kwestie van geld betalen toch xd


Ja, maar dat is de reden waarom ze weg gaan weet je nog. Ik denk dat ze daardoor dus voor gratis stream gekozen hebben. Buma stemra / sena is namelijk nog best duur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:31 
 
Artiest

dellionNL schreef:

Ja, maar dat is de reden waarom ze weg gaan weet je nog. Ik denk dat ze daardoor dus voor gratis stream gekozen hebben. Buma stemra / sena is namelijk nog best duur :P


ja... dat weet ik niet, maar gratis stream moet je ook gewoon betalen aan Buma stemra... aangezien je muziek openbaar stelt en verveelvoudigt , dus daar ligt t niet aan lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een radiostation met hardstyle waar niet alleen herhalingen van RHR komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:33 
 
Donateur

http://www.fear.fm/user/frankhardenberg/1091
huppa accountje aangemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Iemand weet of die FearFM Launch show al online staat? Moet namelijk even wat nummertjes terugluisteren :)


Ik heb hem opgenomen en het duurde een uur om hem op te slaan. Ik heb hem dus pas net opgeslagen en heb hem ook in stukjes gehakt aangezien die behoorlijk groot is. Ik upload ze wel in losse delen, maar dat komt morgen wel. Nu geen tijd voor.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:33 
 

Skedoedelefloeps schreef:
dellionNL schreef:

Ja, maar dat is de reden waarom ze weg gaan weet je nog. Ik denk dat ze daardoor dus voor gratis stream gekozen hebben. Buma stemra / sena is namelijk nog best duur :P


ja... dat weet ik niet, maar gratis stream moet je ook gewoon betalen aan Buma... aangezien je muziek openbaar stelt, dus daar ligt t niet aan lijkt mij.


Jawel, radionomy is gratis je hoeft niks te betalen aan bumastemra / sena , dat doet radionomy in ruil voor dat je 120 luisteruren per dag moet hebben, als je dat niet heb kan je radio na een tijdje verwijderd worden ofzo.

Dus ik denk dat het wel degelijk te maken heeft met geld, mja logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:34 
 
Artiest

dellionNL schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
dellionNL schreef:

Ja, maar dat is de reden waarom ze weg gaan weet je nog. Ik denk dat ze daardoor dus voor gratis stream gekozen hebben. Buma stemra / sena is namelijk nog best duur :P


ja... dat weet ik niet, maar gratis stream moet je ook gewoon betalen aan Buma... aangezien je muziek openbaar stelt, dus daar ligt t niet aan lijkt mij.


Jawel, radionomy is gratis je hoeft niks te betalen aan bumastemra / sena , dat doet radionomy in ruil voor dat je 120 luisteruren per dag moet hebben, als je dat niet heb kan je radio na een tijdje verwijderd worden ofzo.


ok, naja geef dan liever die kosten voor buma/stemra maar, haje iig kwaliteit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:43 
 
Hardtraxxer

Fear FM kinkt weer heerlijk door de boxjes :) (nu top40 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:53 
 

Waarom gaat het volume omlaag als de kick erin komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Waarom gaat het volume omlaag als de kick erin komt?


Is de hele dag al zo. Wordt vast nog wel gefixt, denk dat het 1 van die bugs is waar ze het over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:11 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
ok, naja geef dan liever die kosten voor buma/stemra maar, haje iig kwaliteit :lol:


ALs jij 25K hebt liggen, kom eens praten! We staan al maanden op je te wachten. Wij hebben het niet ;) :(

stefaneke schreef:
Waarom gaat het volume omlaag als de kick erin komt?


Vannacht gaan we een nieuwe config laden maar daar moet de stream voor plat. We hopen dat dat het verbeterd.


2D komt trouwens niet direct terug. We moeten eerst nog een aantal dingen regelen aangezien het concept redelijk veranderd zal worden. Maar hoe en wat zal binnenkort bekend gemaakt worden!

En meld aub eventuele foutjes in de site op het forum ;)

Dit is trouwens de volledige tracklist van de show: http://www.fear.fm/radio/program/fearfm ... session/79
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez - Feedback is toch wel lekker zeg, hoor hem net weereens op Fear.FM. Mijn favoriete radiostation is weer terug! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:16 
 

Klinkt goed, maar dat is een algemeen bekend probleem van radionomy, ik gok dat jullie hier niks aan kunnen veranderen. Ik kan het fout hebben hoor, maar tot nu toe had elke radio via radionomy dat

Nouja ik luister al een hele poos naar radio's via radionomy, dus mij maakt het echt niks uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die kwaliteit zo wel wat hebben. Het maakt de nummers wat beter ^^
En kut dat het op donderdag komt. Dan komen 9/10 leuke series op TV >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:20 
 

lol het maakt de nummers echt niet beter

maar het is ook mogelijk om 128 kbps te streamen zonder dat et volume minder wordt elke keer als er bass bij komt.
hoe? geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:22 
 
Hardtraxxer

de bitrate heeft niks met die volume drops te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 02:10 
 
Artiest

Martijn schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ok, naja geef dan liever die kosten voor buma/stemra maar, haje iig kwaliteit :lol:


ALs jij 25K hebt liggen, kom eens praten! We staan al maanden op je te wachten. Wij hebben het niet ;) :(



nee bedankt ik investeer liever niet in dat soort dingen xd
maargoed je kunt een radio ook niet door zetten in LQ toch?! Op den duur gaat dat tegen je werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 02:46 
 
Hardtraxxer

Wij hopen die volume drops te kunnen minimaliseren.
Tot die tijd zullen wij het even met moeten doen.... Sorry xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb paar mensen toegevoegd op fearfm onder gewoon dezelfde naam als hier :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows