Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Wat voor soort stijl denk jij dan aan?

Mij lijkt het opzich wel vet als er een stijl zou komen die harde kicks combineert met percussie, maar dan ook wel met melodie en allerlei gekke sounds en acid enzo.
Dit klinkt eigenlijk gewoon als hardtrance maar ik heb iets anders in mn hoofd. :P
De stijl van Digital Abuse komt wel een beetje in de buurt (Drum Machine, Definition Of A Brain Killer enz.)

Of ik ga gewoon zelf heel hard mn best doen om die stijl creëren en hopen dat mensen mij achterna gaan :D
D
8 posts member since 2014
last seen Dec 2014
toffee wrote:Wat voor soort stijl denk jij dan aan?

Mij lijkt het opzich wel vet als er een stijl zou komen die harde kicks combineert met percussie, maar dan ook wel met melodie en allerlei gekke sounds en acid enzo.
Dit klinkt eigenlijk gewoon als hardtrance maar ik heb iets anders in mn hoofd. :P
De stijl van Digital Abuse komt wel een beetje in de buurt (Drum Machine, Definition Of A Brain Killer enz.)

Of ik ga gewoon zelf heel hard mn best doen om die stijl creëren en hopen dat mensen mij achterna gaan :D
Hmm geen idee. Andere soort kicks misschien, andere soort productie. Misschien zelfs een andere BPM.

Ik vind Qult te weinig een eigen gezicht hebben, dit zou bijvoorbeeld zo door kunnen als iets voor Qult:

View on SoundCloud

Terwijl dit gewoon electro house / "jungle terror" is
Ik weet niet of Qult echt word gezien als beweging of als genre of als beweging. Ik denk dat laatste toch meer. Maar zelfs daarvoor vind ik het niet onderscheidend genoeg. Ik wil niet haten. Ik vind bijvoorbeeld Geck-o zijn producties geweldig en inspirerend.
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Heeft iemand enig idee wanneer de 64bit versie van sylenth1 komt? :/ zeg zeggen nu al bijna 2 jaar ja hij komt er snel aan...
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Die is er al toch?
http://www.lennardigital.com/downloads/ de 2e download knop
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Joeyvg wrote:Die is er al toch?
De versie voor mac is nog 32bit :(
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
AvixDJ wrote:
daar vroeg je ook niet om :lol:
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Ging er van uit dat je Windows had :P
Hardtraxxer
273 posts member since 2013
last seen Jun 2017
AvixDJ wrote:
en zo dan?
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Ik heb een vraagje en weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik heb een mashup gemaakt van Insanity en Maximum power, heb deze nummers netjes gekocht online. Nu vraag ik me af kan ik deze ook gebruiken in bijvoorbeeld sets of op soundcloud zetten met de downloadlink aan?

Vraag me af hoe dat zit met rechten etc.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Brmn wrote:Ik heb een vraagje en weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik heb een mashup gemaakt van Insanity en Maximum power, heb deze nummers netjes gekocht online. Nu vraag ik me af kan ik deze ook gebruiken in bijvoorbeeld sets of op soundcloud zetten met de downloadlink aan?

Dit kan gewoon. Het is jou creatie van twee gekochte nummers, dus is het legaal. Je kan hem gewoon gebruiken.
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
The Venator wrote:
Brmn wrote:Ik heb een vraagje en weet niet waar ik hem anders moet stellen. Ik heb een mashup gemaakt van Insanity en Maximum power, heb deze nummers netjes gekocht online. Nu vraag ik me af kan ik deze ook gebruiken in bijvoorbeeld sets of op soundcloud zetten met de downloadlink aan?

Dit kan gewoon. Het is jou creatie van twee gekochte nummers, dus is het legaal. Je kan hem gewoon gebruiken.
Thanks voor de snelle reactie! :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Stigmata wrote:
AvixDJ wrote:
en zo dan?
Heb het net geprobeerd maar het werkt niet :(
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
32 Lives werkt bij mij perfect in combinatie met Sylenth! Je moet alleen wel de legale versie hebben, de illegale versie heeft veel gekloot met de license waardoor je plug-ins alsnog niet werken :whistle:
Hardtraxxer
94 posts member since 2014
last seen Jun 2015
TakkU wrote:32 Lives werkt bij mij perfect in combinatie met Sylenth! Je moet alleen wel de legale versie hebben, de illegale versie heeft veel gekloot met de license waardoor je plug-ins alsnog niet werken :whistle:
Precies dit.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... =1&theater
DjThera wrote: I'm proud to announce I had the opportunity to work on an official soundbank for the newest plugin of Rob Papen called: RAW!

It will be released soon!

The RAW vsti will also include soundbanks from artists like DJ Promo, N-Vitral, D-Passion, Dj Mad Dog, Tha Playah Warface and many more!!
S
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
The Venator wrote:

Nee dat is niet legaal. Als je een nummer koopt mag je er niet mee doen wat je wilt hoor. Als je een nummer koopt mag je het ook niet zomaar overal draaien. Op een feest dient er apart betaald te worden daarvoor (dit wordt gedaan door de organisators).
S
Heleboel plugins in een mooi overzicht!

https://splice.com/plugins
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Phuture Noize
As promised: Just wrote an article with a few tips n tricks on mixing. Online next week.

Image
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 19 hours ago
Vind hun tracks vaak te overdreven gemasterd.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Delt-A wrote:Vind hun tracks vaak te overdreven gemasterd.
Gaat over mixdown dit hea
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Joeyvg wrote:Phuture Noize
As promised: Just wrote an article with a few tips n tricks on mixing. Online next week.

Image
Vet :D
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Helaas niks nieuws geleerd, maar wel leuk voor mensen die er natuurlijk wel wat aan hebben!
Hardtraxxer
273 posts member since 2013
last seen Jun 2017
The Venator wrote:Helaas niks nieuws geleerd, maar wel leuk voor mensen die er natuurlijk wel wat aan hebben!
vond dat brickwall limiting zelfs een enge opmerking. ;)