TakkU schreef:
Skatzow schreef:
Ik ben benieuwd wat voor soort kicks/sounds het zijn. Als het dezelfde kicks/sounds die hij ook in zijn tracks gebruikt dan word het wel een feest

Aan de andere kant is creativiteit het belangrijkste maar ook dat betwijfel ik tegenwoordig helaas.
Het zal wel loslopen. Na die eerdere frontliner kick zijn er ook geen nieuwe producers bij labels gekomen omdat ze die kick gebruikt hebben. Zorg gewoon dat je er creatief mee omgaat. Layer je eigen kicks met die van Frontliner, of werk aan je mixdown door een kick te gebruiken waarvan je weet dat hij goed uitgebalanceerd is! Je kan er alleen maar van leren

Ja maar nu zijn het er 332, dus dan valt het minder op denk ik. Zou wel echt sneu zijn, maar je hebt ze er tussen zitten he.

Voorbeeld:
hardstyle-releases/extate-no-fear-xbone024-t46656.htmlBen bang dat dit alleen maar van dit soort gasten aantrekt en de scene wordt i.m.o. al 'te groot' door al die ghostproducties tegenwoordig (noem geen namen). Ben overigens wel nieuwsgierig naar de sounds, puur om van te leren (wat TakkU eigenlijk al aangeeft).