Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:18 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Dit is de mijne. Studiomeubel hebben een vriend en ik samen in elkaar getikt in onze vrije tijd. Hij kan goed met 3d programma's overweg, dus een enorm grote uitdaging was het niet.

Wat je ziet:
Virus TI
Krk rockit 6 speakers
M-audio (tegenwoordig Avid) Fast Track Pro
M-audio Xboard 49
Fruity loops op de televisie (Ik heb 2 computers staan, in fruity laat ik het signaal door een analyzer lopen, zodat ik altijd overzicht heb in m'n frequentiespectrum)

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:03 

Hardtraxxer

Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:36 

Hardtraxxer

Audiospectral schreef:
Afbeelding
Dit is de mijne. Studiomeubel hebben een vriend en ik samen in elkaar getikt in onze vrije tijd. Hij kan goed met 3d programma's overweg, dus een enorm grote uitdaging was het niet.

Wat je ziet:
Virus TI
Krk rockit 6 speakers
M-audio (tegenwoordig Avid) Fast Track Pro
M-audio Xboard 49
Fruity loops op de televisie (Ik heb 2 computers staan, in fruity laat ik het signaal door een analyzer lopen, zodat ik altijd overzicht heb in m'n frequentiespectrum)

:)

was een 2e videokaart daarvoor niet genoeg geweest ipv 2e pc :P
analyser kun je in elke DAW aanzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:54 

Hardtraxx Newbie

Sanderson schreef:
Audiospectral schreef:

was een 2e videokaart daarvoor niet genoeg geweest ipv 2e pc :P
analyser kun je in elke DAW aanzetten

Had die 2e pc toch nog extra over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:29 

Hardtraxx Newbie

Jowe, dit is mijn setup thuis.

Afbeelding

Afbeelding

custom pc i7
-Mb pro 15" mid 2012
-Waldorf Blofeld :love:
-Novation KS5
-Roland SH-201
-Yamaha MG166c usb
-krk raketten rp8
-Cubase 6.5
-Ni komplete 7
-Mxl V69 tube mogami edition (super dikke tube mic :thumbup: )

PLannen voor de toekomst;

Nieuw beeldscherm
Access virus ti/ti2 rack :lol:
Roland V-synth xt
Dsi Prophet 8
Moog little phatty !!!
miss logic pro ???

Steinberg ur28m zag dit interface al een paar keer langskomen, is het een prettig product om me te werken ??

(L) (L) (L) (L) (L) (L) HArdware addict (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:18 

Hardtraxx Newbie

Ziet er netjes uit hoor ! :thumbup: Nu nog een 2de scherm? haha :P

Hier mijn studio setje, gloedje nieuw vandaag allemaal gehaald :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:41 

Hardtraxx Addict

@Bram boem bam: hoe bevalt die Blofeld? Heb je niet wat sounddemo's. Ik ben wel benieuwd naar de sound ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 23:03 

Hardtraxxer

Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik ga die óf een nieuwe tv kopen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 23:43 

Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Harddance, vet dat grijze. De pet is natuurlijk wel wat minder maar ja :P

Hmm, dacht juist als puntje op de i zet ik hem erbij haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 13:54 

Hardtraxx Newbie

HarddanceUpdate schreef:
Nu nog een 2de scherm?

Aangezien mijn macbook maar een video uitgang heeft is een 2e scherm geen optie, daarom heb ik deze week een Dell u2711 binnen gekregen. dodelijke dikke resolutie 2560 x 1440 :P

@phase 2 die moet ik dan ff uploaden. maar de blofeld is een zeer goede VA. De modulatie opties zijn (vind ik persoonlijk) beter als de virus ti snow. je kan echt haast elke parameters gebruiken in de modulation slots. !!! aleen de fx sectie valt me tegen op de distorion na die is goddelijk !!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:36 

Hardtraxxer

nieuwe kamer, nieuwe meubilair, nieuwe studio. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 15:49 

Hardtraxxer

Mooi Dist :thumbup:

Wat is dat voor een toetsenbord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 16:04 

Hardtraxxer

Frazyr schreef:
Mooi Dist :thumbup:

Wat is dat voor een toetsenbord?

eh Logitech G15 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 21:12 

Hardtraxx Addict

Bram boem bam schreef:
HarddanceUpdate schreef:
Nu nog een 2de scherm?

Aangezien mijn macbook maar een video uitgang heeft is een 2e scherm geen optie, daarom heb ik deze week een Dell u2711 binnen gekregen. dodelijke dikke resolutie 2560 x 1440 :P

Je hebt ook splitters he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 00:14 

Hardtraxx Addict

Bram boem bam schreef:
HarddanceUpdate schreef:
Nu nog een 2de scherm?

@phase 2 die moet ik dan ff uploaden. maar de blofeld is een zeer goede VA. De modulatie opties zijn (vind ik persoonlijk) beter als de virus ti snow. je kan echt haast elke parameters gebruiken in de modulation slots. !!! aleen de fx sectie valt me tegen op de distorion na die is goddelijk !!!!!

Ja ik ben erg benieuwd naar de sound van de blofeld. Dus upload maar wat als je wilt.

Ik heb zelf ook liever 1 scherm dan meerdere. Heb nu in andere studio twee schermen en dat is toch wel wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 15:59 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Bram boem bam schreef:
HarddanceUpdate schreef:
Nu nog een 2de scherm?

Ja ik ben erg benieuwd naar de sound van de blofeld. Dus upload maar wat als je wilt.

Ik heb zelf ook liever 1 scherm dan meerdere. Heb nu in andere studio twee schermen en dat is toch wel wennen.

Ben het eens over de schermen. Gebruik nu nog een 17 of 19'' inch scherm, maar wil 24'' hebben. Over de Blofeld: ik wil die misschien ook een kopen, ben ook wel benieuwd naar de sounds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:27 

Artiest

@ Bram boem bam

Ik twijfel er ook over om de blofeld aan te schaffen, dus kom maar op met die sounds. Ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:00 

Hardtraxxer

Ik ben eigenlijk wel benieuwd als je een Virus en een Waldorf Blofeld met elkaar vergelijkt , welke er dan beter is of is dit een kwestie van smaak ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 22:06 

Hardtraxx Beheerder

KicKProduction schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd als je een Virus en een Waldorf Blofeld met elkaar vergelijkt , welke er dan beter is of is dit een kwestie van smaak ?

Smaak ^^

is maar wat jij het beste/makkelijkste/leukste vindt om mee te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 22:25 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
KicKProduction schreef:

Smaak ^^

Dat dacht ik al. :$

Jammer dat ze nogal prijzig zijn , anders .... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:18 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
KicKProduction schreef:

Smaak ^^

Sound is bij synths natuurlijk ook niet hetzelfde. Je kiest een synth toch ook voor het karakter van het geluid dat er uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 10:16 

Hardtraxxer

Jaa dat is ook wel weer zo, maar ik denk toch dat het een kwestie van smaak blijft , het is wat jij een goed vind aan die sound. En niet wat een ander er over zegt, want uiteindelijk moet jij er mee werken :P

Maar nog even een vraagje, op Bax staat de Waldorf Blofeld voor ong 380 Euro, hebben ze het dan over de echte volledige versie of over een demo ofzo iets ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:01 

Hardtraxxer

Ok dan..

Hier de mijne..

Afbeelding

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:42 

Hardtraxx Addict

KicKProduction schreef:
Jaa dat is ook wel weer zo, maar ik denk toch dat het een kwestie van smaak blijft , het is wat jij een goed vind aan die sound. En niet wat een ander er over zegt, want uiteindelijk moet jij er mee werken :P

Maar nog even een vraagje, op Bax staat de Waldorf Blofeld voor ong 380 Euro, hebben ze het dan over de echte volledige versie of over een demo ofzo iets ?

Het is een synth he dus demo versies zijn daar meestal niet te koop van. De keyboard versie is ook flink in prijs gedaald http://www.bax-shop.nl/synthesizer/wald ... tAodRxEAVA
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:29 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
KicKProduction schreef:

Het is een synth he dus demo versies zijn daar meestal niet te koop van. De keyboard versie is ook flink in prijs gedaald http://www.bax-shop.nl/synthesizer/wald ... tAodRxEAVA

Die is indd ook niet erg duur. Ik vind de Walfdorf Blofeld een meer toegankelijke prijs hebben. Ik denk dat we ze in de toekomst steeds vaker zien in home studio's. Omdat de prijs/kwaliteit verhouding hoog is.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner