Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:23 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Je kan een Virus TI zien als een soort DSP. Via software kan je de hardware van de virus bedienen. Je DAW geeft alle signalen door, en de hardware op de TI zet het vervolgens om naar het juiste geluid en stuurt dit dan weer door naar je DAW. Bij een andere Virus (A/B/C) kan je DAW alleen de MIDI signalen naar de Virus sturen. Vervolgens moet je zelf het geluid van de virus terug naar je DAW sturen. TI staat dan ook voor Total Integration, aangezien je alles van de virus via de software kan doen, zonder dat je tig kabels e.d. aan moet sluiten ;)

Overigens is geen enkele Virus een analoge synth... Ze produceren allemaal geluid door middel van DSP's, t zijn virtuele analoge synths; ze proberen de analoge sound zo goed mogelijk na te bootsen!

"echte" analoge synths hebben over het algemeen een veel dikkere sound. Maar zijn daarentegen ook veel en veel prijziger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:27 

Hardtraxx Elite

Ligt eraan welke je neemt he ;) Een van de vetste, de Moog Little Phatty is niet duurder dan een TI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:15 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Ligt eraan welke je neemt he ;) Een van de vetste, de Moog Little Phatty is niet duurder dan een TI!

Dat klopt idd maar ga je naar een Moog Voyager/minimoog of Dave Smith Poly evolver kijken, dan kosten die wel werkelijk meer. Een Moog little phatty is relatief gezien ook niet zo uitgebreid qua mogelijkheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:51 

Hardtraxxer

Sanderson schreef:
bob marok schreef:
Vind je het niet vervelend dat als je een cd in je RMP's wil doen je ze moet optillen? :P
Verder ziet het er wel netjes uit, al zou ik als ik jou was wel je KRK's op goede hoogte zetten.

Gezien de 2 usb sticks die erin zitten is hij niet van de cd generatie ;)

Copy that, als ik moet draaien heb ik 2 houten plankjes zwart geverfd, die passen precies in men case zodat ik ook nog cd's kan gebruiken. Maar gewoon voor het oefenen gebruik ik een usb stick en dan gewoon door linken naar de andere RMP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 21:42 

Hardtraxxer

Een virus Ti2 gekocht :D

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:20 

Hardtraxx Beheerder

ziet er zeeer goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:09 

Hardtraxx Addict

Nebuto schreef:

foto

En hoe is de virus ti2 ? :)
Leuk spul heb je trouwens. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:33 

Hardtraxxer

Thanks Case & Joey.

De basics van de Virus zijn vrij snel te snappen het is allemaal erg gebruiksvriendelijk. Maar de Virus is zo verschrikkelijk uitgebreid en volgeladen met opties dat ik toch even de handleiding erbij heb gepakt om alles even tot in de puntjes uit te zoeken, heerlijk dit.

Geen geklootzak meer met 50 plugins filteren en al die onzin. Hypersaw + Hypersaw OSC 3, Unison 4, hoppa. Klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:50 

Hardtraxxer

@nebuto: wauw, nice studio heb je man :) Ik ben heel benieuwt hoe je volgende tracks nu gaan klinken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

Ziet er goed uit Nebuto! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:00 

Hardtraxx Addict

Ik zie trouwens dat 9 van de 10 mensen hier KRK's hebben.
Zijn die dingen nou echt zo goed ? :P

Ik ben echt al heel lang bezig met zoeken naar monitoren en bij de reviews staat er weer dat mackies beter zijn en bij mackies staat weer dat andere betere zijn... blabla :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:25 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Ik zie trouwens dat 9 van de 10 mensen hier KRK's hebben.
Zijn die dingen nou echt zo goed ? :P

Ik ben echt al heel lang bezig met zoeken naar monitoren en bij de reviews staat er weer dat mackies beter zijn en bij mackies staat weer dat andere betere zijn... blabla :P

Voor de prijs zijn de KRK's echt heel goed, maar iedereen heeft zijn eigen smaak qua monitoren.
Krk's geven iets meer laag weer terwijl de Yamaha's HS 80's dat weer niet doen en een meer realistischer beeld
weergeven. Ieder zijn eigen smaak, ik zou ff naar een bax-shop, Feedback of RJ-shop gaan en luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:55 

Hardtraxxer

Ik wil graag mijn Behringer Truth B2031a's aansluiten op mijn laptop, wat voor audio interface moet ik dan kopen? (het liefst budget aub :P, aangezien die speakers ook niet super zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:37 

Donateur

Een Behringer UCA 202 USB geluidskaart met een 6.3mm TRS (van je speaker) naar je geluidskaart (RCA) zou het wel moeten denk ik ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:29 

Hardtraxxer

Moet nog maar ff zo dan :P...tot ik op kamers ga in de vakantie.

Speakers zijn wel een beetje groot.

Monitoren: Behringer Truth B2031a's.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:37 

Hardtraxxer

TOp die Behringer Truth's. Goeie prijs/kwaliteitsverhouding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:08 

Hardtraxxer

Nebuto schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Top Top Erjen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 00:12 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Moet nog maar ff zo dan :P...tot ik op kamers ga in de vakantie.

Speakers zijn wel een beetje groot.

Monitoren: Behringer Truth B2031a's.

Afbeelding

lol.. ik heb hetzelfde beeldscherm als jouw, (de rechter) ik heb hem naast een LG tv staan van 82 cm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:16 

Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik ben nieuw hier, aangezien ik nog niet zo 1,2,3 een voorstel topic zag doe ik het maar gelijk hier!
Me naam is Ronald, ben 24 jaar en produceer ong een half jaar, gek gemaakt door me maatje D-canick!

Hierbij gelijk een fotootje van me studio!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

Roja schreef:
Hallo,

Ik ben nieuw hier, aangezien ik nog niet zo 1,2,3 een voorstel topic zag doe ik het maar gelijk hier!
Me naam is Ronald, ben 24 jaar en produceer ong een half jaar, gek gemaakt door me maatje D-canick!

Hierbij gelijk een fotootje van me studio!

Afbeelding

mooie studio voor iemand die pas een half jaar bezig is! :) ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:29 

Hardtraxx Beheerder

Vette studio :D

alleen wat cruelty zegt. ik zou je krk's iets meer naar je hoofd richten ze staan nu best wel ver uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:15 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Vette studio :D

alleen wat cruelty zegt. ik zou je krk's iets meer naar je hoofd richten ze staan nu best wel ver uit elkaar.

Of hij heeft hele grote flaporen, die ver in de breedte hangen! Kan ook natuurlijk.

Maar dat is een mooi studiootje, zie ik daar een controller links?

Een kennis van mij heeft een Cubase controller, wat is dat makkelijk zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:14 

Hardtraxx Newbie

Haha, die flaporen zal het zijn denk ik !

Denk dat t beetje vertekent door de foto, maar staan gwoon goed gericht naar mij in t midden.
Links staat een doodgwoon mengpaneel, rechts een access virus C.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:46 

Hardtraxxer

Roja schreef:
Haha, die flaporen zal het zijn denk ik !

Denk dat t beetje vertekent door de foto, maar staan gwoon goed gericht naar mij in t midden.
Links staat een doodgwoon mengpaneel, rechts een access virus C.

KRK 8 voor zover ik kan zien? pracht dingen ea! :D heb ze ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:48 

Hardtraxxer

Afbeelding

Huisje gekocht.. Het staat er nu zo bij.. kabels moet ik nog even netjes doen..
van de zomer de ruimte waarschijnlijk voor de rest aankleden.. verlaagd plafon, dubbele vloer, basstraps diffusors, isolatie etc.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner