Ajoh daar heb je het tog wel voor over, is het nie! maar ziet er egt super dik uitthe_sequence wrote:paar is nog zacht uitgedruktdylanhardstyle wrote:soo!![]()
daar heb wel paar uurtjes tijd in gezeten!
heel netjes!![]()
als we uren van iedereen die heeft meegewerkt (5man) bij elkaar zoude optellen zoude we zeer hoog uitkomen
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
jep ben zelfs op me vrije dagen en middage na school er mee bezig geweest om het zo snel mogelijk af te krijgendylanhardstyle wrote:Ajoh daar heb je het tog wel voor over, is het nie! maar ziet er egt super dik uitthe_sequence wrote:paar is nog zacht uitgedruktdylanhardstyle wrote:soo!![]()
daar heb wel paar uurtjes tijd in gezeten!
heel netjes!![]()
als we uren van iedereen die heeft meegewerkt (5man) bij elkaar zoude optellen zoude we zeer hoog uitkomen
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
hahaha geniaal tog dus daar komen dus wel een paar leuke tracks uit die studio mag ik hopen?
dat is wel de bedoeling jadylanhardstyle wrote:hahaha geniaal tog dus daar komen dus wel een paar leuke tracks uit die studio mag ik hopen?
Als je die Post van The-Sequence leest, zou je toch denken dat Raw-Vizion 2 accounts heeft 
-
DHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Ik heb nu schroten met aan de muurkant dempingmateriaal. Tussen die schroten zit steenwol. Daaroverheen gipsplaten. Dit allemaal voor de buren. Op die gipsplaten heb ik pyramidfoam geplakt. Ik denk dat ik hetzelfde ga doen voor de afwerking.RAW-vizion wrote:Waar de hele wand bedekt is met die zwarte panelen zitten nog 2 lagen speciaal steenwol achter (Die overigens het meest nut hebben als er in die panelen gaten zitten om het geluid erdoorheen te laten, wat wij hebben, met stof bedekt)Verder hangen er lamellen aan het plafond, met de zelfde constructie als die panelen op de zwarte muur. Achter me bureau zit er niks in de muur, alleen maar die Piramid foam panelen! Die zijn voor de gemiddelde studio wel genoeg, je moet gewoon gaan plaatsen tot de akoestiek naar je zin is
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
haha nee The_Sequence is een goeie vriend van mijSquid wrote:Als je die Post van The-Sequence leest, zou je toch denken dat Raw-Vizion 2 accounts heeft
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012

Welke Midi Controller Is Dat?
-
RHardtraxx Veteran
Waar heb je het over? ik heb geen midi controller.. Of bedoel je heet midi keyboard?dylanhardstyle wrote:
Welke Midi Controller Is Dat?
-
DHardtraxxer
- last seen Jun 2012
jaa stom, welke midi keyboard is dat?
-
RHardtraxx Veteran
Roland A-500 Prodylanhardstyle wrote:jaa stom, welke midi keyboard is dat?
Nice, mag ik vragen wat er allemaal staat? Kan het namelijk niet goed zien wat het allemaal precies is.
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
waarom is er niet gwn werk voor dertien jarige :lol
ik wil geld
ik wil geld
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Peren plukken! Grof geld 
In Thailand kun je wel werken met 13 jaar. Verdien je alleen geen grof geld.TimoGhijsens wrote:waarom is er niet gwn werk voor dertien jarige :lol
ik wil geld
Parvuz wrote:In Thailand kun je wel werken met 13 jaar. Verdien je alleen geen grof geld.TimoGhijsens wrote:waarom is er niet gwn werk voor dertien jarige :lol
ik wil geld
-
DArtiest
- 131 posts member since 2011
- last seen Feb 2021
Hahah met 13 ben je daar al met pensioenParvuz wrote:In Thailand kun je wel werken met 13 jaar. Verdien je alleen geen grof geld.TimoGhijsens wrote:waarom is er niet gwn werk voor dertien jarige :lol
ik wil geld
-
DArtiest
- last seen Feb 2021
Ziet er goed uit!
Alleen 1 vraag; waarom heb je je KRK's recht vooruitstaan en niet op een standaard?
Het is toch juist de bedoeling dat je een ''driehoek'' creëert tussen jezelf en je KRK's
-
DArtiest
- last seen Feb 2021
Klopt! maar ik zit hier met een schuin dak dus standaards zijn niet mogelijk op dit momentRefuze wrote: Ziet er goed uit!
Alleen 1 vraag; waarom heb je je KRK's recht vooruitstaan en niet op een standaard?
Het is toch juist de bedoeling dat je een ''driehoek'' creëert tussen jezelf en je KRK's
Ik heb een klein kamertje waar alleen de akoestiek nog beter geregeld moet worden!
Maar je kunt ze wel naar je toe richten toch?Denza_Official wrote:Klopt! maar ik zit hier met een schuin dak dus standaards zijn niet mogelijk op dit momentRefuze wrote: Ziet er goed uit!
Het is toch juist de bedoeling dat je een ''driehoek'' creëert tussen jezelf en je KRK's![]()
Ik heb een klein kamertje waar alleen de akoestiek nog beter geregeld moet worden!
-
RHardtraxx Veteran
Idd richten + verhogen zodat je met je oren tussen de woofer en de tweeter zit... Zoals je ze nu heb staan is het egt onmogelijk om dingen te horen zoals ze werkelijk zijnRefuze wrote:Maar je kunt ze wel naar je toe richten toch?Denza_Official wrote:Klopt! maar ik zit hier met een schuin dak dus standaards zijn niet mogelijk op dit momentRefuze wrote: Ziet er goed uit!
Het is toch juist de bedoeling dat je een ''driehoek'' creëert tussen jezelf en je KRK's![]()