Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WhiteNoisez schreef:
nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto :drool:


leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 .... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ok =) kzal t dan maar ff met mijn ouders overleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 23:02 
 
Hardtraxxer

Frazyr schreef:
WhiteNoisez schreef:
nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto :drool:


leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 .... :)


:thumbsup: dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Frazyr schreef:
WhiteNoisez schreef:
nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto :drool:


leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 .... :)


:thumbsup: dit.


die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:26 
 
Hardtraxx Newbie

bob marok schreef:
R-shot schreef:
ik heb geen idee waar ik deze vraag kan neerzetten dus ik zet hem maar even hier neer.
Weet iemand een goede geluidskaart van rond de 100 euro?

Voor 100 euro heb je WEL een goede geluidskaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:30 
 
Hardtraxx Newbie

leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 .... :)[/quote]

:thumbsup: dit.[/quote]

die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.[/quote]

Nou never nooit niet hoor. Behringer probeert altijd iets na te maken, maar kwaliteit verschilt zeker weten.
Krk's zijn veel neutraler. Uit Behringer speakers komt een mooi geluid, maar met afmixen echt niet betrouwbaar...Dan doel ik op deze zin:
Maar omdat alle kamers akoestisch niet hetzelfde klinken, worden alle TRUTH monitoren uitgerust om te fuinctioneren in vrijwel alle situaties HAHA lijkt BOSE wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.

Je maakt een geintje zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Case Dj schreef:
die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.

Je maakt een geintje zeker?


ja ik trollde jullie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Behringer is echt rotzooi eerste klas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:16 
 
Hardtraxx Elite

ben van plan om over een tijdje als ik wat beter benKRK RP6 + KNS 8400 te kopen bij bax-shop (gratis KNS4800)
doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker doen!
Heb zelf ook RP6, geweldige speakers! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 15:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
ben van plan om over een tijdje als ik wat beter benKRK RP6 + KNS 8400 te kopen bij bax-shop (gratis KNS4800)
doen?


ja zeker doen. vooral omdat het nu met de kns 8400 samen is.

ik zou er niet over getwijfeld hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 18:56 
 
Hardtraxxer

Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Voor een grotere heb ik geen ruimte. dit is voldoende voor mij :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:12 
 
Donateur

weer wat aangepast.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:59 
 
Donateur

Gezellig hoekje heb je daar :D Maar ik vind de plaatsing van de speakers nog al raar. Kan je niet gewoon de 2 schermen naast mekaar zetten, die geluidskaart of woofer (of wat het ook is) ergens anders zetten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:03 
 
Donateur

haha ja is een klein kamertje wat ik beneden in me woning heb ;)
ja die andere pc is gewoon een apparte internet/en andere zooi pc ;)
zijn gewoon appart van elkaar. en dat is idd een woofer die op die internet pc is aangesloten :)
de pc die links staat gebruik ik voor producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staat je rechter speaker niet te ver weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Staat je rechter speaker niet te ver weg?


ja dacht ik ook al nu heb je aan 1 kant hard geluid en aan de andere kant minder hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Staat je rechter speaker niet te ver weg?


Hetzelfde dacht ik ook.
En ik raad je aan wat onder de KRK's te zetten.

Ik heb er zelf beugeltjes onder gezet. Zo klinken ze beter vind ik, en met producen is het belangrijk dat je de boksen op oorhoogte hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 01:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

of die andere wat harder zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

of die andere speaker ook wat verderweg zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nebuto schreef:
Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Voor een grotere heb ik geen ruimte. dit is voldoende voor mij :)

Afbeelding

hoe heet jouw keyboard? :$ ben namelijk ook opzoek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WhiteNoisez schreef:
Nebuto schreef:
Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Voor een grotere heb ik geen ruimte. dit is voldoende voor mij :)

[img]foto%20van%20studiotje[/img]

hoe heet jouw keyboard? :$ ben namelijk ook opzoek :P

Kerel, lezen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
WhiteNoisez schreef:
Nebuto schreef:
Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Voor een grotere heb ik geen ruimte. dit is voldoende voor mij :)

[img]foto%20van%20studiotje[/img]

hoe heet jouw keyboard? :$ ben namelijk ook opzoek :P

Kerel, lezen? :P


ahh shitt heb echt een bril nodig.. -.-'
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner