leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 ....WhiteNoisez wrote:nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
ok =) kzal t dan maar ff met mijn ouders overleggen 
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Frazyr wrote:leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 ....WhiteNoisez wrote:nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhoto
die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.Nebuto wrote:Frazyr wrote:leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 ....WhiteNoisez wrote:nou dan het budget maar verhogen, wat dacht je van deze? http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... rettyPhotodit.
-
KHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
bob marok wrote:Voor 100 euro heb je WEL een goede geluidskaart.R-shot wrote:ik heb geen idee waar ik deze vraag kan neerzetten dus ik zet hem maar even hier neer.
Weet iemand een goede geluidskaart van rond de 100 euro?
-
KHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
leg er dan 25euro bij en koop KRK rp5 G2 x2 ....
[/quote]
dit.[/quote]
die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.[/quote]
Nou never nooit niet hoor. Behringer probeert altijd iets na te maken, maar kwaliteit verschilt zeker weten.
Krk's zijn veel neutraler. Uit Behringer speakers komt een mooi geluid, maar met afmixen echt niet betrouwbaar...Dan doel ik op deze zin:
Maar omdat alle kamers akoestisch niet hetzelfde klinken, worden alle TRUTH monitoren uitgerust om te fuinctioneren in vrijwel alle situaties HAHA lijkt BOSE wel
die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.[/quote]
Nou never nooit niet hoor. Behringer probeert altijd iets na te maken, maar kwaliteit verschilt zeker weten.
Krk's zijn veel neutraler. Uit Behringer speakers komt een mooi geluid, maar met afmixen echt niet betrouwbaar...Dan doel ik op deze zin:
Maar omdat alle kamers akoestisch niet hetzelfde klinken, worden alle TRUTH monitoren uitgerust om te fuinctioneren in vrijwel alle situaties HAHA lijkt BOSE wel
Je maakt een geintje zeker?Case Dj wrote:die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.
ja ik trollde jullieSan Miquel wrote:Je maakt een geintje zeker?Case Dj wrote:die behringer truth zijn goed hoor niks mis mee. zekerweten evengoed dan de krk rp5 serie.
Behringer is echt rotzooi eerste klas.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
ben van plan om over een tijdje als ik wat beter benKRK RP6 + KNS 8400 te kopen bij bax-shop (gratis KNS4800)
doen?
doen?
Zeker doen!
Heb zelf ook RP6, geweldige speakers!
Heb zelf ook RP6, geweldige speakers!
ja zeker doen. vooral omdat het nu met de kns 8400 samen is.tijntjuh120 wrote:ben van plan om over een tijdje als ik wat beter benKRK RP6 + KNS 8400 te kopen bij bax-shop (gratis KNS4800)
doen?
ik zou er niet over getwijfeld hebben.
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Voor een grotere heb ik geen ruimte. dit is voldoende voor mij

-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
weer wat aangepast.

-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Gezellig hoekje heb je daar
Maar ik vind de plaatsing van de speakers nog al raar. Kan je niet gewoon de 2 schermen naast mekaar zetten, die geluidskaart of woofer (of wat het ook is) ergens anders zetten ?
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
haha ja is een klein kamertje wat ik beneden in me woning heb
ja die andere pc is gewoon een apparte internet/en andere zooi pc
zijn gewoon appart van elkaar. en dat is idd een woofer die op die internet pc is aangesloten
de pc die links staat gebruik ik voor producen
ja die andere pc is gewoon een apparte internet/en andere zooi pc
zijn gewoon appart van elkaar. en dat is idd een woofer die op die internet pc is aangesloten
de pc die links staat gebruik ik voor producen
ja dacht ik ook al nu heb je aan 1 kant hard geluid en aan de andere kant minder hard.San Miquel wrote:Staat je rechter speaker niet te ver weg?
Hetzelfde dacht ik ook.San Miquel wrote:Staat je rechter speaker niet te ver weg?
En ik raad je aan wat onder de KRK's te zetten.
Ik heb er zelf beugeltjes onder gezet. Zo klinken ze beter vind ik, en met producen is het belangrijk dat je de boksen op oorhoogte hebt.
of die andere speaker ook wat verderweg zetten 
hoe heet jouw keyboard?Nebuto wrote:Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
Kerel, lezen?WhiteNoisez wrote:hoe heet jouw keyboard?Nebuto wrote:Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
[img]foto%20van%20studiotje[/img]ben namelijk ook opzoek
ahh shitt heb echt een bril nodig..Parvuz wrote:Kerel, lezen?WhiteNoisez wrote:hoe heet jouw keyboard?Nebuto wrote:Even een update, heb een M-Audio Oxygen 25 erbij gekocht voor wat pingelwerk.
[img]foto%20van%20studiotje[/img]ben namelijk ook opzoek