Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Alleen voor Hardtraxx leden of ook voor anderen?
Alleen voor Hardtraxx leden 70%  70%  [ 39 ]
Ook voor anderen 30%  30%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 56
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyves hahaha. Ik ben misschien een beetje onduidelijk geweest maar doelde op interne communicatie e.d.
DJ's/Producers kunnen ons straks idd via de mail/social media benaderen.
Misschien wel een idee om een goed email adres te pakken en geen hotmail e.d.(Krijg je bij een domein naam wat ongeveer 10 euro per jaar kost denk dus aan [email protected] / [email protected] e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:25 
 
Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Hyves hahaha. Ik ben misschien een beetje onduidelijk geweest maar doelde op interne communicatie e.d.
DJ's/Producers kunnen ons straks idd via de mail/social media benaderen.
Misschien wel een idee om een goed email adres te pakken en geen hotmail e.d.(Krijg je bij een domein naam wat ongeveer 10 euro per jaar kost denk dus aan [email protected] / [email protected] e.d.)


Skype groepschat aanmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Hyves hahaha. Ik ben misschien een beetje onduidelijk geweest maar doelde op interne communicatie e.d.
DJ's/Producers kunnen ons straks idd via de mail/social media benaderen.
Misschien wel een idee om een goed email adres te pakken en geen hotmail e.d.(Krijg je bij een domein naam wat ongeveer 10 euro per jaar kost denk dus aan [email protected] / [email protected] e.d.)


Zat ik inderdaad ookal voor te kijken, voor 2,- per maand heb je een goede email adres met eigen domein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:27 
 
Hardtraxxer

Nog altijd geen reactie van Jordy, benieuwd of ik die ooit ga krijgen xD

Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij zoekt niet voor niets een nieuwe eigenaar. (Jammer dat het "zoveel" geld kost).
Misschien via facebook of iets dergelijks? Anders rustig aan gaan brainstormen over een andere naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:10 
 
Hardtraxxer

Misschien is The Producer's Corner een leuke naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Niet eens zo'n slecht idee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk zelf dat we hardtraxx er wel bij moeten betrekken, HT heeft al een aardig grote naam & facebook pagina waarbij we promotie kunnen maken en dus snel een grote bekendheid kunnen opbouwen. :P Ook zetten we hardtraxx weer in de spotlight als het goed aantrekt waardoor er misschien veel nieuwe producers en muziekliefhebbers op het forum komen :thumbup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat wel, ben het met je eens. Maar we moeten wel toestemming hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxx Elite

AvixDJ schreef:
Ik denk zelf dat we hardtraxx er wel bij moeten betrekken, HT heeft al een aardig grote naam & facebook pagina waarbij we promotie kunnen maken en dus snel een grote bekendheid kunnen opbouwen. :P Ook zetten we hardtraxx weer in de spotlight als het goed aantrekt waardoor er misschien veel nieuwe producers en muziekliefhebbers op het forum komen :thumbup: :P


Klopt maar daar komt ook gelijk het gevaar, faalt dit dan is het slecht voor de naam hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja we moeten zorgen dat we niet falen, dus gewoon zorgen dat er altijd professioneel met de fans/producers gepraat wordt, de artwork er strak uit ziet, alles optijd gebeurt etc.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat kan, maar er moeten dan wel bepaalde regels worden opgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 00:52 
 
Hardtraxxer

Ik wil dit weekend eigenlijk het YouTube kanaal online hebben, maar daarvoor hebben we eerst een naam nodig. Daarom heb ik besloten om een onafhankelijke naam te hanteren. Ik stel voor dat we The Producer's Corner gaan heten, als er voor morgenavond 24:00 uur geen andere suggesties zijn gaat dit de naam worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het een goede naam! Het maakt in ieder geval goed duidelijk waar het om gaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind het ook een prima naam ja :)

Maar hoe staat het verder dan qua organisatie? Ik snap dat je graag snel wilt beginnen maar als je begint, zorg dan wel dat je alles in orde hebt. Is er al muziek? Het is namelijk wel handig dat als je bij de opening van het youtube/facebook/twitter/wat dan ook account direct iets hebt lijkt me ipv alleen een idee met de melding binnenkort gaan we hier tracks van hardtraxx producers uitbrengen.

2e punt: Is het al duidelijk wie hier allemaal mogen releasen? Want stel dat dit een succes wordt zijn er altijd mensen die mee willen liften terwijl dit promotiekanaal uitsluitend voor hardtraxxers is bedoelt (toch?). Gaan jullie werken met iets van een systeem van je moet zoveel berichten hebben geplaatst op hardtraxx of zoiets, een account aanmaken en je track droppen bij de snipplets kan namelijk iedereen (wat ook al wel eens af en toe gebeurt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Ik vind het ook een prima naam ja :)

Maar hoe staat het verder dan qua organisatie? Ik snap dat je graag snel wilt beginnen maar als je begint, zorg dan wel dat je alles in orde hebt. Is er al muziek? Het is namelijk wel handig dat als je bij de opening van het youtube/facebook/twitter/wat dan ook account direct iets hebt lijkt me ipv alleen een idee met de melding binnenkort gaan we hier tracks van hardtraxx producers uitbrengen.

2e punt: Is het al duidelijk wie hier allemaal mogen releasen? Want stel dat dit een succes wordt zijn er altijd mensen die mee willen liften terwijl dit promotiekanaal uitsluitend voor hardtraxxers is bedoelt (toch?). Gaan jullie werken met iets van een systeem van je moet zoveel berichten hebben geplaatst op hardtraxx of zoiets, een account aanmaken en je track droppen bij de snipplets kan namelijk iedereen (wat ook al wel eens af en toe gebeurt).


Dit dus,,
We kunnen wel alvast een account maken maar het nog ff op de achtergrond houden voordat we alles gaan promoten enzo, sowieso moeten we ook eerst ff een nummer hebben waarmee we kunnen beginnen.

Ik zat aan deze te denken:



Ik vind dit productief/kwalitatief gezien een goed nummer,, hiervoor moeten we natuurlijk ook eerst de producer ervan contacteren. :P


Verder zal ik vanmiddag verder gaan met het artwork! en hoe doen we het nu met de mail, een eigen domein of simpelweg een @hotmail.com acc, zelf ben ik voor om een eigen domein te kiezen ervoor, ik ben dan ook niet beroerd genoeg om één mailadres te gaan betalen (2,- per maand) :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het idee begint steeds meer vorm te krijgen, en de naam lijkt mij prima! vertaalt goed waar het voor staat.

Ik ben het eens met dat je geen overhaaste dingen online moet gooien.
Een eerste indruk is belangrijk en wanneer het definitief online staat vind ik ook dat mensen het idee moeten krijgen van: wow dit is vet.
Inderdaad gelijk met muziek en niet dat mensen het zien, moeten wachten en het vervolgens niet interessant meer vinden.

Is overigens als defenitief wie er in de organisatie en jury zitten? Het lijkt mij dat die de eisen bepalen of een track wel of niet geupload wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:19 
 
Hardtraxx Elite

AvixDJ schreef:
We kunnen wel alvast een account maken maar het nog ff op de achtergrond houden voordat we alles gaan promoten enzo, sowieso moeten we ook eerst ff een nummer hebben waarmee we kunnen beginnen.

Ik zat aan deze te denken:



Ik vind dit productief/kwalitatief gezien een goed nummer,, hiervoor moeten we natuurlijk ook eerst de producer ervan contacteren. :P


Verder zal ik vanmiddag verder gaan met het artwork! en hoe doen we het nu met de mail, een eigen domein of simpelweg een @hotmail.com acc, zelf ben ik voor om een eigen domein te kiezen ervoor, ik ben dan ook niet beroerd genoeg om één mailadres te gaan betalen (2,- per maand) :thumbup: :thumbup:


Ik zou gewoon wachten met dat account en in 1 keer alles online gooien, je kunt maar 1x een eerste indruk maken.

Verder is dat eigen domein wel een goed idee, ziet er iig een stuk professioneler uit.

Noise Engineer schreef:
Is overigens als defenitief wie er in de organisatie en jury zitten? Het lijkt mij dat die de eisen bepalen of een track wel of niet geupload wordt.


Qua kwaliteit ja maar zoals ik al zei, mensen kunnen een acc aanmaken op HT en dan hun tracks naar de jury sturen, misschien is het dus handig om iets van eisen te stellen waaraan voldoen moet worden voordat de tracks opgestuurd mogen worden. Bijvoorbeeld je moet actief zijn in de producers corner/je moet feedback geven op ander man's werk etc. Dit is natuurlijk heel lastig om te controleren dus zou je ook iets kunnen doen zoals alleen leden met rank hardtraxx of hoger (dus geen hardtraxx newbies). Dit zijn zomaar even wat losse ideeen maar ik ben van mening dat daar wel duidelijkheid over moet zijn voordat we ook maar iets online gooien. Beter dan wannneer je later in de problemen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Noise Engineer schreef:
Is overigens als defenitief wie er in de organisatie en jury zitten? Het lijkt mij dat die de eisen bepalen of een track wel of niet geupload wordt.


Qua kwaliteit ja maar zoals ik al zei, mensen kunnen een acc aanmaken op HT en dan hun tracks naar de jury sturen, misschien is het dus handig om iets van eisen te stellen waaraan voldoen moet worden voordat de tracks opgestuurd mogen worden. Bijvoorbeeld je moet actief zijn in de producers corner/je moet feedback geven op ander man's werk etc. Dit is natuurlijk heel lastig om te controleren dus zou je ook iets kunnen doen zoals alleen leden met rank hardtraxx of hoger (dus geen hardtraxx newbies). Dit zijn zomaar even wat losse ideeen maar ik ben van mening dat daar wel duidelijkheid over moet zijn voordat we ook maar iets online gooien. Beter dan wannneer je later in de problemen komt.


Ik ben het eens met dat er aan een aantal eisen voldaan moet worden en dat dit hier ook duidelijke afspraken iun zijn, maar aan welke en hoe die gecontroleerd gaan worden, dat is best lastig lijkt mij.
Een bepaalde rank ( vanaf Hardtraxxer) lijkt mij geen slecht idee. ( al ben ik dat zelf nog niet, maar toch al een tijdje actief ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 12:58 
 
Hardtraxx Elite

Noise Engineer schreef:
Ik ben het eens met dat er aan een aantal eisen voldaan moet worden en dat dit hier ook duidelijke afspraken iun zijn, maar aan welke en hoe die gecontroleerd gaan worden, dat is best lastig lijkt mij.
Een bepaalde rank ( vanaf Hardtraxxer) lijkt mij geen slecht idee. ( al ben ik dat zelf nog niet, maar toch al een tijdje actief ;) )


Haha, nog 6 posts en je bent er :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict

AvixDJ schreef:
DJ_Tim schreef:
Ik vind het ook een prima naam ja :)

Maar hoe staat het verder dan qua organisatie? Ik snap dat je graag snel wilt beginnen maar als je begint, zorg dan wel dat je alles in orde hebt. Is er al muziek? Het is namelijk wel handig dat als je bij de opening van het youtube/facebook/twitter/wat dan ook account direct iets hebt lijkt me ipv alleen een idee met de melding binnenkort gaan we hier tracks van hardtraxx producers uitbrengen.

2e punt: Is het al duidelijk wie hier allemaal mogen releasen? Want stel dat dit een succes wordt zijn er altijd mensen die mee willen liften terwijl dit promotiekanaal uitsluitend voor hardtraxxers is bedoelt (toch?). Gaan jullie werken met iets van een systeem van je moet zoveel berichten hebben geplaatst op hardtraxx of zoiets, een account aanmaken en je track droppen bij de snipplets kan namelijk iedereen (wat ook al wel eens af en toe gebeurt).


Dit dus,,
We kunnen wel alvast een account maken maar het nog ff op de achtergrond houden voordat we alles gaan promoten enzo, sowieso moeten we ook eerst ff een nummer hebben waarmee we kunnen beginnen.

Ik zat aan deze te denken:



Ik vind dit productief/kwalitatief gezien een goed nummer,, hiervoor moeten we natuurlijk ook eerst de producer ervan contacteren. :P


Verder zal ik vanmiddag verder gaan met het artwork! en hoe doen we het nu met de mail, een eigen domein of simpelweg een @hotmail.com acc, zelf ben ik voor om een eigen domein te kiezen ervoor, ik ben dan ook niet beroerd genoeg om één mailadres te gaan betalen (2,- per maand) :thumbup: :thumbup:


Wat wil je precies met dit nummer? :P Snap het namelijk niet helemaal. Is dit iemand van Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:07 
 
Hardtraxxer

Organisatie en jury staat in principe zo goed als vast. Ik heb iedereen een persoonlijke PB gekregen met richtlijnen en randzaken. Verder heb ik tegen iedereen gezegd dat ik nog op de jury terug zou komen en vandaag lijkt me dat een mooi moment om te doen (verwacht dus maar een PB ergens vandaag :P).

Citaat:
Ik vind het ook een prima naam ja :)

Maar hoe staat het verder dan qua organisatie? Ik snap dat je graag snel wilt beginnen maar als je begint, zorg dan wel dat je alles in orde hebt. Is er al muziek? Het is namelijk wel handig dat als je bij de opening van het youtube/facebook/twitter/wat dan ook account direct iets hebt lijkt me ipv alleen een idee met de melding binnenkort gaan we hier tracks van hardtraxx producers uitbrengen.

2e punt: Is het al duidelijk wie hier allemaal mogen releasen? Want stel dat dit een succes wordt zijn er altijd mensen die mee willen liften terwijl dit promotiekanaal uitsluitend voor hardtraxxers is bedoelt (toch?). Gaan jullie werken met iets van een systeem van je moet zoveel berichten hebben geplaatst op hardtraxx of zoiets, een account aanmaken en je track droppen bij de snipplets kan namelijk iedereen (wat ook al wel eens af en toe gebeurt).


Muziek is er nog niet, daarom is het belangrijk dat de jury snel wordt opgezet zodat we tracks kunnen ontvangen en producers kunnen benaderen waarvan we denken dat ze een goede track hebben gemaakt. Dan nog even over wie er mogen releasen, het is inderdaad niet de bedoeling dat we eendagsvliegen gaan promoten. Gelukkig kun je op Hardtraxx berichten van iemand terug lezen. Een goed voorbeeld vind ik Noise Engineer, ondanks zijn 44 berichten kan iedereen wel degelijk zien dat hij hier serieus actief is en niet één berichtje plaatst en dan voorgoed verdwijnt.

Eisen voor een track zijn moeilijk te bepalen, dit is namelijk voor elke track weer anders. Ik vind het dan ook vooral belangrijk dat de feedback aan de producer juist is en dat hij of zij weet waarom de track er niet doorheen is gekomen, zodat de producer en de track beter worden en in de toekomst een grotere kans hebben om wel door de jury heen te komen.


Ten slotte nog even over het domein. Ik ben zelf ook voorstander van een eigen domein, maar ik vind wel dat we daar nog eventjes mee moeten wachten. Het is zonde om een domein aan te schaffen voor iets wat geen succes blijkt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal straks even de rest goed doorlezen. Wil even inhaken op het domein verhaal. Het kost mij 10,12 euro (in de) Correctie: per jaar en dan heb je wel meteen een goede indruk, naam vast gelegd en kun je je mail onderhouden. Ik wil best dat domein betalen want @hotmail of iets dergelijks is echt een no-go.
Nogmaals, zal straks alles goed lezen en even uitwerken. Zodat het wat duidelijker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Skatzow schreef:
Ik zal straks even de rest goed doorlezen. Wil even inhaken op het domein verhaal. Het kost mij 10,12 euro in de jaar en dan heb je wel meteen een goede indruk, naam vast gelegd en kun je je mail onderhouden. Ik wil best dat domein betalen want @hotmail of iets dergelijks is echt een no-go.
Nogmaals, zal straks alles goed lezen en even uitwerken. Zodat het wat duidelijker is.

:list:

OT:

JellyBean, wat je zegt klopt allemaal wel maar voordat je aan de slag gaat moet je dit echt goed op papier hebben staan. Lijstje met objectieve eisen voor tracks maar ook de rest van de organisatie. Zorg dat je alle afspraken en dingen gewoon goed op papier hebt staan op een manier dat het niet dubbelzinnig gelezen kan worden. Dit wordt vaak onderschat maar is echt heel belangrijk als je met meerdere mensen aan een project als dit wil gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ DJ Jellybean: Goed te horen dat de jury vast staat, dan lijkt het mij dat er wat dingen bepaald kunnen gaan worden.
Ik snap wel dat je graag wilt dat het allemaal snel gaat, maar pas op dat het niet overhaast gaat worden.

Verder vind ik dat DJ Tim ook gelijk heeft. Dat zowel qua organisatie als naar buiten alles geregeld wordt.
Misschien een tip: maak een (taak)omschrijving voor de juryleden. wat wordt er van ze verwacht.

En voor naar de producers: Eisen aan tracks is misschien lastig, maar je zou wel van tevoren kunnen bepalen waar tracks op beoordeeld worden, en dat bijvoorbeeld op papier zetten.

Dit waren zomaar even wat ideetjes. Misschien heb je er iets aan ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner